TuttaV Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #1261 Del Skrevet 28. mars 2014 Når legger M seg? Bare lurte, siden dere skal lage brownies etter barne-tv Koselig å lese om de fine dagene du har med M midt i all utålmodigheten Jeg tenkte egentlig vi skulle lage den der og da, men plutselig var også (store)barne-tv interessant så da ble det ikke tid til noe brownies gitt. Var kanskje litt optimistisk Ble bittelitt lek og deretter kveldsmat. Legger henne i sengen ca 1915. Blir rart å ikke skulle ha bare én skatt å forholde seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2014 #1262 Del Skrevet 28. mars 2014 Aha To skatter å forholde seg til kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #1263 Del Skrevet 28. mars 2014 Nå strekker lillesøster så fælt på seg at det gjør ordentlig vondt! Større plass på utsiden frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2014 #1264 Del Skrevet 28. mars 2014 Kanskje hun tar sats og sparker fra for å komme seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. mars 2014 #1265 Del Skrevet 28. mars 2014 Kjenner også på slike ubehagelige strekk! Har jo hodet langt nedi hohaen Men fremdeles ingen flere vondter hos deg? Fødsel til søndag for oss begge tror jeg Håper du har hatt en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1266 Del Skrevet 29. mars 2014 Mazilla: er jo det jeg liker å se for meg at hun prøver på, men de har tydeligvis ingen effekt de sparkene Roseduft: ingen mer vondter hos meg heller. Innimellom noen skikkelig ømme kynnere, men ikke noe mer spennende enn som så håper du har rett om søndagen. Der hadde passet meg veldig fint egentlig! ---------------- Nok en natt uten babyresultat Like før jeg setter meg ned og griner nå altså, men iom at det hadde passet best arbeidsmessig for kjære om hun kom i morgen ettermiddag så får jeg drøye gråtefesten... Så i dag skal M og jeg en tur inn til byen og rusle og titte litt. Mindre slitsom lek for mitt bekken når hun kan springe og utforske og titte rundt seg. Så skal vi titte innom huset og komme med forfriskninger til arbeidsfolket I kveld blir der nok en gang meg og strikketøyet, men forhåpentligvis joiner kjære litt tidligere enn i går. Han fikk gjort mye i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. mars 2014 #1267 Del Skrevet 29. mars 2014 Ha en fin dag kjære deg Hadde min grinedag igår, var godt å få ut frustrasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1268 Del Skrevet 29. mars 2014 Ha en fin dag kjære deg Hadde min grinedag igår, var godt å få ut frustrasjonene Takk for det vennen Har du noen planer for dagen? Tror frustrasjonen slår meg hardt på mandag hvis det ikke har skjedd noe til da. I helgen har jeg nok lettere for å "hjelpe til med huset" (i form av barnepass) som gravid heller enn som nybakt mor, så sånn sett holder jeg nok humøret oppe ut helgen. Men mandag blir hard uten baby i armene... Har jo prøvd både triks og gåturer hittil, men i dag, mens vi er i byen, skal jeg starte med laktulose. Det har jo blitt problemer med både hemorrider og tregt system hos meg, som nevnt tidligere. Og i går sleit jeg skikkelig med en runde nr 2. Sånn skal det ikke være! Nå anser jeg det som absolutt ingen fare å begynne å ta litt smørende midler... Og en kjent "bieffekt" kan jo være start av fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. mars 2014 #1269 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Skjønner deg veldig godt kjære Du er god som holder hodet hevet Huff, hadde noen dager med hemorider jeg også tror jeg, men det gikk over av seg selv.. Har drukket på laktulose innimellom, for systemet har vært tregt fra starten av Håper du koser deg med M i byen Endret 29. mars 2014 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2014 #1270 Del Skrevet 29. mars 2014 Kos deg med M i byen, og håper det skjer noe snart! Var det mandag du skulle ha overtidskontroll/igangsetting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 29. mars 2014 #1271 Del Skrevet 29. mars 2014 Håper du får en fin dag kjære deg Snart er ho her skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1272 Del Skrevet 29. mars 2014 Skjønner deg veldig godt kjære Du er god som holder hodet hevet Huff, hadde noen dager med hemorider jeg også tror jeg, men det gikk over av seg selv.. Har drukket på laktulose innimellom, for systemet har vært tregt fra starten av Håper du koser deg med M i byen Jeg vurderte å starte på laktulose tidligere, men da var det jo usikkert om jeg kunne føde vaginalt eller ikke, så ville ikke ta noen sjanser på å eventuelt sette igang noe. Men nå er det jo ingen fare Det ble en visitt hos bestemor og bestefar først, så dro hjem for å sove i egen seng. Reiser så fort hun våkner nå snart Skal bli koselig ute i finværet Kos deg med M i byen, og håper det skjer noe snart! Var det mandag du skulle ha overtidskontroll/igangsetting? Overtidskontrollen er desverre ikke før onsdag Så håper jo egentlig kroppen kommer i gang av seg selv innen da Håper du får en fin dag kjære deg Snart er ho her skal du se Takk for det Har vært en behagelig og fin dag hittil Får nyte disse siste dagene med bare oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mars 2014 #1273 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde jo "fødeplaner" for både deg og Roseduft i dag men så skjer det ingen ting. Skal jeg si at kvelden er enda ung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1274 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde jo "fødeplaner" for både deg og Roseduft i dag men så skjer det ingen ting. Skal jeg si at kvelden er enda ung? Nei, de er dårlige på å ta ordre utenfra disse bebisene våre Jeg er helt med på å kalde kvelden ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2014 #1275 Del Skrevet 29. mars 2014 Jaså, tror du det er noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #1276 Del Skrevet 29. mars 2014 Jaså, tror du det er noe på gang? Nei, ikke sånn sett altså... Mest fordi jeg tenker at ting kan starte når som helst og iom at det gikk fort sist, så tenker jeg at det kan gå fort også denne gangen. Men kvelden er ikke fullt så ung lenger nå Ingen tegn på at ting er på gang Mest spennende "følelsen" nå er at jeg er kvalm. Men det er sannsynligvis fordi jeg har inntatt laktulose. Isj. Søte klisset der altså Forøvrig har kjære, sammen med arbeidslaget, fått gjort overraskende mye i huset i dag , og det gikk faktisk veldig greit å være alene med M i dag. Flott vær, så kjekt å bare kunne la M springe rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. mars 2014 #1277 Del Skrevet 29. mars 2014 Huff, laktulosen er ikke noe særlig god men.. Håper den setter igang noe inatt da Skjer stort sett ingenting her heller, kun masse liv inni der som gjør at jeg blir små kvalm innimellom Det skal bli sååå godt å få henne ut og ha kroppen litt for seg selv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mars 2014 #1278 Del Skrevet 29. mars 2014 Håper kvalmen var et tegn på noe annet enn laktulose Men sånn i ventetida, så må det jo uansett være deilig med framgang på huset. Det blir sikkert litt vanskeligere for din kjære også å jobbe der når dere plutselig er tobarnsforeldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2014 #1279 Del Skrevet 30. mars 2014 Nok en natt i egen seng..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #1280 Del Skrevet 30. mars 2014 Nok en natt i egen seng..? Ja Håpet er jo at ting skal bygge seg opp utover kvelden i dag, men jeg har mine tvil altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå