Kakaoen Skrevet 3. april 2014 #1421 Del Skrevet 3. april 2014 Spennende.. håper du har lillesøster i armene dine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. april 2014 #1422 Del Skrevet 3. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. april 2014 Forfatter #1423 Del Skrevet 3. april 2014 I rakettfart kom det en stor frøken i dag 030414 kl0017. 4960g, 52cm lang og hodeomkrets 38 cm. Mørbanket og sliten i natt, slet med frysninger under amming hos en svært sugeivrig frøken pga manglende energi og kvalme/etterrier/dårlig matlyst etterpå, men det har bedrer seg noe nå etter en natt med 5 minutters søvnintervaller og tvunget i meg mat Men for ei skjønn lita bolle jeg har fått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2014 #1424 Del Skrevet 3. april 2014 Åh! Gratulerer så mye TuttaV og familien! Kos dere masse med den lille bolla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. april 2014 #1425 Del Skrevet 3. april 2014 Hurraaaa! Gratulerer så masse!! (Skulle hatt med en haug med smilies her men skriver fra tlf og husker ingen ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2014 #1426 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer!! Endelig! Gleder meg til å høre mer når du orker! Kos deg med bolla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. april 2014 #1427 Del Skrevet 3. april 2014 Yay Gratulerer!!! Nesten 5 kg det Kos dere masse fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 3. april 2014 #1428 Del Skrevet 3. april 2014 Åh, endelig, Tutta! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. april 2014 #1429 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer!!! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 3. april 2014 #1430 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 3. april 2014 #1431 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer!! Hun hadde det virkelig travelt når hun først bestemte seg for å komme ut da. Kos deg masse med bolla, gleder meg til å høre om fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2014 #1432 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer så mye med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2014 #1433 Del Skrevet 3. april 2014 Må bare innom en gang til, gratulere igjen, og si at hun er helt nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. april 2014 #1434 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 3. april 2014 #1435 Del Skrevet 3. april 2014 Hurra!!! Gratulerer!! Så utrolig nydelig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. april 2014 #1436 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Gratulerer så mye!! Jeg klarte å tippe riktig lengde iallfall Endelig kom jenta da, og så på samme dag som roseduften fikk sin baby.. Fikk rett på det også jeg... Nå må dere kose dere masse, masse!! Endret 3. april 2014 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. april 2014 Forfatter #1437 Del Skrevet 3. april 2014 Takk dere! Sitter med verdens fineste klistret til puppen i øyeblikket har fått sovet litt og spist litt, så kommet meg litt til hektene. Om noen timer kommer kjære tilbake sammen med M - det gleder jeg meg veldig til Skal prøve å få kommet med detaljer rundt fødselen også, mens jeg husker dem men blir nok ikke før vi reiser hjem, for her har jeg bare mobil. Det ble hvertfall en heftig og rask fødsel når riene først satte i gang! Glad vi returnerte til sykehuset når vi gjorde, for å si det sånn Gleder meg til melka kommer for fullt, for her er det ei som suger brystene tørre og såre! Purelan smøres hyppig, hyppig, hyppig. Men nå skal jeg tilbake til å snuse inn verdens deiligste lukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 3. april 2014 #1438 Del Skrevet 3. april 2014 Gratulerer så mye Tutta!!!! snakkes mer senere! Utrolig at vi fødte på likt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 3. april 2014 #1439 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) GRATULERER FLOTTE DEG :strix: Også såååå grisenærme jeg var ved å tippe riktig dato og vekt.. *stolt* Gleder meg til å lese fødehistorien din. Med unntak av såre brystvorter så er jeg så utrolig misunnelig på deg nå Får tårer i øyene av å tenke på øyeblikket du har når M får møte J Kos deg masse masse. Kjempeklem Endret 3. april 2014 av Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2014 #1440 Del Skrevet 3. april 2014 Kos dere med besøk av lille M! Håper melka kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå