Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Utrolig sært at du fremdeles er gravid... :daane:

Kom uuuuuuuut, baby! :pisk:

Jeg fødte forresten på 41+1.

Føles nesten litt uvirkelig selv... Komisk at det ble som vi snakket om for noen uker tilbake. At det absolutt ikke ble tidlig, men heller på overtid :P

Kjenner jeg er i ei skikkelig tåke nå. Greier ikke engasjere meg i noe som helst egentlig :sukk:

Håper lillesøster skremmes ut av pisken :sjokk::fnise:

Var det da regnet etter din mens.termin? Følger jeg menstermin er jeg 41 uker på fredag :daane: Håper jeg slipper å gå så lenge...

Håper formen til M er blitt bedre :klemmer:

Den har definitivt blitt bedre. Ingen feber i kveld og har sovet godt både til morgenen og på dagtid. Fortsatt litt stygg hoste, men jeg tror vi satser på barnehagen i morgen :Nikke:

-------------------

Med avlastningen i dag har det gått greit å være hjemme med Maja. Fikk mamma til å komme etter jobb for hjelp til lek og aktivisering. Hun mente jeg hadde fått fødelapper, så hun gav meg 48 timer. Håper hun kan å tyde "tegnene sine" :fnise:

Har nettopp sendt kjære på butikken fordi jeg er så innmarri fysen på godis. Første gangen han har måttet dra ut på tur for meg :lol: Jeg føler meg nemlig i en skikkelig tåke og orker ikke gjøre noe som helst. Blæh. Men planen videre for kvelden er, etter å ha vært inne hos roseduft, :sengekos: x flere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er fødelapper? :klo: Og hva det nå enn er, så håper jeg at mammaen din har rett! :jepp:

Jeg tror det blir fredag eller lørdag, jeg. Det er liksom i helga alle barna på KG kommer til verden, føler jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy humping :lur:

Håper mamman din har rett :) Hvis ikke så nærmer det seg jo skummelt min andre tippedato :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:fnise: vi kan i det minste gi det ett forsøk!

Ja, hva er fødelapper..?

Vi føder innen helga er omme, bare vent å se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter menstermin ja. Med tanke på størrelse og hvor "ferdig" hun var, stemte nok den terminen ganske godt.. ;)

Lykke til med :sengekos: ! :nigo: Sprekt å planlegge "x flere"! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten dere :klem: Betyr veldig mye å kunne syte om disse problemene om og om igjen :sjenert:

Og pokkers autocorrect gjorde fødelepper til fødelapper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødelepper/fødeansikt? Trur ikke jeg fikk det men fødselen min måtte jo tvinges i gang før termin.

Artig hvis du og roseduft avslutter denne føderekka med å føde samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen: har ikke lyst på din andre tippedato :snurt:

Roseduft: krysser fingrene for oss begge :jepp:. Er jo som Leopanter sa, ser ut til at disse barna kommer i helga :P

Mazilla: bra det stemte med henne. Lurer på om lillesøster kommer til å ha "overmoden"-tegn. Da tror jeg at jeg vil bli noget irritert på kroppen min som ikke greide å få henne ut tidligere og lot meg være i denne horrible tilstanden :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syt i vei! Men håper sytinga snart erstattes av lykkelige kosestundoppdateringer, såre brystvorter og en finfin fødselshistorie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter menstermin ja. Med tanke på størrelse og hvor "ferdig" hun var, stemte nok den terminen ganske godt.. ;)

Lykke til med :sengekos: ! :nigo: Sprekt å planlegge "x flere"! :fnise:

Jeg kan visst allerede avlyse x flere :rolleyes: Kjære nektet meg sex nå. Det fikk holde med i kveld sa han.

Fødelepper/fødeansikt? Trur ikke jeg fikk det men fødselen min måtte jo tvinges i gang før termin.

Artig hvis du og roseduft avslutter denne føderekka med å føde samtidig ;)

Ja, noe sant. Så visst ut som jeg hadde botox i leppene :P

Hadde vært supert for oss begge å ikke måtte være "den siste" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syt i vei! Men håper sytinga snart erstattes av lykkelige kosestundoppdateringer, såre brystvorter og en finfin fødselshistorie :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan visst allerede avlyse x flere :rolleyes: Kjære nektet meg sex nå. Det fikk holde med i kveld sa han.

Er det lov da? :sjokkert: Kan jo ikke si nei til sånt :riste:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov da? :sjokkert: Kan jo ikke si nei til sånt :riste:

:fnise:

Jeg syntes at han burde ta "one for the team", men han gikk ikke med på den argumentasjonen gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han gikk med på en runde..?

Skulle bli noe på meg senere sa han, men der og da var han så sliten at han måtte sitte ned litt... Nå ligger jeg alene i senga, så får se om det blir noe i kveld i det hele tatt :roll:

Godteriposen ble hvertfall fortært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor den myten om at det er menn som har størst sexappetitt kommer fra, jeg :roll:

Snop er en god substitutt, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Håper du våkner inatt av rier uansett sex eller ei :ler:

Godt med snop da :lur: jeg frotset selv mens jeg så på tv idag :fnise:

Natti natt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...