Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Åssen i huleste nådde du inn dit?? :hoho: Synes det var stress bare det å tørke meg i fua… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen i huleste nådde du inn dit?? :hoho: Synes det var stress bare det å tørke meg i fua :ler:

:skratte: vil du virkelig vite det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: vil du virkelig vite det?

Jaaaaa!!!!! :lur:

Kan man dele glassmaneter som kommer ut av høna kan man dele hvordan man når inn dit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!!!!! :lur:

Kan man dele glassmaneter som kommer ut av høna kan man dele hvordan man når inn dit :ler:

:fnise:

Nei, det var jo bare å fukte og stikke opp to fingre. Ved tuppen av fingrene kjentes da livmorhalsen :jepp:

Den har som sagt tydeligvis sunket litt ned, for ikke greid å kjenne på meg selv tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. så den skal synke ned sånn at man lettere når den??

I have noooo clue :P Brukte du handsker??? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den skal jo synke ned og etterhvert "avflates" som det heter. Vanligvis stikker den ut som en slags tut inn i skjedde, men denne skal etterhvert utviskes. Hvis du skjønte noe av det ;)

Nei, brukte ikke hansker på meg selv. Blir jo som å onanere. Bortsett fra at dette ikke gav meg mye tilfredsstillelse akkurat :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå du først er igang.. Kan du ikke like greit få mannen til å strippe deg?? :P hehe

Tenkte kanskje hansker i forhold til infeksjon eller slikt :P

Ikke tilfredstillende å kjæle med livmortappen på den frædda?? Skuffende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå du først er igang.. Kan du ikke like greit få mannen til å strippe deg?? :P hehe

Tenkte kanskje hansker i forhold til infeksjon eller slikt :P

Ikke tilfredstillende å kjæle med livmortappen på den frædda?? Skuffende :fnise:

Tror han hadde frika ut om han ble bedt om noe sånt :fnise:

Hadde nok vært lurt med hansker sånn for sikkerhetsskyld, men har jo ikke gått noe vann, så sånn sett skulle det holde med god håndvask. Har ikke mye utstyr tilgjengelig desverre :sjenert:

Nei, det som hadde tilfredsstilt meg denne fredagen, hadde vært å få ut denne ungen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min livmortapp er bestandig langt nede, den... :klo: Jævla upraktisk noen ganger :fnise:

Håper inderlig at dette er helga, Tutta, nå synes jeg du har ventet unødvendig lenge sammenlignet med forrige gang! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for en inngående kunnskap folk her har om livmortappene sine! Jeg for min del vet knapt om jeg har en! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, for en inngående kunnskap folk her har om livmortappene sine! Jeg for min del vet knapt om jeg har en! :fnise:

Det hadde i så fall forklart mye om hvorfor frøkna ligger der inne enda! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min livmortapp er bestandig langt nede, den... :klo: Jævla upraktisk noen ganger :fnise:

Håper inderlig at dette er helga, Tutta, nå synes jeg du har ventet unødvendig lenge sammenlignet med forrige gang! :opplyser:

Det gjør jeg også :pls:

Sammenlignet med storesøster er jeg jo 3 uker på overtid nå :daane:

Mazzi og kisskissbangbang: dere har funnet ut hvorfor det har tatt sin tid med Mazzi skjønner jeg :fnise:

------------

Vært våken flere ganger i natt og tenkt at "nå begynner murringene", men neida... Ingen rier på meg denne morgenen :roll:

M har vært eksemplarisk og sov til nesten 09, så der gjorde godt for oss voksne da.

Har ellers ingen planer for helgen, for jeg hadde håper jeg lå på barsel :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Prøv å nyt sisste helgen med mann og M kun dere tre da :kose: så skal du se babyen ligger i armene dine til neste helg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med lat morgen! Her startet jeg først av alle i dag, klokka seks. Får jo søren ikke sove, det er veldig ulikt meg.

Håper dere finner noe koselig å gjøre som tar tankene fra manglende fødsel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...