Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Første gang jeg var gravid så var jeg på besøk hos ei venninne med en sønn på et par år, dagen etter selve unnfangelsen, så viste selvsagt ikke at jeg var gravid. Og gutten spurte om jeg var gravid, jeg sa nei men han var ikke enig for han var helt sikker på at jeg var gravid. Det var litt spesielt siden han hadde rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg var gravid så var jeg på besøk hos ei venninne med en sønn på et par år, dagen etter selve unnfangelsen, så viste selvsagt ikke at jeg var gravid. Og gutten spurte om jeg var gravid, jeg sa nei men han var ikke enig for han var helt sikker på at jeg var gravid. Det var litt spesielt siden han hadde rett ;)

Oi shit! Det er jo litt creepy egentlig :overrasket: har du sagt det til gutten/foreldrene senere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi shit! Det er jo litt creepy egentlig :overrasket: har du sagt det til gutten/foreldrene senere?

Ikke til gutten men foreldrene ja, de bare lo det bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke til gutten men foreldrene ja, de bare lo det bort :)

:overrasket: ja, man kan vel ikke gjøre annet. Du får kjøre en test neste gang ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: ja, man kan vel ikke gjøre annet. Du får kjøre en test neste gang ;)

Nå bor de i Oslo så litt vanskelig kanskje :)

Noe action nedentil? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor de i Oslo så litt vanskelig kanskje :)

Noe action nedentil? :fnise:

Et helt normalt spørsmål i disse tider :ler:

Nei, det skjer desverre svært lite. Ikke fullt så mye slim nå som i forrige uke, men ellers er det mye av det samme. Litt stramme kynnere til tider, men absolutt ikke i nærheten av rier.

I morgen er oul-termin, så forbereder meg nå på å gå over.

Krysser fingrene for at det blir i løpet av denne uken, for hvis ikke mister kjære deler av friuka si (han er jo lærer, så har fri i påsken uansett)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse marsbarna altså... :roll: (For marsbarn skal du ha!)

Håper på snarlig action nedentil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink du var som gikk over til naboen! Jeg gruer meg allerede til samtalen om naboens hekk :sjenert: Nå har dere bare det morsomme igjen :fnise:;)

:lur: Jeg har en hemmelig plan om å komme unna akkurat den delen som er igjen.... :sjenert:

Håper formen er bedre i dag både for deg og M! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse marsbarna altså... :roll: (For marsbarn skal du ha!)

Håper på snarlig action nedentil :nigo:

Ja, de har hittil vært rimelig laidback av seg :P

Jeg syns også frøkna skal bli et marsbarn :opplyser:

:lur: Jeg har en hemmelig plan om å komme unna akkurat den delen som er igjen.... :sjenert:

Håper formen er bedre i dag både for deg og M! :klemmer:

Ved å time arbeidet til midt oppi et av dine andre store prosjekter om dagen?! :lur: Eller er jeg helt på viddene?

Formen for meg er bittelitt bedre, men M har fortsatt feber og stygg hoste. Blir nok hjemme i morgen også :roll:

Men takk for :klem:

Og meldeplikten?? :lur:

Ja, må bare beklage :sjenert: Det har ikke vært bare enkelt med M i kveld :sukk:

Kjære måtte gjennomføre noen foreldremøter i dag, så jeg hadde 4 timer alene med henne i ettermiddag. De første 3 gikk strålende - vi gikk tur med nyvogna (:hoppe:), lekte ute og koste oss i sola :sol: Men så kom feberen på nytt snikende for henne. Og det å skulle gå å bære på en sutrete potetsekk etter timers gange ute, og i tillegg prøve å få lagd middag så jeg fikk litt mat inn den lille febersyke kroppen hennes (+ mannens og min egen) var ikke bare bare. Fikk slappet av litt da kjære kom hjem, men rett etter at vi hadde lagt henne måtte han plutselig dra å hente flisene vi har kjøpt fordi vi hadde mulighet til å låne en stor nok henger (+ at det var kjekt å få det unnagjort før fødsel). Så da ble jeg alene igjen. Og selvfølgelig våkner frøkna febril og svett og tørst og vil ikke sove verken her eller der :roll: Men nu! har jeg fått henne i egen seng igjen og har fått noen minutter ved mac'en og tv'en :daane:

Og all denne gåinga og bæringa har desverre ikke fått noe til å skje heller :sukk:

Men denne uken må jo bare bli vår uke! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai, hørtes ikke greit ut verken for mor eller barn. Og du som ikke skjønte hvordan jeg orka en ettermiddag alene med S i forrige uke. Alt går når bare man må, ikke sant..? :sjenert:

Hun er hjemme i dag også da kanskje? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med og heier veldig fra sidelinja, selv om jeg ikke sier så mye om dagen. :klemmer:

Jeg lover det kommer baby til slutt, selv om jeg grein og var sikker på det motsatte ca halvannen time før min lille var ute. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Tipper det skjer noe når ting roer seg i heimen og du får sjansen til å slappe av og lade opp litt! God bedring til M :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ved å time arbeidet til midt oppi et av dine andre store prosjekter om dagen?! :lur: Eller er jeg helt på viddene?

Formen for meg er bittelitt bedre, men M har fortsatt feber og stygg hoste. Blir nok hjemme i morgen også :roll:

Men takk for :klem:

Jepp, du har helt rett :lur::ler: Men vi får nå se hva det blir til etterhvert!

Fortsatt god bedring til M! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kåm ånn beibi! Utsida er best :hoppe:

God bedring til lillesnupp :)

Utsida er best, ingen protest!! :hoppe:

Føde uka....hope so :bond::ler:

Oh yes please :pls:

Ai ai, hørtes ikke greit ut verken for mor eller barn. Og du som ikke skjønte hvordan jeg orka en ettermiddag alene med S i forrige uke. Alt går når bare man må, ikke sant..? :sjenert:

Hun er hjemme i dag også da kanskje? :klemmer:

Hehe... alt går når man må ja :rolleyes: . Men føler meg virkelig helt utkjørt nå. Selv om M har lagt seg har det blitt flying inn og ut, og ansvaret har vært bare mitt fordi kjære har måttet være borte. Så har egentlig ikke på noe tidspunkt på døgnet blitt hviletid for meg :(

Hun er hjemme i dag også ja. Har innkalt min mor så hun kommer rett etter jobb for å holde meg/M med selskap. Men blir allikevel en 3-4 timers tid vi er alene. Oh joy :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med og heier veldig fra sidelinja, selv om jeg ikke sier så mye om dagen. :klemmer:

Jeg lover det kommer baby til slutt, selv om jeg grein og var sikker på det motsatte ca halvannen time før min lille var ute. :fnise:

Jeg takker for all heiing :klemmer:

Godt å høre noen trøstende ord fra dere på den andre siden, for jeg føler jeg har mistet alt håp om at det kommer en baby ut til slutt :P

:troest:

Tipper det skjer noe når ting roer seg i heimen og du får sjansen til å slappe av og lade opp litt! God bedring til M :klem:

Du skal fort se at du har rett :rolleyes::klemmer: Problemet for oss er vel bare at det ikke kommer til å roe seg med det første, da egeninnsatsen på huset begynner nå. Vi er skikkelig flinke på å time ting :ironi:

Jepp, du har helt rett :lur::ler: Men vi får nå se hva det blir til etterhvert!

Fortsatt god bedring til M! :klemmer:

Da syns jeg det hørtes ut som en veldig god plan :tommelopp:

Takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sært at du fremdeles er gravid... :daane:

Kom uuuuuuuut, baby! :pisk:

Jeg fødte forresten på 41+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...