Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Mazzi og kisskissbangbang: dere har funnet ut hvorfor det har tatt sin tid med Mazzi skjønner jeg :fnise:

Ja, det gikk unna da jeg bare skjønte hvordan alt hang sammen! :fnise:

Har troa på at du snart følger etter! Hva med til natta, kunne det passe? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å nyt sisste helgen med mann og M kun dere tre da :kose: så skal du se babyen ligger i armene dine til neste helg :rodmer:

Det kjedelige der, er at det er ingen kosehelg å nyte uansett. For kjære har fått en innleveringsoppgave denne helgen, som han må fullføre i løpet av en uke, og i tillegg begynner vi med egenarbeidet på huset til uka, så det er om å gjøre at han får jobbet så mye med oppgaven nå som mulig. Så da er det meg og M da. Hun er jo verdens fineste, så skulle ønske jeg kunne gjøre masse rart med henne. Gå i skogen, dra på bondegård osv. Men jeg tør ikke gjøre det alene i den tilstanden jeg er i, for bekkenet slår seg så fort vrangt!

Men skal nå prøve å nyte helgen så best som mulig allikevel :Nikke:

Så deilig med lat morgen! Her startet jeg først av alle i dag, klokka seks. Får jo søren ikke sove, det er veldig ulikt meg.

Håper dere finner noe koselig å gjøre som tar tankene fra manglende fødsel. ;)

Det var veldig deilig! Og feinschmecker datteren vår skulle absolutt kun ha røket laks og eggerøre til frokost. Sånn som mamma og pappa spiste :fnise:

Ulikt deg sier du?! :lur: Ting på gang?!

Dårlig å finne på ting for å glemme manglende fødsel kjenner jeg... :sjenert: Har du noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk unna da jeg bare skjønte hvordan alt hang sammen! :fnise:

Har troa på at du snart følger etter! Hva med til natta, kunne det passe? :nigo:

:ler:

Jeg håper og ber om at jeg snarlig følger etter :pls:

Til natta, kvelden, om 2 timer. Any time hadde passet fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legger igjen litt nyfødt-baby-lukt her også*

Det må da virke riestimulerende? :nigo:

Åh, det må jo bare funke! Takker og bukker :klem:

-----------

Desperat etter å føde har jeg nå begynt å følge med på kynnerne mine :P har i ettermiddag hatt kynnere ca hvert 15. Minutt, varer maks 30 sek.

Håper denne modningen kan speede opp! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke speeda opp noe desverre :sukk: fortsatt 3-4 per time.

Så har vel lite trua på at det skjer noe i natt heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som har skjedd i natt heller... Hadde noen ordentlig vonde kynnere som jeg våknet av i går kveld og også noe utover natta, uten at håpet steg så veldig av den grunn, for jeg sov godt imellom. Et par av kynnerne har vært litt kraftigere også nå på morgenen, men ingen rier altså.

Begynner å dra på meg en liten forkjølelse med rennende/tett nese, så synes kroppen har vært dum i valg av fødetidspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alt du opplever nå er tegn på at fødselen er rundt hjørnet.. Kommer bare an på hvor lang den veggen bort til hjørnet er :ler:

(supertørr kakaohumor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke "forkjølelse" ett tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet da? ;)

Kan det være det?

Jeg tar alle tegn jeg kan få :jepp: , for jeg kjenner at jeg utrolig lett blir depressiv, trist og lei nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det å være 40+2 også er et tegn på nært forestående fødsel! :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Jeg tror alt du opplever nå er tegn på at fødselen er rundt hjørnet.. Kommer bare an på hvor lang den veggen bort til hjørnet er :ler:

(supertørr kakaohumor)

Digger humoren din kakaoen :jepp::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Kan det være det?

Jeg tar alle tegn jeg kan få :jepp: , for jeg kjenner at jeg utrolig lett blir depressiv, trist og lei nå :roll:

Samme her :bond:

Og irritabel innimellom der igjen :ler:

Men så står jeg f.eks på kjøkkenet og skal ha noe å drikke, så romsterer det i magen og jeg får en ubeskrivelig god kjærlig følelse i hele kroppen og må bare stryke over henne og smile for meg selv :ler:

Prøver å "nyte" sisste dagene med baby i magen da, selv om vi så gjerne lengter etter å få svangerskapet overstått :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(supertørr kakaohumor)

Tørt Kakaoen, veldig tørt :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at det å være 40+2 også er et tegn på nært forestående fødsel! :jepp:

:kose:

Håoli kræpp, du har rett. 40+2 er jo ganske nærme fødsel :rolleyes:

Men jeg tar all mager trøst jeg kan få :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :bond:

Og irritabel innimellom der igjen :ler:

Men så står jeg f.eks på kjøkkenet og skal ha noe å drikke, så romsterer det i magen og jeg får en ubeskrivelig god kjærlig følelse i hele kroppen og må bare stryke over henne og smile for meg selv :ler:

Prøver å "nyte" sisste dagene med baby i magen da, selv om vi så gjerne lengter etter å få svangerskapet overstått :rolleyes:

Ikke minst irritert :fnise:

Jeg må innrømme at jeg ikke lenger klarer å nyte gravidbollemagen :sjenert: lei av å ikke orke noen ting, ikke kunne bevege meg som jeg vil, ikke møte den lille frøkna der inne som allerede har satt så dype spor og som vi så sårt vil hilse på!! Selvsagt en mager trøst og vite at hun har det bra der inne, beveger seg og sparker, men jeg er som sagt egoistisk akkurat nå og vil bare ha henne i armene mine :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Huff :ler:

Planer for dagen du da?

Jeg vil helst bare være så usosial som jeg kan :P henge på KG, mens jeg ligger på sofaen med masse sjokolade i en skål :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...