TuttaV Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1101 Del Skrevet 20. mars 2014 Så verken skattekontoret eller Ikea satte i gang ting? Føler nesten for å gratulere! neida... jeg skal ikke si noe til deg altså. Veldig glad for at vi er flere i samme båt Ingen fødsel her heller nei......... sympati all the way Godt vi er flere som kan dele ventetiden! Føder du nå da? Neida, ingen fødsel nå heller.. Vært på Ahus og besøkt svigerfar som ble lagt inn i går. Hjerte. Men det går bra altså. Han er heldigvis mye bedre enn da jeg sendte han inn i går. Fælt å si det, men jeg håper vi blir innlagt begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2014 #1102 Del Skrevet 20. mars 2014 Du føder nok innen helga er omme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. mars 2014 #1103 Del Skrevet 20. mars 2014 Huff da, god bedring til svigerfar! Kanskje du kan føde når du egentlig skal hente han (hvis du skal det), slå to fluer i en smekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. mars 2014 #1104 Del Skrevet 20. mars 2014 Nydelig kulemage du har altså Vil du ikke bare ha noe sååå fint for alltid?? Du vet jo hva man sier: Den som venter på noe godt………….. Må vente jævli lenge Det er i hvertfall hva Kakaoen sier Tenk hvordan det var i gamle dager når faktisk noen gikk 2-3 uker på overtid Ei jeg kjenner fikk sønnen sin 3 uker over termin på slutten av 90 tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1105 Del Skrevet 20. mars 2014 Du føder nok innen helga er omme! Gjerne! Huff da, god bedring til svigerfar! Kanskje du kan føde når du egentlig skal hente han (hvis du skal det), slå to fluer i en smekk Tenkte å kombinere en fødsel med å besøke svigerfar ja. Det festlige er at avdelingen han ligger på ligger 2 etasjer over føde/barselpoliklinikken Nydelig kulemage du har altså Vil du ikke bare ha noe sååå fint for alltid?? Du vet jo hva man sier: Den som venter på noe godt………….. Må vente jævli lenge Det er i hvertfall hva Kakaoen sier Tenk hvordan det var i gamle dager når faktisk noen gikk 2-3 uker på overtid Ei jeg kjenner fikk sønnen sin 3 uker over termin på slutten av 90 tallet.. Takk for kompliment, but NO! Vil ikke ha den for alltid Du kan å si det, du Kakaoen Driiiit lei av å vente nå Selv kom jeg 16 dager over tida, så faren er definitivt der for at dette ikke starter av seg selv Glad det ikke kan gå så langt over tida i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1106 Del Skrevet 21. mars 2014 Sovet godt i natt og ingen tegn til rier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 #1107 Del Skrevet 21. mars 2014 Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #1108 Del Skrevet 21. mars 2014 Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. mars 2014 #1109 Del Skrevet 21. mars 2014 Håper virkelig det skjer noe snart. Jeg har stor tro på helgen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mars 2014 #1110 Del Skrevet 21. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1111 Del Skrevet 21. mars 2014 Og bare sånn for å bidra til -heten, så er det nye ting å justere/følge med på i forhold til huset *river ut håret* Ingen katastrofeting altså, men jeg skulle helst sett at det "prosjektet" gikk på skinner oppi denne (ikke-)fødinga Jeg fikk nå sett over og endret selvangivelsen i går, så den drittjobben er hvertfall overstått Over til hyggeligere ting... Superglad på Mazzi sine vegne for slimpropp som har gått! Jeg har lurt på selv om deler av slimproppen har gått de siste dagene. Så aldri til noe slimpropp sist, så aner ikke hvordan denne ser ut hos meg... Men i går kveld var det altså (beklager nasty details) en skikkelig tykk slimslintre som gikk, og utfloden har vært generelt mye tykkere og slimete den siste uken. Jeg håper selvfølgelig at det er et tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. mars 2014 #1112 Del Skrevet 21. mars 2014 Det kan være slimproppen ja! Hvis det er litt blod i den, kan det bety at fødsel er rundt hjørnet! Jeg har trua på action i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. mars 2014 #1113 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg stemmer for at alle føder i helga..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. mars 2014 #1114 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg stemmer for at alle føder i helga..... Enig Høres ut som slimproppen! Min var og litt blodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #1115 Del Skrevet 21. mars 2014 Her og! Merkelig hvor naturlig det føles å diskutere og dele nasty detaljer her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1116 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Den var ikke noe blodig, men vet at den ikke nødvendigvis må være det. Krysser fingrene! Jeg stemmer for at alle føder i helga..... Endret 21. mars 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. mars 2014 #1117 Del Skrevet 21. mars 2014 Slimpropp = glassmanet med blod i?? Synes godt fødselen din kan begynne meg tegningsblødning.. Slik at vi tegner til fødsel Eneste jeg husker fra fødselsforberedene kurs var ei av JM i filmen som snakka om å tegne til fødsel. Jeg sa til mannen etterpå: Om jeg får ei JM som er lik ho der så er det stoooor fare for at ho blir heve ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1118 Del Skrevet 21. mars 2014 Slimpropp = glassmanet med blod i?? Synes godt fødselen din kan begynne meg tegningsblødning.. Slik at vi tegner til fødsel Eneste jeg husker fra fødselsforberedene kurs var ei av JM i filmen som snakka om å tegne til fødsel. Jeg sa til mannen etterpå: Om jeg får ei JM som er lik ho der så er det stoooor fare for at ho blir heve ut Det vanligste er vel den glassmaneten, men den må ikke være sånn heller. Kan komme litt sånn stykkevis og delt som masse seigt slum også, så jeg vet ikke jeg altså. Man skal være heldig med jordmora si ja! godt dere ikke fikk ei som hu håper vi får ei som sist. Hu var akkurat det jeg trengte. Hyggelig og avslappet, men samtidig streng -------- Gjorde et nytt forsøk på å undersøke meg selv for modning nettopp, og denne gangen klarte jeg faktisk å nå livmorhalsen! Den kjentes myk og ganske moden ut, men langt i fra avflatet og greide ikke få riktig vinkel for å få noe finger inn. Men bare det at den har sunket litt tar jeg hvertfall som tegn på at det er modning på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 #1119 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) ... mens jeg søren nesten ikke fant min da jeg sjekka i dag. Den er visst bare skremt bakover og har sikkert lukka seg i forvirrelsen og. Endret 21. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #1120 Del Skrevet 21. mars 2014 ... mens jeg søren nesten ikke fant min da jeg sjekka i dag. Den er visst bare skremt bakover og har sikkert lukka seg i forvirrelsen og. babyen har ombestemt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå