Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååååå, jeg som var helt sikker på at du hadde født :sukk: Du får røske med deg gubben senere i kveld da, selv om han kanskje blir litt sliten av å flytte gulv (men han har vel å stille opp likevel :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, jeg som var helt sikker på at du hadde født :sukk: Du får røske med deg gubben senere i kveld da, selv om han kanskje blir litt sliten av å flytte gulv (men han har vel å stille opp likevel :ler: )

Ja, det har han! :pisk: Men han er heldigvis ikke vond å be ;) Og har forberedt han på at han bare må stille opp fra og med denne helgen :sjenert:

Gjest roseduft
Skrevet

Jeg tørr nesten ikke prøve med sex for fødsel sin del.. Etter at LovelyMonroe fikk to runder med rier og sykehusbesøk, for så å bli sendt hjem igjen.. :bond:

Skrevet

Stakkars menn, alt de må gjennom altså ;):fnise:

Skrevet

Ble det nokka pulings?? :lur::fnise:

Skrevet

Jadda, det ble litt hankypanky :lur: men ingen resultater foreløpig :sukk: jeg er fortsatt like gravid!

I dag blir det derfor turgåing i finværet :sol: også satser vi på ny runde i kveld :P

Skrevet

Tur i finværet, hankypanky og fullmåne, det må jo nærmest gi fødselsgaranti! :nigo:

Skrevet

At du orker å pule som høygravid :skratte:

Lykke til :lur:

Skrevet

Hehe... Mer blir pult enn at jeg puler men :sjenert::P

Gjest roseduft
Skrevet

:ler: :ler: ja..det kan man si!

Skrevet

:ler:

Skrevet

Kjenner igjen det ja :ler:

Skrevet

:hoho:

Kjenner igjen den! Eller, kjente igjen den. Har ikke fått meg noe på evig lenge :roll: Krysser fingrene for at i kveld er kvelden! :fnise:

Skrevet

Kjenner igjen den! Eller, kjente igjen den. Har ikke fått meg noe på evig lenge :roll: Krysser fingrene for at i kveld er kvelden! :fnise:

Håper det ble noe på deg i går :lur:

-------

Ny dag uten natt med fødsel :sukk:

Men nå kan hun godt holde igjen til mandag ettermiddag, for i kveld er det skalldyr i anledning svigerfars bursdag og i morgen skal vi ha befaring med Kvik i huset...

Who am I kidding... Hun er velkommen når som helst! :bolledeig:

Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av TuttaV
Skrevet (endret)

Herrlighet... Trippelpost! :daane:

Endret av TuttaV
Skrevet
:ler: er vel sånn for alle gravide som bruker sex som lokkemiddel for å få ungen ut :P
Skrevet

Håper det ble noe på deg i går :lur:

-------

Ny dag uten natt med fødsel :sukk:

Men nå kan hun godt holde igjen til mandag ettermiddag, for i kveld er det skalldyr i anledning svigerfars bursdag og i morgen skal vi ha befaring med Kvik i huset...

Who am I kidding... Hun er velkommen når som helst! :bolledeig:

Det ble det, heldigvis :fnise:

Vi satser på at vannet går idet Kvik-folka er ute av døra! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...