Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Har jeg ikke tippa?

Tippeer ... 21.!

Var den siste jeg fant da jeg bladde meg bakover, men skal legge deg inn :Nikke:

Helt ok dato :jepp:

den 22. kommer det ut en GUTT!!! :hakeslepp: Eller kanskje ikke ;) Men kanskje den 22. for det :)

Oi! Det hadde vært noe :sjokk: Da vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort eller trodd. De har jo vært veldig sikre på at det er jente hittil! :bond:

----------

:hjerte:Tippeliste for lillesøster: :hjerte:

- 05. mars: Favole, Kakaoen

- 08. mars: roseduft, Yesterday

- 10. mars: La Traviata

- 12. mars: TuttaV

- 13. mars: Neferet

- 14. mars: Leopanter, Mazilla

- 15. mars: Doh

- 16. mars: Disco Biscuit

- 21. mars: mens.termin, kisskissbangbang

- 22. mars: Yesterday

- 24. mars: Millimani

- 26. mars: UL termin

- 02. april: Kakaoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har natta vært TuttaV? :kose:

Natta startet egentlig med at jeg virkelig trodde der var noe på gang. Jeg var superkvalm og hadde et litt sånn diffust ubehag i hele kroppen. Slet skikkelig med å sovne (mens de andre nettene har jeg bare detti i seng). Oppe og tissa og drakk, men det hjalp ikke noe særlig, så da tenkte jeg yes! Da er vi i gang! Men så var det egentlig såpass ubehagelig at jeg tenkte... Vil jeg egentlig være i gang? --

> fødselsflashback av smerter :bond: også konkluderte jeg med at Joda, jeg ville være i gang. Også sovna jeg.

:klaske:

Og våknet ikke før til morgenen.

Hva skal jeg finne på i dag a? Denne jenta må ut nåååååå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva med å føde? :nigo:

Vet du forresten hvordan sjansene er for at fødselen starter på dagtid? Jeg innbiller meg liksom at det tilnærmet alltid begynner på kvelden/natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deeeer er optimismen ja! Den kan jeg like :jepp:

Vet bare at det vanligste er at det starter på natta. Men det betyr jo ikke at folk ikke føder på dagtid! Og det skal viiiii :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det starter om 2 timer ;) Trenger jo ikke være på natta. Kanskje du skal gjøre noe sånn at det overhodet ikke passer å få rier, for på film pleier riene å starte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det starter om 2 timer ;) Trenger jo ikke være på natta. Kanskje du skal gjøre noe sånn at det overhodet ikke passer å få rier, for på film pleier riene å starte da :)

Ja, det syns jeg det kan gjøre :Nikke:

Vet ikke helt hva jeg skulle gjort :klo: noen gode forslag?

Vurderer om jeg skal dra på senteret her for å bytte en bamsehøydemåler M har fått. Kanskje det holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé, Yesterday! :jepp: Tutta, hvis du tør å risikere at vannet går midt på kjøpesenteret, synes jeg du skal kjøre på! :ler::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé, Yesterday! :jepp: Tutta, hvis du tør å risikere at vannet går midt på kjøpesenteret, synes jeg du skal kjøre på! :ler::popcorn:

Ble visst ikke kjøpesenter på meg i dag, selv om jeg gjerne lar vannet gå midt på kjøpesenteret så lenge denne fødselen starter!! Ble til at jeg ble sittende med den hersens selvangivelsen... :dry:

Gå på kino?

Veldig glad i film, men er i sparemodus om dagen, så kan ikke gjøre noe som koster noe særlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort fint lite, men dagen har nå gått unna allikevel...

Etter fødeavdelingen var ferdig skulle jeg sjekke selvangivelsen, og dessverre lyste det i fleisen min at jeg i fjor var selvstendig næringsdrivende, så får ikke beregnet noe skatt :klaske: (til gode? :pls:).

Jeg fikk jo også påminnelse om at jeg må fylle ut en ny type selvangivelse, og begynte å lure på hvordan jeg i all verden skulle greie å fylle ut denne kompliserte selvangivelsen :haar: Så nå har jeg sittet i flere timer og prøvd å forstå hva jeg skal fylle ut. Jeg har jo bare en inntekt jeg skal skatte av, men hvordan jeg i huleste skal greie å fylle ut papiret riktig er fortsatt et mysterium.

Planen er derfor å oppsøke skattekontor for hjelp i morgen.

Håper det er nok plan for lillesøster så hun kommer ut og forstyrrer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er/var du selvstendig næringsdrivende uten å vite det? :klo:

Nei, visste det vel egentlig, hadde bare håpet jeg skulle få en "enklere variant" :rolleyes: iom at vi blir pålagt jobben...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planen resten av dagen da? :)

Ingen spesielle planer egentlig. Forhåpentligvis føde :jepp: men det ser foreløpig svært rolig ut :sukk:

Akkurat nå sitter kjære og jeg og ser på film. The Lone Ranger. Litt artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må legge noen viktige planer vi ikke vil/kan gå glipp av. Da kommer de nok ut! :jepp:

Håper kvelden din er fin, til tross for lite fødeaction (?). :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må legge noen viktige planer vi ikke vil/kan gå glipp av. Da kommer de nok ut! :jepp:

Håper kvelden din er fin, til tross for lite fødeaction (?). :klemmer:

Min viktige plan for i morgen er å finne ut av selvangivelsen min! Har altså date med skattekontoret. Tror du det holder? :klo:

Har noen ubehagelige kynnere innimellom, men ikke noe system i dem, så tror nok jeg våkner like gravid i morgen :sukk:

Hyggelig å få sett en film i armkroken til kjære da. Kan jo hende det blir lenge til neste gang!

-----------

Tok noen gravidbilder nå. Håper det er siste jeg tar! 39 uker og dritt lei.

post-21589-15870_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...