TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1061 Del Skrevet 18. mars 2014 Har jeg ikke tippa? Tippeer ... 21.! Var den siste jeg fant da jeg bladde meg bakover, men skal legge deg inn Helt ok dato den 22. kommer det ut en GUTT!!! Eller kanskje ikke Men kanskje den 22. for det Oi! Det hadde vært noe Da vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort eller trodd. De har jo vært veldig sikre på at det er jente hittil! ---------- Tippeliste for lillesøster: - 05. mars: Favole, Kakaoen - 08. mars: roseduft, Yesterday - 10. mars: La Traviata - 12. mars: TuttaV - 13. mars: Neferet - 14. mars: Leopanter, Mazilla - 15. mars: Doh - 16. mars: Disco Biscuit - 21. mars: mens.termin, kisskissbangbang - 22. mars: Yesterday - 24. mars: Millimani - 26. mars: UL termin - 02. april: Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. mars 2014 #1062 Del Skrevet 19. mars 2014 Oooo… nærmer seg min andre tippedato med stormskritt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2014 #1063 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan har natta vært TuttaV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1064 Del Skrevet 19. mars 2014 Oooo nærmer seg min andre tippedato med stormskritt nå Vil ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1065 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan har natta vært TuttaV? Natta startet egentlig med at jeg virkelig trodde der var noe på gang. Jeg var superkvalm og hadde et litt sånn diffust ubehag i hele kroppen. Slet skikkelig med å sovne (mens de andre nettene har jeg bare detti i seng). Oppe og tissa og drakk, men det hjalp ikke noe særlig, så da tenkte jeg yes! Da er vi i gang! Men så var det egentlig såpass ubehagelig at jeg tenkte... Vil jeg egentlig være i gang? -- > fødselsflashback av smerter også konkluderte jeg med at Joda, jeg ville være i gang. Også sovna jeg. Og våknet ikke før til morgenen. Hva skal jeg finne på i dag a? Denne jenta må ut nåååååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #1066 Del Skrevet 19. mars 2014 Hmm, hva med å føde? Vet du forresten hvordan sjansene er for at fødselen starter på dagtid? Jeg innbiller meg liksom at det tilnærmet alltid begynner på kvelden/natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1067 Del Skrevet 19. mars 2014 Deeeer er optimismen ja! Den kan jeg like Vet bare at det vanligste er at det starter på natta. Men det betyr jo ikke at folk ikke føder på dagtid! Og det skal viiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. mars 2014 #1068 Del Skrevet 19. mars 2014 Kanskje det starter om 2 timer Trenger jo ikke være på natta. Kanskje du skal gjøre noe sånn at det overhodet ikke passer å få rier, for på film pleier riene å starte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1069 Del Skrevet 19. mars 2014 Kanskje det starter om 2 timer Trenger jo ikke være på natta. Kanskje du skal gjøre noe sånn at det overhodet ikke passer å få rier, for på film pleier riene å starte da Ja, det syns jeg det kan gjøre Vet ikke helt hva jeg skulle gjort noen gode forslag? Vurderer om jeg skal dra på senteret her for å bytte en bamsehøydemåler M har fått. Kanskje det holder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 19. mars 2014 #1070 Del Skrevet 19. mars 2014 God idé, Yesterday! Tutta, hvis du tør å risikere at vannet går midt på kjøpesenteret, synes jeg du skal kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mars 2014 #1071 Del Skrevet 19. mars 2014 Gå på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1072 Del Skrevet 19. mars 2014 God idé, Yesterday! Tutta, hvis du tør å risikere at vannet går midt på kjøpesenteret, synes jeg du skal kjøre på! Ble visst ikke kjøpesenter på meg i dag, selv om jeg gjerne lar vannet gå midt på kjøpesenteret så lenge denne fødselen starter!! Ble til at jeg ble sittende med den hersens selvangivelsen... Gå på kino? Veldig glad i film, men er i sparemodus om dagen, så kan ikke gjøre noe som koster noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1073 Del Skrevet 19. mars 2014 I dag har jeg gjort fint lite, men dagen har nå gått unna allikevel... Etter fødeavdelingen var ferdig skulle jeg sjekke selvangivelsen, og dessverre lyste det i fleisen min at jeg i fjor var selvstendig næringsdrivende, så får ikke beregnet noe skatt (til gode? ). Jeg fikk jo også påminnelse om at jeg må fylle ut en ny type selvangivelse, og begynte å lure på hvordan jeg i all verden skulle greie å fylle ut denne kompliserte selvangivelsen Så nå har jeg sittet i flere timer og prøvd å forstå hva jeg skal fylle ut. Jeg har jo bare en inntekt jeg skal skatte av, men hvordan jeg i huleste skal greie å fylle ut papiret riktig er fortsatt et mysterium. Planen er derfor å oppsøke skattekontor for hjelp i morgen. Håper det er nok plan for lillesøster så hun kommer ut og forstyrrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 19. mars 2014 #1074 Del Skrevet 19. mars 2014 Hva er planen resten av dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #1075 Del Skrevet 19. mars 2014 Er/var du selvstendig næringsdrivende uten å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. mars 2014 #1076 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1077 Del Skrevet 19. mars 2014 Er/var du selvstendig næringsdrivende uten å vite det? Nei, visste det vel egentlig, hadde bare håpet jeg skulle få en "enklere variant" iom at vi blir pålagt jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1078 Del Skrevet 19. mars 2014 Hva er planen resten av dagen da? Ingen spesielle planer egentlig. Forhåpentligvis føde men det ser foreløpig svært rolig ut Akkurat nå sitter kjære og jeg og ser på film. The Lone Ranger. Litt artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2014 #1079 Del Skrevet 19. mars 2014 Tror vi må legge noen viktige planer vi ikke vil/kan gå glipp av. Da kommer de nok ut! Håper kvelden din er fin, til tross for lite fødeaction (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1080 Del Skrevet 19. mars 2014 Tror vi må legge noen viktige planer vi ikke vil/kan gå glipp av. Da kommer de nok ut! Håper kvelden din er fin, til tross for lite fødeaction (?). Min viktige plan for i morgen er å finne ut av selvangivelsen min! Har altså date med skattekontoret. Tror du det holder? Har noen ubehagelige kynnere innimellom, men ikke noe system i dem, så tror nok jeg våkner like gravid i morgen Hyggelig å få sett en film i armkroken til kjære da. Kan jo hende det blir lenge til neste gang! ----------- Tok noen gravidbilder nå. Håper det er siste jeg tar! 39 uker og dritt lei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå