Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Håper kvalmen var et tegn på noe annet enn laktulose :jepp:

Men sånn i ventetida, så må det jo uansett være deilig med framgang på huset. Det blir sikkert litt vanskeligere for din kjære også å jobbe der når dere plutselig er tobarnsforeldre! :hoppe:

Det var nok bare laktulosen :fnise:

Er veldig artig å se fremgang på huset! Rart å tenke på at når disse 4 ukene er over, så skal overflater være sånn som vi vil ha de! Arbeiderne må være forsiktige videre, for det er ikke mye som gjenstår da :bond: På "overtagelsen" fikk vi faktisk muntlig forespeilet overtakelse et par uker tidligere enn planlagt, dvs slutten av mai :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, laktulosen er ikke noe særlig god men.. Håper den setter igang noe inatt da :lur:

Skjer stort sett ingenting her heller, kun masse liv inni der som gjør at jeg blir små kvalm innimellom :ler:

Det skal bli sååå godt å få henne ut og ha kroppen litt for seg selv igjen :rolleyes:

Tell me about it! Kroppen spiller virkelig ikke på mitt lag om dagen. Vet at jeg ikke får helt kroppen tilbake før jeg er ferdig med amming, men bare det å kunne bevege seg fritt uten smerte! :bolledeig:

Jeg er redd du har rett i det du skrev i egen dagbok... Blir nok aprilbarn på oss, roseduft :kose:

--------------

Ny dag alene med M, så blir nok ikke så mye tid til oppdateringer. Fortsatt fint vær, så vi skal komme oss ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvis du får aprilbarn! :bond: Du ventet vel nesten at det skulle bli februarbarn? En måned overtid er heftige saker for psyken..! :daane: At ikke du er mer lei, det skjønner jeg ikke! All ære til deg som holder motet oppe! :pls::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvis du får aprilbarn! :bond: Du ventet vel nesten at det skulle bli februarbarn? En måned overtid er heftige saker for psyken..! :daane: At ikke du er mer lei, det skjønner jeg ikke! All ære til deg som holder motet oppe! :pls::kose:

Ja, jeg husker jeg tenkte at det var godt vi kom i mars, for da ble det hvertfall ikke februarbarn :rolleyes: så har jo gått og ventet siden da, absolutt :sukk:

Er vel bare det at vi har hatt så mye med huset og at det sånn sett har vært greit å ikke ha en nyfødt å styre med, som har gjort at jeg har tenkt at det har vært til det beste... Men tro meg, jeg er LEI nå.

Men takk for :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du neste kontroll igjen? :)

Overtidskontrollen er på onsdag :Nikke:

Hadde vært så kjekt å komme i gang selv innen den tid. Kroppen klarte jo så fint dette sist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig den kroppen din gitt.. 3 uker før termin første gang, og på overtid neste gang. Pleier det ikke være motsatt da?? :klo:

Ser jo mer og mer ut som at du treffer min insane tippedato :fnise: Uff.. Har jo litt vondt av deg også da :kose:

Men du.. jeg må spør.. Åssen følte du det på kroppen at du var klar for å få enda en unge? For M er jo bare rett over 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner du er lei. Spesielt siden du fødte så tidlig sist gang. Bra du hvertfall har hatt litt å gjøre, så slipper du å bare sitte og vente :) Håper det skjer noe i løpet av natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov å være utålmodig nå! Satser på at det kommer i gang av seg selv, før onsdag :) Holder virkelig tomlene opp for deg og babyen....kanskje det skjer i natt? Håper du koser deg i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

:klem:

Merkelig den kroppen din gitt.. 3 uker før termin første gang, og på overtid neste gang. Pleier det ikke være motsatt da?? :klo:

Ser jo mer og mer ut som at du treffer min insane tippedato :fnise: Uff.. Har jo litt vondt av deg også da :kose:

Men du.. jeg må spør.. Åssen følte du det på kroppen at du var klar for å få enda en unge? For M er jo bare rett over 2 år.

Ja, skikkelig rar! :klaske: Nå var jeg jo under en rimelig stresset situasjon sist, og selv om jeg der og da følte at jeg ikke stresset så fælt, så var det nok mye stresshormon som raste i blodbanen! Så det er nok mye av forklaringen :roll: Men så skulle man jo tro at nr. 2 kom litt tidligere allikevel! Så at hun er sååå sen :daane:

Pleier jo være at nr. 2 kommer tidligere :dry:

Har vondt av meg selv også, så kjekt med medfølelse :fnise:

Kroppslig hadde jeg vel egentlig kunnet tenkt meg å vente et års tid til. Men det var mest for å få tid til å nyte "det gode liv" igjen :kristin: Hvis du tenker på pupper/underliv/kropp, så ble den klar noen måneder etter jeg sluttet å amme syns jeg. Fikk kommet igang med trening skikkelig igjen og sånn :Nikke: Grunnen til at vi startet når vi gjorde var rett og slett pga min jobb og den situasjonen som er i Norge i dag for min yrkesgruppe. Hvis du vil ha mer detaljer rundt akkurat det, så kan jeg sende deg en pm ;)

Uff, skjønner du er lei. Spesielt siden du fødte så tidlig sist gang. Bra du hvertfall har hatt litt å gjøre, så slipper du å bare sitte og vente :) Håper det skjer noe i løpet av natta :)

Ja, det har jo gjort at jeg har trodd fødselen har vært rundt hjørnet i flere uker allerede! :bond: Syns det er rart at kroppen skal være så ulik, men nå er jeg jo i to vidt forskjellige situasjoner også, så sånn sett burde jeg vel regnet med noe helt annet :rolleyes: Det får meg til å undre om selve fødselen kommer til å bli helt annerledes også! :klo:

-----------

Sitter her med tidvise murringer/ømhet i magen som kanskje med litt godvilje ( :P ) kan nærme seg de første riene jeg hadde sist. Men det kan nok like gjerne være pga sjokoladeplata med Stratos som jeg har trøkka i meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov å være utålmodig nå! Satser på at det kommer i gang av seg selv, før onsdag :) Holder virkelig tomlene opp for deg og babyen....kanskje det skjer i natt? Håper du koser deg i kveld

Ja, det syns jeg og!! Heldigvis mye medfølelse fra alle rundt meg uten at det blir for masende...

Kan jo ikke satse på annet enn at det starter av seg selv i løpet av de neste dagene, og i natt hadde vært helt perrrfekt! :pls:

Kom ut, kom ut lille venn!! :hjerte:

Etter en fin dag alene med M :sol: blir det såffan sammen med kjære og strikketøyet i kveld. Kan ikke se for meg at jeg greier å rikke meg derfra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er en begynnelse på rier, spesielt om du er fri for sjokolade og ikke har noe trøst hvis det plutselig går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:ler:

Heier på rier, og at vi havner på føden i natt! :)

Selv ligger jeg her med menssmerter som kommer og går, men som du selv sier, så for min del er det sikkert den boksen med Sørlands is jeg klarte å trykke i trynet i stad :hoho: (ok, ikke hele boksen, men en god del!) og fremdeles har jeg lyst å forspise meg alt annet som finnes..bare fordi jeg synes synd i meg selv og mener jeg fortjener litt trøstespising :ler: har jo ikke godt av det men.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med, føler -veldig- med deg, og heier som bare det. :klemmer:

Håper mini synes det er på tide å komme ut nå og at murringene er starten på en kjapp og grei fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...