TuttaV Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #641 Del Skrevet 29. januar 2014 ååå du er hjemme igjen! Yay! Så stas! Hvordan går det med hjemmetilværelsen? Har M vent seg til at du er tilbake eller er det fortsatt litt nattevåk? Skulle du jobbe fra nå og fram til permisjonen? Ha en fin dag! Hjemmetilværelsen er rolig og behagelig. Den går i å kjøre og hente M i barnehagen og i mellomtiden smårydde, gjøre et par ærend / svangerskapskontroller og for det meste slappe av Litt problemer med å finne behagelige sittestillinger, men det er bedre enn å bli tvunget til opp- og ned på stol på jobb. I går handlet vi inn maling så jeg forhåpentligvis skal få pusset opp en IKEA krakk og en søt liten barnekommode. Jeg er sykmeldt denne uken og neste, også begynner jeg å jobbe etter det. I natt var første natten uten noen som helst oppvåkninger! Håper det fortsetter ------------ 32 ukers kontroll hos fastlegen i går. Hun er så søt og go', så så fornøyd med å ha henne som fastlege! Urin og blodtrykk var fint (nesten litt lavt), sf-målet følger kurven sin, 1/2 kg vektoppgang siden sist kontroll for 3 uker siden og masser av liv fra magen. I morgen blir det ultralydkontroll på Ahus. Skal bli artig å få en ny liten titt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2014 #642 Del Skrevet 29. januar 2014 Åh, så spennende! Håper alt har plassert seg der det skal, og at du kanskje får noen fine bilder i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2014 #643 Del Skrevet 29. januar 2014 Hurra for hjemmetilværelse og ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2014 #644 Del Skrevet 29. januar 2014 Høres ut som du koser deg med fridager vel unt! Håper det ble nokk en natt uten oppvåkninger da Og lykke til på UL i morgen det er like herlig å se hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. januar 2014 #645 Del Skrevet 30. januar 2014 Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen!! Håper du skjemmes bort av familie og venner i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. januar 2014 #646 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Har du bursdag i dag?? :) I så fall: GRATULERE SÅÅÅ MYE MED DAGEN! Håper du får en fantastisk flott dag og koser deg masse med dine nære og kjære, og får spist litt kake og muligens får en liten oppmerksomhet eller to. Endret 30. januar 2014 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. januar 2014 #647 Del Skrevet 30. januar 2014 Bursdag? Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en kanonfin dag og at de rundt deg steller godt med deg Håper ultralyden ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. januar 2014 #648 Del Skrevet 30. januar 2014 Heisann! Innom og titter for å bli kjent med dere andre gravide her inne Gratulerer med dagen, og lykke til på UL i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. januar 2014 #649 Del Skrevet 30. januar 2014 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN :blåse: (sorry for smileys overload) Hvordan gikk det på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2014 #650 Del Skrevet 30. januar 2014 Gratulerer med dagen! Jeg er også spent på å høre om UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #651 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Tusen takk Favole, Kakaoen, Roseduft, Mazzi og Neferet for bursdagsgratulasjoner! Stas å ha bursdag med så mye klemming og hopping a gitt! Det ble ingen spesielt god start på dagen, fordi bilen vi låner av mamma og pappa (egentlig lillebror sin, men han er i militæret) streiket. Plutselig forsvant trykket i gassen! Heldigvis ikke kommet langt, så vi dro straks hjem igjen og fikk byttet bil til svigerfar sin. Litt pes med dette bilstyret oppi alt morgenrushet i tillegg til at jeg måtte låne bilen senere på dagen, bl.a. for ultralyden. Er liksom litt annerledes med svigerfar sin vanlige bil enn en vi disponerer fritt Men etter dette har dagen tatt seg opp. Fikk en liten bursdagsgave av kjære (MacBook'en jeg fikk til jul var litt både jul- og bursdagsgave) og det ble bursdagssang og kake etter middag. Men ellers må jo hverdagen gå sin gang for at det skal bli enklest mulig med M... Det blir familiekaffeslabberas på søndag, så hyggelig med mer kos da Ultralyden gav meg desverre ikke det svaret jeg håpet på. Morkaka har ikke trukket seg langt nok opp og ligger fortsatt bittelitt over livmorhalsen. Så jeg skal på nytt inn om 2 uker for å sjekke om den har trukket seg opp til da. Hvis ikke må det diskuteres når det skal gjøres snitt. Er jo snakk om på millimeterne om jeg kan føde vaginalt eller ikke, så jeg skal håpe og be til høyere makter om at den trekker seg langt nok opp! Jeg ser desverre for meg en ganske trist og kjip fødselsopplevelse for både kjære og meg hvis den ikke gjør det med tanke på min forrige fødsel Men lillesøster var ordentlig livat av seg og gjorde masse sprell og pusteøvelser Hun lå i skikkelig rekestilling med hodet ned og nesten suttet på sine egne tær Størrelsesmessig lå hun 11 % over gjennomsnittet, så blir nok ingen liten bebis denne gangen heller... Heisann! Innom og titter for å bli kjent med dere andre gravide her inne Gratulerer med dagen, og lykke til på UL i dag! Så hyggelig med et nytt fjes! skal du være! Har du dagbok du? Takk for gratulasjoner *edit: leif i tekst Endret 30. januar 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. januar 2014 #652 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg har akkurat lagd meg gravid-dagbok http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=807738 Hyggelig om du stikker innom! Håper morkaka flytter seg nok oppover så du slipper snitt! Herlig å se lillesøster da Endret 30. januar 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #653 Del Skrevet 30. januar 2014 Da skal jeg springe en tur inn dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 30. januar 2014 #654 Del Skrevet 30. januar 2014 Høres ut som du har hatt en koselig dag da, til tross for litt motgang med bilen imorges og at ul ikke gikk helt som ønsket.. Men tenker det var herlig å få se lillesøster likevel, og at alt står bra til med henne Du får nyte de to siste timene av dagen din da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #655 Del Skrevet 30. januar 2014 Høres ut som du har hatt en koselig dag da, til tross for litt motgang med bilen imorges og at ul ikke gikk helt som ønsket.. Men tenker det var herlig å få se lillesøster likevel, og at alt står bra til med henne Du får nyte de to siste timene av dagen din da i det minste Ja, er jo helsa hennes og min som er viktigst Og har jo ikke lyst il å blø i hjel, så skal ikke føde vaginalt for enhver pris Men bare husker hvor raskt jeg kom meg etter sist fødsel og vet hvor lang tid det kan ta med keisersnitt... men nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd! Her krysses og håpes det De to siste timene skal nytes i sofaen med kake og serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. januar 2014 #656 Del Skrevet 30. januar 2014 Krysser alt for at den trekker seg bittelitt opp de neste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 31. januar 2014 #657 Del Skrevet 31. januar 2014 Gratulerer med gårsdagen Skal krysse alt av fingre og tær for at morkaka flytter seg de siste millimeterne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. januar 2014 #658 Del Skrevet 31. januar 2014 Uff da, ikke helt de nyhetene du hadde håpet på... Hvor stor er sjansen for at den flytter seg de nødvendige millimeterne i løpet av de neste par ukene? Hvor stor var M forresten? 11% er jo ikke såå mye hvis de mener i forhold til snittet på 3,5 kilo... Verre hvis hun er 11% større enn toppen av normalområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2014 #659 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg heier på at den flytter seg så du ikke begrenses av den når det kommer til fødsel! Det høres ut som du hadde en varierende dag, men at den ble avsluttet på en veldig deilig måte - kake og serier er ikke dumt! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. januar 2014 #660 Del Skrevet 31. januar 2014 Gratulerer med overstått Håper morkaka spretter opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå