Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Så verken skattekontoret eller Ikea satte i gang ting? Føler nesten for å gratulere! :fnise:

:dry:

neida... jeg skal ikke si noe til deg altså. Veldig glad for at vi er flere i samme båt :klem:

Ingen fødsel her heller nei......... :sukk: sympati all the way :bond:

Godt vi er flere som kan dele ventetiden! :klemmer:

Føder du nå da? :)

Neida, ingen fødsel nå heller.. Vært på Ahus og besøkt svigerfar som ble lagt inn i går. Hjerte. Men det går bra altså. Han er heldigvis mye bedre enn da jeg sendte han inn i går.

Fælt å si det, men jeg håper vi blir innlagt begge to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, god bedring til svigerfar! Kanskje du kan føde når du egentlig skal hente han (hvis du skal det), slå to fluer i en smekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kulemage du har altså :strix: Vil du ikke bare ha noe sååå fint for alltid?? :P

Du vet jo hva man sier: Den som venter på noe godt………….. Må vente jævli lenge :hoho:

Det er i hvertfall hva Kakaoen sier :fnise:

Tenk hvordan det var i gamle dager når faktisk noen gikk 2-3 uker på overtid :sjokkert: Ei jeg kjenner fikk sønnen sin 3 uker over termin på slutten av 90 tallet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føder nok innen helga er omme! :jepp:

Gjerne! :pls:

Huff da, god bedring til svigerfar! Kanskje du kan føde når du egentlig skal hente han (hvis du skal det), slå to fluer i en smekk ;)

Tenkte å kombinere en fødsel med å besøke svigerfar ja. Det festlige er at avdelingen han ligger på ligger 2 etasjer over føde/barselpoliklinikken :lol:

Nydelig kulemage du har altså :strix: Vil du ikke bare ha noe sååå fint for alltid?? :P

Du vet jo hva man sier: Den som venter på noe godt………….. Må vente jævli lenge :hoho:

Det er i hvertfall hva Kakaoen sier :fnise:

Tenk hvordan det var i gamle dager når faktisk noen gikk 2-3 uker på overtid :sjokkert: Ei jeg kjenner fikk sønnen sin 3 uker over termin på slutten av 90 tallet..

Takk for kompliment, but NO! Vil ikke ha den for alltid :riste:

Du kan å si det, du Kakaoen :P Driiiit lei av å vente nå :bond:

Selv kom jeg 16 dager over tida, så faren er definitivt der for at dette ikke starter av seg selv :sukk: Glad det ikke kan gå så langt over tida i dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare sånn for å bidra til :sur: -heten, så er det nye ting å justere/følge med på i forhold til huset *river ut håret* Ingen katastrofeting altså, men jeg skulle helst sett at det "prosjektet" gikk på skinner oppi denne (ikke-)fødinga :roll:

Jeg fikk nå sett over og endret selvangivelsen i går, så den drittjobben er hvertfall overstått :P

Over til hyggeligere ting...

Superglad på Mazzi sine vegne for slimpropp som har gått! :hoppe: Jeg har lurt på selv om deler av slimproppen har gått de siste dagene. Så aldri til noe slimpropp sist, så aner ikke hvordan denne ser ut hos meg... Men i går kveld var det altså (beklager nasty details) en skikkelig tykk slimslintre som gikk, og utfloden har vært generelt mye tykkere og slimete den siste uken. Jeg håper selvfølgelig at det er et tegn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være slimproppen ja! Hvis det er litt blod i den, kan det bety at fødsel er rundt hjørnet! Jeg har trua på action i helga! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer for at alle føder i helga..... :lur:

Enig ;)

Høres ut som slimproppen! :danse: Min var og litt blodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og! :nigo:

Merkelig hvor naturlig det føles å diskutere og dele nasty detaljer her inne! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke noe blodig, men vet at den ikke nødvendigvis være det. Krysser fingrene!

Jeg stemmer for at alle føder i helga..... :lur:

:jepp::bolledeig:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slimpropp = glassmanet med blod i?? :fnise:

Synes godt fødselen din kan begynne meg tegningsblødning.. Slik at vi tegner til fødsel :strix:

:hoho: Eneste jeg husker fra fødselsforberedene kurs var ei av JM i filmen som snakka om å tegne til fødsel. Jeg sa til mannen etterpå: Om jeg får ei JM som er lik ho der så er det stoooor fare for at ho blir heve ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimpropp = glassmanet med blod i?? :fnise:

Synes godt fødselen din kan begynne meg tegningsblødning.. Slik at vi tegner til fødsel :strix:

:hoho: Eneste jeg husker fra fødselsforberedene kurs var ei av JM i filmen som snakka om å tegne til fødsel. Jeg sa til mannen etterpå: Om jeg får ei JM som er lik ho der så er det stoooor fare for at ho blir heve ut :P

Det vanligste er vel den glassmaneten, men den ikke være sånn heller. Kan komme litt sånn stykkevis og delt som masse seigt slum også, så jeg vet ikke jeg altså.

Man skal være heldig med jordmora si ja! :jepp: godt dere ikke fikk ei som hu :fnise: håper vi får ei som sist. Hu var akkurat det jeg trengte. Hyggelig og avslappet, men samtidig streng :)

--------

Gjorde et nytt forsøk på å undersøke meg selv for modning nettopp, og denne gangen klarte jeg faktisk å nå livmorhalsen! Den kjentes myk og ganske moden ut, men langt i fra avflatet og greide ikke få riktig vinkel for å få noe finger inn. Men bare det at den har sunket litt tar jeg hvertfall som tegn på at det er modning på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... mens jeg søren nesten ikke fant min da jeg sjekka i dag. Den er visst bare skremt bakover og har sikkert lukka seg i forvirrelsen og. :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... mens jeg søren nesten ikke fant min da jeg sjekka i dag. Den er visst bare skremt bakover og har sikkert lukka seg i forvirrelsen og. :ler:

:fnise: babyen har ombestemt seg :sjokkert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...