Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler på meg at du ikke får brukt den timen i morra jeg!

Man kan jo håpe... hadde vært det aller aller flotteste :hjerte::sjenert: Men så har jeg gitt opp kroppen min, så har vel egentlig ikke trua :roll:

Du får si til legen at du ikke orker mer, at du sover dårlig og er utslitt nå.. :P så får du nokk viljen din :jepp:

Du skal ikke se bort i fra at det blir ytret ting i den retningen, for det stemmer jo bra :rolleyes:

Men skal ta den endelig beslutningen min når jeg også vet hvordan ting står til :jepp:

Tips:ta med fødebagen på kontroll for sikkerhets skyld;) det gjorde ikke vi, og jeg ble sendt rett til igangsetting. Mannen rakk såvidt frem til sykehuset før jeg var i fødsel, fordi han måtte hjemom og pakke ferdig bagen....

Lykketil! Venting er noe herk. KG-babyer har det visst ikke travelt i år...

Takk for godt tips! Tror ikke vi tar den med inn, men vi skal hvertfall ta den med i bilen! :jepp: Sist fødte jeg jo ganske raskt, så håper jo at kroppen ved en eventuelt igangsettelse klarer jobben like raskt! Heldigvis er bag'en allerede ferdigpakket, bare et par ting som jeg kan ta å legge oppi nå i kveld, så blir ikke så mye ekstraarbeid :)

Må vi ha en tippeliste med vekt også?? Siden alle bomma på denne fødselstippinga :fnise:

Untatt min andre gjetting da.. GO 2 APRIL!!!!

Ja, bare å komme med vektgjetninger! :jepp:

Dersom dette er en stor baby, så drar jeg ikke ut fra sykehuset uten babyen på utsida :snurt:

Ja, tenk at du kanskje skal få rett på din 2. tippedato :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen, dette blir spennende! :)

:klem:

Lykke til! :rodmer:

Masse lykke til :klemmer:

Takk dere! :klem:

Heldigvis er timen tidlig, så jeg slipper å gå å vente heeeele dagen før det skjer noe :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :blomst:

Jeg tipper i vei, jeg! :lur:

Fødedato: 4. april

Fødselsvekt: 4200 gram

Lengde ved fødsel: 52 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :klemmer:

Nesten litt synd at det snart er slutt på vårt nye morgenrituale: Jeg sjekker kg for oppdateringer hos deg og roseduft, han godeste spør om noen av dere har født i løpet av natta. Her har heiagjengen nemlig vokst ut over forumets grenser! :ler:

Synes ikke det er så veldig synd om det snart skjer noe altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper ho er 4620 gr om 50 cm. Ei lita bolle :rodmer:

Og ho skal jo komme imorra :strix:

Masse masse lykke til. Du gjør ihvertfall hverdagen vår kjempespennende, for jeg må inn hit MANGE ganger om dagen for å lese. Blir godt når du føder så kanskje får jeg gjort noe anna også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Nesten litt synd at det snart er slutt på vårt nye morgenrituale: Jeg sjekker kg for oppdateringer hos deg og roseduft, han godeste spør om noen av dere har født i løpet av natta. Her har heiagjengen nemlig vokst ut over forumets grenser! :ler:

:ler:

Hvor lang tid gikk det fra du ble satt igang til du fødte egentlig?

Og hvordan ble du satt i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :blomst:

Jeg tipper i vei, jeg! :lur:

Fødedato: 4. april

Fødselsvekt: 4200 gram

Lengde ved fødsel: 52 cm

Takk :klem: Ja, tipp i vei. Så skal jeg få lagd ny liste i eget innlegg :jepp:

Selv om jeg håper datoen din er feil :snurt:;)

Takk :klem: Så artig med litt størrelse på heiagjengen :fnise: Kjære er også godt oppdatert om spennende happenings for dere KG-jentene mine ;)

Nei, det hadde ikke vært teit om det hadde skjedd noe sånn ganske snart :rolleyes:

Ting ble jo absolutt ikke som vi så for oss for noen uker/måneder tilbake :P

Jeg tipper ho er 4620 gr om 50 cm. Ei lita bolle :rodmer:

Og ho skal jo komme imorra :strix:

Masse masse lykke til. Du gjør ihvertfall hverdagen vår kjempespennende, for jeg må inn hit MANGE ganger om dagen for å lese. Blir godt når du føder så kanskje får jeg gjort noe anna også :hoho:

Jeg er helt for datogjetningen din :fnise:

Glad for å kunne bidra til litt spenning i andres hverdag, når min er ganske ulidelig med denne ventingen :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvor lang tid gikk det fra du ble satt igang til du fødte egentlig?

Og hvordan ble du satt i gang?

Mazzi ble ikke satt i gang hu? :klo: Slimproppen gikk fredag, også var lillesøster ute lørdag morgen, var det ikke sånn?

Masse lykke til i morgen TuttaV :klemmer:

Takk for det kjære deg :hug:

----------------

Sitter her i sofaen med kynnere i kveld. Virker som om det er en del trykk i dem, men har vel ikke noe tro på at de skal føre til noe. Hadde spist hatten min om fødselen startet av seg selv i kveld/natt altså :ler: (eneste er at jeg ikke har noen hatt da... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi ble ikke satt i gang hu? :klo: Slimproppen gikk fredag, også var lillesøster ute lørdag morgen, var det ikke sånn?

Stemmer :Nikke: Føles som en evighet siden, så helt sykt at det var forrige helg! :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer :Nikke: Føles som en evighet siden, så helt sykt at det var forrige helg! :daane:

Gleder meg til den følelsen jeg... Når lillesøster er her og det føles som hun alltid har vært her :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...