Yesterday Skrevet 12. mars 2014 #961 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg masa på nav i 3 uker og fikk til slutt snakka med sjefen på forvaltning og han ordna fort opp Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #962 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg masa på nav i 3 uker og fikk til slutt snakka med sjefen på forvaltning og han ordna fort opp Hvordan er formen? Æsj, her svarte jeg jo tidligere i dag, hvorfor har ikke det kommet med Vet jo at det er masing som skal til, så bare de får papirene fra kommunen, så har de alt de trenger. Og da starter masingen! Formen min er vel forsåvidt grei. Så lenge jeg får ta ting i mitt tempo så går dagen fint. Heldigvis ikke mange oppvåkninger om natta, så føler meg hvertfall sånn høvelig opplagt. Men det er ikke snakk om å ha det sånn her i mange uker til altså! det blir for mye --------------- Kontroll hos fastlegen i dag. 1 kg opp de siste 2 ukene, fortsatt lav/ok blodtrykk og urinen var helt negativ. Fin lyd fra frøkna i magen og sf-målet stiger fortsatt fint. Hun mistenkte seteleie, så ble henvist til Ahus for ultralyd og pelvimetri. Håper de vil gjøre en vurdering av modning også da Ingen fødsel i natt/dag heller. Siste nytt er at vannet i kroppen allerede kom etter et par timer på morgenen trasket rundt på maxbo etter tapetprøver og da bare randt det på Fant noen fine da, så var godt brukt tid allikevel Har ellers blitt vandring med kompis av kjære i perm og i kveld blir det kaffe i byen med en tidligere kollega og venninne. Hektisk dag for denne gravide kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2014 #963 Del Skrevet 13. mars 2014 Hva er pelvimetri..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. mars 2014 #964 Del Skrevet 13. mars 2014 Hva er pelvimetri..? Pelvis er jo bekken på engelsk (lært av Greys Anatomy ) Så gjetter at pelvimetri er måling av bredden på bekkenet i forhold til setefødsel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 13. mars 2014 #965 Del Skrevet 13. mars 2014 Ååå for ett styr med NAV da håper det går i orden asap og at en slipper mer unødvendig styr fra de etterhvert.. Er så kjipt å måtte forholde seg til de i utgangspunktet, særlig når ting aldri går som det skal, og det er der pengene faktisk kommer fra...... Ser du fikk henvisningen din hvertfall får håpe det setter igang fødselen på noen måte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #966 Del Skrevet 14. mars 2014 Hei på deg Når skal du på sykehuset for å sjekke leie og bekken og sånt? Håper du får en god fredag og fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #967 Del Skrevet 14. mars 2014 Har det blitt noe føding her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 14. mars 2014 #968 Del Skrevet 14. mars 2014 ...Ja, er det fødings på gang? I dag er jo dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. mars 2014 #969 Del Skrevet 14. mars 2014 Her var det da mistenkelig stille…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2014 #970 Del Skrevet 14. mars 2014 Meldeplikten, TuttaV, meldeplikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. mars 2014 #971 Del Skrevet 14. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #972 Del Skrevet 14. mars 2014 Er det noe på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2014 #973 Del Skrevet 14. mars 2014 Blir nesten litt skuffa om det ikke er føding på gang nå Går jo nemlig ikke an å ha et liv utenom kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2014 #974 Del Skrevet 14. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #975 Del Skrevet 14. mars 2014 Dere altså desverre ingen fødsel på gang bare kjent på masse kynnere som har vært litt mer ubehagelig enn vanlig, så har nesten trodd at det har vært noe i gjære, men neida... Hatt litt småangst i hele dag pga dårlig overholdt meldeplikt men det har bare blitt så mye farting! Rett etter barnehagelevering var det innom huset for å plukke opp nøkkel til huset og titte litt over, deretter bar det til søsteren for å dra sammen med henne på butikken for å få litt rabatter der hun jobber. Blitt både belysning og tapet til rabatterte priser Så skulle vi på storsenteret for å prøve å fikse solbrillene mine som fikk seg en dult av en liten frøken og fikk i samme slengen gjort noen gode bursdagskjøp da det var tilbudshelg på senteret. Deretter plukket opp en 4 lamper som jeg hadde bestilt av en kompis og så var klokken skagen for å dra tilbake til barnehagen! Nå er det endelig barnetv tid, så da har jeg fått litt kg tid. Puh! Men jeg kan bare føde nå altså... Kan gjøre det på noen timer LaTraviata: har fått ringt til Ahus i dag, og skal komme på mandag for vurdering. Mazzi: så at Kakaoen hadde tatt med seg god lærdom fra Greys og besvart deg for meg Ååå for ett styr med NAV da håper det går i orden asap og at en slipper mer unødvendig styr fra de etterhvert.. Er så kjipt å måtte forholde seg til de i utgangspunktet, særlig når ting aldri går som det skal, og det er der pengene faktisk kommer fra...... Ser du fikk henvisningen din hvertfall får håpe det setter igang fødselen på noen måte da Ja, det gjelder å vite hvilke knapper man skal trykke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #976 Del Skrevet 14. mars 2014 Håper de ubehagelige kynnerne skyldes begynnende fødsel, og ikke bare at du har holdt et altfor høyt tempo til å være høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #977 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Ja, det gjør jeg også nesten så jeg river med meg gubben for litt nå før barnetv er over for mulig fremskyndelse (han skal nemlig bort en del timer i kveld for å flytte gulv (kjøpt på tilbud) inn i huset), men desverre blir ikke stemningen helt på topp av å se på fantorangen og baby Jake Endret 14. mars 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #978 Del Skrevet 14. mars 2014 Kan ikke skjønne det! Men nå er det vel i grunnen ikke stemning du er ute etter heller, er det det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #979 Del Skrevet 14. mars 2014 Nei, det er forsåvidt ikke det selv om jeg må innrømme at jeg har greid å beholde sexlysta sånn nogenlunde under graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #980 Del Skrevet 14. mars 2014 Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå