TuttaV Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1001 Del Skrevet 16. mars 2014 Ha en herlig dag Takk for det. Blitt en helt grei søndag med lek med frøkna til morgenen. I hvilen hennes sittet og planlagt litt hage og prøvd å forstå regler for gjerde til naboen o.l. og deretter våknet det en liten vil-ikke-skal-ha-det-akkurat-på-min-måte-kommandant Men med litt leking ute og deretter middagsbesøk hos svigers (bursdagsfeiring), så ble det ei blid sol i løpet av kvelden allikevel. Høydepunktet var vel allsang etter hennes ønske etter middagen Videre har det blitt finanssnakk rundt huset, men nå er vi dritt lei, så nå blir det tv'en og strikketøyet. Ingen tegn til fødsel med andre ord Håper du har hatt en fin dag også Det ble det, heldigvis Vi satser på at vannet går idet Kvik-folka er ute av døra! Ja, det er god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 16. mars 2014 #1002 Del Skrevet 16. mars 2014 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2014 #1003 Del Skrevet 16. mars 2014 Godt at slike små kommandanter blir blide igjen til slutt! Ha en rolig og deilig kveld og så håper jeg det plutselig blir action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1004 Del Skrevet 16. mars 2014 Gratulerer Jeg skjønner ikke helt gratulasjonen jeg... Godt at slike små kommandanter blir blide igjen til slutt! Ha en rolig og deilig kveld og så håper jeg det plutselig blir action! Ja, heldigvis! Hadde blitt en slitsom kveld om det hadde fortsatt i samme tralten! Krysser fingrene for action i natt Må jo egentlig nevne at jeg etter middagen i kveld plutselig fikk noen bølger av kvalme over meg + noen litt ubehagelige kynnere mens jeg satt i ro, selv om jeg ikke hadde overspist eller underspist Men er vel bare et uttrykk for stort ønske om fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 16. mars 2014 #1005 Del Skrevet 16. mars 2014 Strikketøy og tv her også endelig Hva strikker du? Har selv hatt noen kvalmebyger idag, har det noe med fødsel å gjøre..? Orker ikke å synse og håpe for mye, men det er jo ikke til å unngå når man går å håper på fødsel Jeg har da ikke mye jeg skulle sagt som enda har 7 dager til termin som førstegangsfødene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mars 2014 #1006 Del Skrevet 17. mars 2014 Har kvalme noe med fødsel å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2014 #1007 Del Skrevet 17. mars 2014 Må innom og kikke hos deg også, etter en slapp helg både på nett og ellers... Håper ventetida snart er over så dere får hilse på lillesøster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 #1008 Del Skrevet 17. mars 2014 Håper kvalme og kynnere betydde action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1009 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg ble jo kvalm og kastet opp under sist fødsel, så da tenkte jeg det kunne være det samme denne gangen. Kvalme kan være relatert til fødsel hvis mat hoper seg opp i tarmsystemet fordi kroppen er opptatt med å sette inn ressursene sine i en fødsel Men dessverre er jeg like gravid fortsatt Roseduft: jeg strikker på "marys royale svøb" i hvit silkealpakka. Deilig og mykt. Håper å ha det ferdig til slutten av våren/sommeren --------- Like gravid fortsatt som sagt. Så da er det bare å vente på timen på Ahus i dag. Eller... Time og time. Det er sånn "ta-innimellom" time, så jeg måtte belage meg på at det kunne bli ventetid. Skulle møte opp kl11, så får vi se hvor fort jeg kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #1010 Del Skrevet 17. mars 2014 Håper du slipper å vente altfor lenge! Spennende blir det uansett! Kanskje like greit at det ikke startet av seg selv i helga, før du fikk sjekket ståa inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. mars 2014 Håper du slipper å vente altfor lenge! Spennende blir det uansett! Kanskje like greit at det ikke startet av seg selv i helga, før du fikk sjekket ståa inni der? Jo, absolutt. Spent på både leie og om de vil se noe på modning Jeg er ikke så lei ennå at jeg må føde på dagen heller, men ser gjerne at jeg føder i løpet av uka hvertfall! Har lyst til å kunne nyte finværet skikkelig uten denne enorme kulen i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1012 Del Skrevet 17. mars 2014 Da har jeg fått beskjed om at jeg er nr 8 på lista og at legen(?) er på nr 3. Så kunne bare ta meg en rusletur. Har satt meg i kantina nå, kjøpt meg en cappucino og en kanelbolle. Håper at kanskje noe kjentfolk skal spise lunsj nå, men tviler på at de har tid. Så da er det meg, strikketøyet og mobilen som står for underholdningen... Håper noen her kan begynne å føde så det blir litt action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mars 2014 #1013 Del Skrevet 17. mars 2014 Lykke til på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #1014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg tror det er stille før stormen.. Plutselig føder vi alle mann Lykke til på kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2014 #1015 Del Skrevet 17. mars 2014 Lykke til på kontroll! Håper du får noen til å underholde deg i kantina så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #1016 Del Skrevet 17. mars 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #1017 Del Skrevet 17. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1018 Del Skrevet 17. mars 2014 Takk dere Som jeg mistenkte lå hun i hodeleie, ikke sete og alt så fint ut hos henne. Hodet var ikke festet, men der trenger det jo ikke gjøre før rett før, så tillegger ikke det så stor vekt. Fikk gynekologen til å sjekke modning, og var dessverre ikke så mye modning. 1-2 cm åpning, men fortsatt en god skjededel. Han sa han prøvde å dra litt, så må jo bare håpe at det kanskje setter i gang noe. Men spørs om jeg ikke må belage meg på noen høygravide uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 #1019 Del Skrevet 17. mars 2014 Så bra med ei endelig avklaring ang. leie, da. Er jo greit å ha det på plass før fødsel. Håper du slipper å vente særlig lenge på fødsel til tross for at ting ikke er helt modent. Det er jo sånt som kan skje veldig fort,så det behøver jo ikke bety noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #1020 Del Skrevet 17. mars 2014 Godt å høre at alt er velatand da Får håpe tøyingen setter i gang noe føding blir det snart uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå