TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1041 Del Skrevet 18. mars 2014 Var desverre bare masing etter draing Vi prøvde til og med å dra til med litt for ekstra effekt, men neida... De siste kveldene har jeg tenkt at "I natt skjer det!", men våkner opp like forbanna gravid hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2014 #1042 Del Skrevet 18. mars 2014 Det blir mye popcorn på oss andre i mellomtiden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1043 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja, jeg syns dere så litt skralle ut, så trengte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2014 #1044 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja, jeg syns dere så litt skralle ut, så trengte det Da er det lenge siden du har sett meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1045 Del Skrevet 18. mars 2014 Da er det lenge siden du har sett meg Er jo det men sammenlignet med meg blir de fleste slanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. mars 2014 #1046 Del Skrevet 18. mars 2014 Nå som jeg, nok en gang, var helt sikker på at ting var på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2014 #1047 Del Skrevet 18. mars 2014 Er jo det men sammenlignet med meg blir de fleste slanke Ikke de fleste som frekventerer denne boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 #1048 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er liksom ekstra ille når en tillater seg å tro på at det holder på å skje noe,og så er det bare lureri. Da er det nesten bedre å ha kommet dit at en har gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1049 Del Skrevet 18. mars 2014 Ikke de fleste som frekventerer denne boka Nei, men de andre spiser for to, så da er det lov med popcorn syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1050 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er liksom ekstra ille når en tillater seg å tro på at det holder på å skje noe,og så er det bare lureri. Da er det nesten bedre å ha kommet dit at en har gitt opp. Ja, er så jeg vurderer det hver formiddag, men så stiger håpet hver ettermiddag Doh: jeg håper inderlig du har rett neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. mars 2014 #1051 Del Skrevet 18. mars 2014 Litt ironisk om det blir overtid denne gangen, siden du fødte så tidlig sist og man skal liksom føde tidligere andre gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1052 Del Skrevet 18. mars 2014 Litt ironisk om det blir overtid denne gangen, siden du fødte så tidlig sist og man skal liksom føde tidligere andre gangen I know!! Det strider jo mot alt en har lært og alle "kjerringråd". Men er bare typisk at det blir overtid med denne. Vi klarer kanskje å time graviditet, men er det en ting vi ikke klarer, så er det å time fødsler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2014 #1053 Del Skrevet 18. mars 2014 Føler med deg angående ventetida, den har jo på en måte blitt ekstra lang for deg som har følt deg på overtid i flere uker allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1054 Del Skrevet 18. mars 2014 Føler med deg angående ventetida, den har jo på en måte blitt ekstra lang for deg som har følt deg på overtid i flere uker allerede Ja, jeg gikk jo å tenkte at det var litt ok å være sykmeldt noen uker før sånn at jeg faktisk fikk noen friuker. Nå begynner jeg å bli gal fordi jeg har for mye fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2014 #1055 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg ble jo sykmeldt i slutten av oktober, så jeg vet hva du snakker om, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 #1056 Del Skrevet 18. mars 2014 Melder meg inn i klubben! Sykemeldt fra slutten av november, holder på å gå på veggene! Aalt for lenge å gå hjemme uten baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1057 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg ble jo sykmeldt i slutten av oktober, så jeg vet hva du snakker om, for å si det sånn! Melder meg inn i klubben! Sykemeldt fra slutten av november, holder på å gå på veggene! Aalt for lenge å gå hjemme uten baby! Ja, dere har jo gått lenger enn meg hjemme, så bøyer meg i støvet Burde blitt tidligere "frist" for overtid hos de som har gått lenge hjemme. Syns termindato burde være "sluttdato" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1058 Del Skrevet 18. mars 2014 Tippeliste for lillesøster: - 05. mars: Favole, Kakaoen - 08. mars: roseduft, Yesterday - 10. mars: La Traviata - 12. mars: TuttaV - 13. mars: Neferet - 14. mars: Leopanter, Mazilla - 15. mars: Doh - 16. mars: Disco Biscuit - 21. mars: mens.termin - 24. mars: Millimani - 26. mars: UL termin - 02. april: Kakaoen Ikke mange her som eventuelt kan få tippet riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 #1059 Del Skrevet 18. mars 2014 Har jeg ikke tippa? Tippeer ... 21.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. mars 2014 #1060 Del Skrevet 18. mars 2014 den 22. kommer det ut en GUTT!!! Eller kanskje ikke Men kanskje den 22. for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå