Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #1021 Del Skrevet 17. mars 2014 Så bra at alt stod bra til og at hun ligger "riktig" vei! Krysser fingrene for rask og effektiv modning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2014 #1022 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg heier på lillesøster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2014 #1023 Del Skrevet 17. mars 2014 Bra at lillesøster ligger riktig vei da Får satse på at draingen hjalp litt. Er det noe man spør om selv, om jordmor (eller hvem man nå er hos) kan sjekke modning? Skulle gjerne visst det på fredag selv på overtidstimen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mars 2014 #1024 Del Skrevet 17. mars 2014 Så flink hun har vært og snudd seg, hun skjønner at snart skal hun ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #1025 Del Skrevet 17. mars 2014 Så bra med riktig leie Da er vel alt klart for fødsel? Satser på at hun finner veien ut rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1026 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, veldig greit å vite at dette blir en lavrisiko fødsel (hvertfall estimert til det) med hodeleie og morkake på riktig plass Krysser fingrene for veldig rask modning! Har jo kjent på en del kynnere i dag, så noe modning skjer, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar Bra at lillesøster ligger riktig vei da Får satse på at draingen hjalp litt. Er det noe man spør om selv, om jordmor (eller hvem man nå er hos) kan sjekke modning? Skulle gjerne visst det på fredag selv på overtidstimen min. Jeg spurte selv. Hadde vel aldri kommet på å spørre om det, hadde det ikke vært for at roseduft(?) nevnte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #1027 Del Skrevet 17. mars 2014 Hos meg så var det jordmor som nevnte sisst at hun kunne sjekke modning på neste kontroll hvis jeg ønsket det En fødsel skal jo helst skje av seg selv sier hun, men dersom man har passert termin og alt står bra til med mor og baby i magen, så gjør det ingenting om hun evnt sjekker åpning og hjelper på å tøy litt og dra for å evnt sette igang litt modning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #1028 Del Skrevet 17. mars 2014 Hrmf, nå skulle jeg ønske jeg skulle til jordmor i morgen, og ikke min unge, kjekke fastlege... Å be han tøye skjer ikke, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1029 Del Skrevet 17. mars 2014 Hos meg så var det jordmor som nevnte sisst at hun kunne sjekke modning på neste kontroll hvis jeg ønsket det En fødsel skal jo helst skje av seg selv sier hun, men dersom man har passert termin og alt står bra til med mor og baby i magen, så gjør det ingenting om hun evnt sjekker åpning og hjelper på å tøy litt og dra for å evnt sette igang litt modning Det var deg jeg hadde hørt det fra ja Gynekologen var ikke vond å be hvertfall, og det var han selv som foreslo å forsøke litt stripping Alt sto jo bra til i magen, så da var det vel ikke noe i veien for å gjøre sånt Hrmf, nå skulle jeg ønske jeg skulle til jordmor i morgen, og ikke min unge, kjekke fastlege... Å be han tøye skjer ikke, for å si det sånn! Denne gynekologen var også utrolig kjekk Og veldig ung! Nesten så jeg spurte han om vi har studert sammen eller om jeg har truffet han før, for han virket nesten litt kjent Men ingenting kunne få meg fra å spørre i dag. Var jo derfor jeg var der I kveld har det blitt mye kynnere (hadde 3 stk på en 10 min biltur) og nå sitter jeg med mens.murringer i korsryggen. Vet at draingen kan gi litt "maserier" så redd jeg får forhåpningene mine opp her (for jeg tenker jo det samme hver natt) , men har nesten trua på at i natt er natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #1030 Del Skrevet 17. mars 2014 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 #1031 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Håhå! Kåmmån TuttaV-kropp, 1-2-3-smertebonanza!! Endret 17. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. mars 2014 #1032 Del Skrevet 17. mars 2014 Ooooo.. spennende Heia J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mars 2014 #1033 Del Skrevet 17. mars 2014 KOM UT ALLE MARSBABYER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #1034 Del Skrevet 17. mars 2014 Heia heia heia Håper det er ordentlige rier på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. mars 2014 #1035 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, veldig greit å vite at dette blir en lavrisiko fødsel (hvertfall estimert til det) med hodeleie og morkake på riktig plass Krysser fingrene for veldig rask modning! Har jo kjent på en del kynnere i dag, så noe modning skjer, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar Jeg spurte selv. Hadde vel aldri kommet på å spørre om det, hadde det ikke vært for at roseduft(?) nevnte det.. Så fantastisk at hun ligger riktig vei, da er jo alt klart da Hrmf, nå skulle jeg ønske jeg skulle til jordmor i morgen, og ikke min unge, kjekke fastlege... Å be han tøye skjer ikke, for å si det sånn! Det vet du ikke før du har prøvd, Mazilla! Skader aldri å spørre i morgen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #1036 Del Skrevet 17. mars 2014 Heieeeeer på rier !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2014 #1037 Del Skrevet 18. mars 2014 Ble det noe føding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 #1038 Del Skrevet 18. mars 2014 Ih, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2014 #1039 Del Skrevet 18. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mars 2014 #1040 Del Skrevet 18. mars 2014 Er det noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå