Gjest Neferet Skrevet 27. mars 2014 #1221 Del Skrevet 27. mars 2014 Innom med en og håper du får en fin dag utålmodigheten til tross! Håper moren din har rett, og at det setter i gang for deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1222 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Ingenting i natt heller våknet av ømme kynnere flere ganger, men de utviklet seg ikke til noe rier gitt. Føles som om kroppen min har havnet i et dårlig spor det ikke kommer seg ut av Venter på kontroll hos fastlegen akkurat nå. Spent på hva planen videre blir! Endret 27. mars 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mars 2014 #1223 Del Skrevet 27. mars 2014 Lykke til på kontroll! Håper du får noen oppmuntrende nyheter og at dere ihvertfall har en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1224 Del Skrevet 27. mars 2014 Ooh, lykke til på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2014 #1225 Del Skrevet 27. mars 2014 Masse lykke til på kontroll, håper på gode nyheter! Sjekker legen modning og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1226 Del Skrevet 27. mars 2014 Da var kontrollen gjennomført. Vektmessig er jeg fornøyd, uforandret blodtrykk, men fått litt proteiner i urinen nå. Ser vel egentlig det som et tegn på at jeg nå nærmer meg slutten Fint SF-mål fortsatt og frøknas hjertefrekvens ligger der den har pleid å ligge Fastlegen fikk bestilt overtidskontroll til meg, så om det ikke skjer noe av seg selv så har jeg hvertfall den datoen å forholde meg til. Blir onsdag neste uke (2. april). Og de var visst ganske ivrige på å da sette raskt i gang, så ser for meg at eventuell igangsetting kan starte samme dag, da jeg fikk time kl 0800. Men håper lillesøster slipper å bli aprilbarn (ikke det at jeg har noe i mot aprilbarn altså, men dere skjønner greia ) Masse lykke til på kontroll, håper på gode nyheter! Sjekker legen modning og sånt? Legen sjekket ikke modning, og det hadde jeg evel egentlig ikke forventet heller Men hun fikk nå bestilt overtidskontrollen, så det er jeg fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1227 Del Skrevet 27. mars 2014 Godt å høre at alt står bra til med mor og barn i magen og greit med den datoen å forholde seg til da? Hun kommer innen helga tror jeg fremdeles, men det gjenstår å se.. April barn er jo ikke å forakte, men litt kjedelig når man er fokusert på mars Hva er planen for resten av dagen da? Jeg skal snart ut å gå meg en laaang tur i det nydelige været gir meg ikke helt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1228 Del Skrevet 27. mars 2014 Godt å høre at alt står bra til med mor og barn i magen og greit med den datoen å forholde seg til da? Hun kommer innen helga tror jeg fremdeles, men det gjenstår å se.. April barn er jo ikke å forakte, men litt kjedelig når man er fokusert på mars Hva er planen for resten av dagen da? Jeg skal snart ut å gå meg en laaang tur i det nydelige været gir meg ikke helt nei Veldig greit med en dato å forholde seg til ja, selv om jeg aller helst skulle sett at det var mandag Håper du har rett om helgen. Hadde ikke vært feil for meg. Aller helst tar jeg henne i dag I dag er frøkna sendt i barnehagen, så jeg skal bare slappe av hjemme i sofaen. Ikke noe fint vandrevær her, så blir bare værende inne Skal fortære 2 skoleboller jeg har kjøpt Hente M litt tidlig, og så plukke opp mannen og offisielt "overta" huset innvendig i ettermiddag. Nå starter nemlig egeninnsatsperioden vår med sparkling, maling, tapetsering og gulvlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1229 Del Skrevet 27. mars 2014 Kos deg med skolebollene hørtes fristende godt ut! Ha ellers en herlig dag og lykke til med overtakelsen Er det ett helt nytt hus dere har kjøpt? Som må til med egenandel før dere kan flytte inn..? Du får ta i ett tak, så trigger det nokk riene Kjekt om vi begge føder i helgen ønsker jo at det skal starte naturlig.. Gikk du over med førstemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2014 #1230 Del Skrevet 27. mars 2014 Har dere noen tidsfrist på egeninnsatsen? Dette blir nok en periode dere kommer til å se tilbake på og tenke at var galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. mars 2014 #1231 Del Skrevet 27. mars 2014 Skal jeg tippe en gang til så tipper jeg 29. mars...akkurat som jeg har tippa på Roseduft. Så føder dere samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1232 Del Skrevet 27. mars 2014 Kos deg med skolebollene hørtes fristende godt ut! Ha ellers en herlig dag og lykke til med overtakelsen Er det ett helt nytt hus dere har kjøpt? Som må til med egenandel før dere kan flytte inn..? Du får ta i ett tak, så trigger det nokk riene Kjekt om vi begge føder i helgen ønsker jo at det skal starte naturlig.. Gikk du over med førstemann? De var yummy Vi bygger huset fra scratch ja, så absolutt alt må bestemmes og ordnes. Mye beslutninger som må tas! Også litt egenandel ja (de tingene nevnt over). Men så overtar husfirmaet igjen og ferdigstiller el. og rør + legger lister , også skal vi få flytte inn i helt nytt hus Førstemann ble jo født 3 uker før termin, er derfor jeg er rimelig utålmodig nå Har dere noen tidsfrist på egeninnsatsen? Dette blir nok en periode dere kommer til å se tilbake på og tenke at var galskap! Ja, vi har 4 uker på oss. Husfirmaet er egentlig blitt 4 ekstra dager forsinket, så vi håper jo å kunne ta igjen disse dagene også, eller så blir innflytningen flyttet tilsvarende! Men tror vi bare må se hva vi får til. Har begynt å skjønne nå hvorfor folk har spurt om lillesøster var planlagt i en spesiell tone når vi snakker om bygging+barn Er jo helt galskap Men vi skal få det til å gå på et vis ----------- Med rolig dag hjemme har jeg kunnet skrive ned kynnerne mine i dag. Og de har definitivt økt i hyppighet Har hvert 6-10 minutt og det kjennes ut som det er litt mer futt i dem, for tidvis gir de utrolig press nedover så det føles som om lillesøster er på tur ut Men de er absolutt ikke rie-vonde ennå. Men alt i alt blir jeg jo litt optimistisk i forhold til at det skal skje noe nå i løpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1233 Del Skrevet 27. mars 2014 Skal jeg tippe en gang til så tipper jeg 29. mars...akkurat som jeg har tippa på Roseduft. Så føder dere samme dag Det er lov å tippe igjen! Og jeg er helt med på samføding ------------------------ Tippeliste for lillesøster: - 05. mars: Favole, Kakaoen - 08. mars: roseduft, Yesterday - 10. mars: La Traviata - 12. mars: TuttaV - 13. mars: Neferet - 14. mars: Leopanter, Mazilla - 15. mars: Doh - 16. mars: Disco Biscuit - 21. mars: mens.termin, kisskissbangbang - 22. mars: Yesterday - 24. mars: Millimani - 26. mars: UL termin - 29. mars: Millimani - 02. april: Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2014 #1234 Del Skrevet 27. mars 2014 Samføding.. Ser for meg en dobbel fødestue med plass til begge to. Kunne vært interessant! Hyppigere kynnere liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1235 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg tipper 30.mars, og at vi føder på samme tid Skjønner godt du er utålmodig iom at du fødte 3 uker før sisst! Ååh jeg kjeder meg idag! Kan ikke huske sisst.. Er fødeklaaaar! Igjen Men spennende med deg som kjenner på kynnere..? Her er det ingen tegn til noe som helst Har dere bestemt navn til prinsessa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mars 2014 #1236 Del Skrevet 27. mars 2014 Spennende med hyppige kynnere da, håper det blir noe mer ut av dem etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1237 Del Skrevet 27. mars 2014 Samføding.. Ser for meg en dobbel fødestue med plass til begge to. Kunne vært interessant! Hyppigere kynnere liker vi! Hihi... det hadde vært noe Ja, jeg velger å se det som noe positivt jeg og. Håper jo de gjør litt nytte for seg Jeg tipper 30.mars, og at vi føder på samme tid Skjønner godt du er utålmodig iom at du fødte 3 uker før sisst! Ååh jeg kjeder meg idag! Kan ikke huske sisst.. Er fødeklaaaar! Igjen Men spennende med deg som kjenner på kynnere..? Her er det ingen tegn til noe som helst Har dere bestemt navn til prinsessa? Det kan svinge veldig her også med hvor lei jeg er. Fra å tenke at "joda, dette skal gå helt greit en uke til" til "ungen må ut nåååå! Kan ikke noen sette seg på magen min?!?" Jeg håper jo selvsagt at kynnerne er et tegn på at noe er på gang Forrige helg var de jo mer med 20 minutters mellomrom, mens nå har de tatt seg opp. Så da må jo modningsgraden ha økt litt! Husker at riene var med 3 minutters mellomrom da vi dro til sykehuset sist, så krysser fingrene for at kynnerne tar seg opp i løpet av de neste timene/dagene til det nivået... Vi har bestemt navn til lillesøster Har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #1238 Del Skrevet 27. mars 2014 Spennende med hyppige kynnere da, håper det blir noe mer ut av dem etter hvert! Er hvertfall ok å få opp optimismen litt igjen Sist hadde jeg mye kynnere, men husker ikke for alt i verden om de tok seg opp noe før fødselen. På den tiden var jeg litt for opptatt med andre ting og kunne ikke sitte å "telle" sånn som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 27. mars 2014 #1239 Del Skrevet 27. mars 2014 Ooh, så spennende da! Kanskje du føder før helga Ja..vi har bestemt navn er egentlig to navn jeg liker veldig godt, men dersom vi får ei jente til, så har vi navnet hennes klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2014 #1240 Del Skrevet 27. mars 2014 Husker at riene var med 3 minutters mellomrom da vi dro til sykehuset sist, så krysser fingrene for at kynnerne tar seg opp i løpet av de neste timene/dagene til det nivået... Bare husk at fødselen ikke nødvendigvis blir lik Da S kom, dro vi inn et par timer etter vannavgang, mens hvis vi hadde ventet hjemme til vannet gikk denne gangen, hadde han godeste blitt jordmor. Men sånt tror jeg du kjenner på magefølelsen når det er i gang. Dvs til natta, forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå