Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen ytterligere fremgang desverre :sukk:

Så vi reiser hjem igjen. Fikk litt modningsakupunktur før jeg dro, så nå har jeg fått full pakke av det jeg kan få på dette tidspunktet.

Håper på full effekt i løpet av kvelden/natta, for føler at kroppen er vondere enn de regelmessige kynnerne som har vært, men klarer samtidig ikke legge helt bort den skuffelsen som jeg har kjent på tidligere heller....

Nå blir det trøste-Mac'ern til middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaahhh.. skuff, jeg vil tippe riktig :fnise: Hvorfor ville de ikke ta vannet ditt på 3 cm? De tok jo mitt på 3 cm uten å nøle en gang. Følte de var inni der med heklenåla før jeg fikk tenkt meg om :fnise:

Premien er jo uansett rett rundt hjørnet da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at det skjer noe i natt!

Du får prøve å sove litt, om du klarer mellom takene :klem:

Mac'ern er ikke dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å få klyx? Fikk aldri det jeg, tenkte ikke på å spørre der og da.

Nå er det iallefall ikke lenge igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Åå.. Virker som ting er på gang her i hvertfall! :jepp:

Skal bli spennende å se om det skjer noe mer utover natta :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille i 2 timer her nå.. Enten så er ho stappamett på mac´ern mat, eller så har en feeet burger og påmmfri fått fart på sakene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen: de pleier ikke ta vannet før Bishop score er >5, og jeg hadde vel 3-4, så ikke helt der ennå. Men blitt både stripping, akupunktur og klyx, så får være fornøyd ;)

Yesterday: i gamle dager fikk alle klyx, men nå er det litt mer sånn for å speede opp litt trege fødsler. Å tømme tarmen skal både virke irriterende på tarmen som igjen kan "smitte over" på livmora, i tillegg vil det gi mer rom i bekkenet for at barnet kan komme ned :Nikke:

-------

Sitter og prater med svigers og mamma som har passet M, derfor det ikke har vært noe lyd herfra :lur:.

Men nå kan jeg meddele at det har blitt rievondter i magen. Hvert 5. Minutt. Må holde pusten litt/tenke over den, så jeg har vel i øyeblikket troa på at dette skal ta seg opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at jeg måtte klyxes (det er kanskje ikke noe ord??) for å kunne få badekar som smertelindring.

Hurra for rievondter! Krysser fingrene for fødsel i natt! (Føler jeg har skrevet det hver kveld i lange tider her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt rievondt nå. Skal prøve å slappe av littegrann hjemme, men tror det er stor fare for ny tur innover til Ahus før midnatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fødsel var treeeeeeeeeeg da :P Så kunne sikkert trengt klyx * 5.

Igjen masse lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...