Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Gosh, nydelig tutmage! :gravid:

Usikker på om skattekontoret teller, men skal definitivt krysse fingrene for det!

Selv håper jeg på en "møt opp i morra presis klokka tolv og skriv under på noen papirer så får du snart hele millionarven fra din ukjente avdøde onkel inn på konto"-situasjon. Da blir jo ungen født 12.00. Men spørs om det er et noe optimistisk ønske ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hælledussan, FOR en mage! :rodmer: Kjempefin!

Men den så litt upraktisk ut, du har ikke tenkt å poppe snart, da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du har så fin mage! :hjerte: Men jeg skjønner at du begynner å bli lei, du er jo skikkelig på overtid i forhold til sist gang! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :hjerte::klem:

Pleier ikke å være så tut på morgenen, men hver ettermiddag/kveld detter den ut og ned :fnise:

Leopanter: ja, den er litt upraktisk i forhold til alt som foregår under hoftehøyde :rolleyes: og jeg er helt enig i at den magen bare kan poppe! Tror innimellom at hun ikke har skjønt hvilken vei hun skal ut fordi hun trykker i alle andre retninger :P

Neferet: :klem: føles som om jeg egentlig er langt på overtid ja. Også er egentlig ikke mens.termin før i morgen :daane:

Jeg kan vel trygt si at forrige fødsel var stressbetinget :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll hos fastlegen i dag. Ingen flere kilo opp (:hoppe:) men ellers alt bra. Magen hadde detti tydelig ned siden forrige uke sa hun, og jeg tar alt jeg kan få jeg altså. Selv om jeg vet det ikke betyr så veldig mye :P

Så da bærer det til skattekontoret nå. Pliiis la vannet gå mens jeg stresser med å forstå selvangivelsen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk ikke på skattekontoret. Og ikke på kjøpesenteret heller (dro dit for å bytte en bamsehøydemåler... Av alle ting M har fått :rolleyes:). Så nå prøver jeg meg på Ikea! Far hadde ledig tid til å handle inn og bære laminat, så da drar vi for å minske litt arbeid for kjære :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea må jo være et ideelt sted å føde! Massevis av senger, ammekrok, osv. :ler: Sånn hvis du vil dra den litt lenger enn at vannet skal gå mens du er der.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: det hadde vært noe!!

Nei, jeg har beholdt helsekortet i veska i tilfelle jeg trenger direkteskyss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på IKEA i dag! :) Er det noe som kan fremkalle fødsel, er det vel en stressende og slitsom tur på IKEA! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mange som er på ikea på dagtid :daane: men det ble ikke noe fødsel der heller :sukk:

Ikke hadde de gulvet jeg hadde sett meg ut heller, det er på vei ut av sortimentet, men ble et greit alternativ :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren og! Lamazekursholderen vår sa at hun kjente mange der vannet hadde gått på Ikea...

Jeg trodde tur på ikea skulle være bombesikkert :jepp:, men neida! :snurt:

Så da er det tilbake til å være lei :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så verken skattekontoret eller Ikea satte i gang ting? Føler nesten for å gratulere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...