Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, det var et standsmessig kjøretøy! (Som kanskje mer innbyr til rusleturer i byen enn langturer på landet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var et standsmessig kjøretøy! (Som kanskje mer innbyr til rusleturer i byen enn langturer på landet ;) )

Ja, ikke sant den er staselig :hjerte:

Men det er nettopp dette med land vs by som du sier... Så derfor trengs det en vogn til :Nikke:

Kjempe fin! :)

:jepp::rodmer:

---------------------

Takk gud for at jeg er i permisjon om dagen og har mulighet til å stille opp på ultrakort varsel! I dag dukket det nemlig opp masse feil/misforståelser/tull med vaskerommet i nyhuset :sjokkert: Så nå har jeg stått i huset i noen timer og stirret på veggen og prøvd å tenke ut løsninger for skap/vask/vaskemaskin/tørketrommel/oppbevaring mens jeg hadde både rørlegger, elektriker og byggleder tilgjengelig til å gjøre småendringer. Godt jeg har tittet noen ganger i IKEA-katalogen og tegneprogrammet deres på nett, så jeg kan de fleste breddene de fører i hodet :sjenert::rolleyes:

Enden på visa er nå at det vi ønsker antageligvis kommer til å koste mer enn planlagt... :sukk:

IKEA fører desverre ikke de breddene som vi bør ha for å få maksimal utnyttelse av den lille plassen som er, men det gjør Kvik (kunne en rask telefon avklare), så da skal vi prøve å få tegnet noe hos de.

I tillegg blir det nå møte med flislegger på mandag, og med alt surret som har vært, så MÅ jeg få dratt på det møtet så jeg er sikker på at det ikke blir noen nye misforståelser! Så fødsel før det er uaktuelt - hører du det lillesøster i magen?! :gravid::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med misforståelser som ender med en dyrere løsning enn planlagt! :s Satser på at lillesøster holder seg til etter møtet slik at det ikke blir mer krøll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt med misforståelser som ender med en dyrere løsning enn planlagt! :s Satser på at lillesøster holder seg til etter møtet slik at det ikke blir mer krøll ;)

Ja, og særlig fordi jeg tidligere har vært litt på det rommet, men har fått beskjed om at "det tar vi senere" :roll: Heldigvis tror jeg ikke prisforskjellen vil bli så ille at vi ikke har råd til den, for noe av ikea sine løsninger kan passe inni skapet! :jepp:

------------

Ellers må jeg le litt nå da... Jeg har plutselig fått på følelsen av at denne ventingen på fødsel kan drøye ut. Sånn fikk jeg sist også (bare motsatt), så dere skal se det tar sin tid før hun kommer :fnise:

Absolutt ingen stor krise det altså, ser ut til at jeg klarer å fylle dagene mine allikevel med dette husprosjektet ;)

Det er hvertfall ingen tegn til at noe er nært forestående! Kynnere (ikke vonde) har jeg massevis av også litt mens.murringer i ryggen. På kvelden pleier lillesøster å holde sirkus i magen for oss, hvor hun kaster seg fra en side til en annen, så jeg tror mitt gode skinn skal sprekke :lol::hjerte: kanskje opprør mot trange boforhold?!

Nå sitter jeg på Coop obs og venter på at bilen vår skal få seg en sjekk før vi skal selge den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna var bare utroooolig fin! Kan jo stå framme bare som pynt den :rodmer:

Bra at det muligens ikke blir så altfor mye dyrere med vaskerommet da. Er så kjedelig når ting plutselig blir mye dyrere enn man hadde forestilt seg. Vi fikk oss noen overraskelser da vi pussa opp selv om vi trodde vi var ganske realistiske. Men så blir det bra også da :)

Jeg tror junior her også synes det begynner å bli trangt. Virker som om han prøver å strekke ut beina innimellom, og det går jo ikke sånn kjempebra :fnise: Tenk så sjokk de får når de kommer ut og har all verdens av plass. Ikke rart de må sove mye for å fordøye alle inntrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey.. Du har jo ikke født jo :sjokkert:

Pokkeren ta meg og min dårlige tipping :ler: Så nå tipper jeg at du heller går over tia :lur:

Bra du har masse å fylle dagene med i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg bomma på tippinga VIL jeg se "nesten sprekkeferdig gravid" bilde :opplyser::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna var bare utroooolig fin! Kan jo stå framme bare som pynt den :rodmer:

Bra at det muligens ikke blir så altfor mye dyrere med vaskerommet da. Er så kjedelig når ting plutselig blir mye dyrere enn man hadde forestilt seg. Vi fikk oss noen overraskelser da vi pussa opp selv om vi trodde vi var ganske realistiske. Men så blir det bra også da.

Jeg tror junior her også synes det begynner å bli trangt. Virker som om han prøver å strekke ut beina innimellom, og det går jo ikke sånn kjempebra :fnise: Tenk så sjokk de får når de kommer ut og har all verdens av plass. Ikke rart de må sove mye for å fordøye alle inntrykk...

Er sånn ordentlig prydvogn ja. Er desverre 4 etasjetrapper opp hit vi bor nå, så får ikke satt den fram :rolleyes:

Fikk tips far min mor også om å undersøke med Coop Obs Bygg o.l., og de hadde jeg ikke tenkt på engang at har billige kjøkken! Så nå ser det ut til at vi kan få vaskeromsinnredning som kun ligger 500-1000 kr mer enn det vi opprinnelig hadde tenkt. Og det er jeg godt fornøyd med :nigo:

Kommer til å bli sjokk for både store og små når lillesøster kommer ut :fnise: Men mest kos da :rodmer:

...og ikke rart de liker kroppsvarme og å bli pakka stramt inn :rodmer:

Åh, gleder meg til å dulle og kose ja :hjerte:

Ey.. Du har jo ikke født jo :sjokkert:

Pokkeren ta meg og min dårlige tipping. Så nå tipper jeg at du heller går over tia :lur:

Bra du har masse å fylle dagene med i det minste.

Nope... ingen fødsel på gang her! Fortsatt :gravid:

Du er skikkelig i hver ende av skalaen du :fnise: Som nevnt over, så begynner jeg jo nesten å tenke i de baner selv, så du skal se du kanskje får rett :lol: Hvor langt over tipper du?

Og siden jeg bomma på tippinga VIL jeg se "nesten sprekkeferdig gravid" bilde :opplyser::rodmer:

Magebilde, jaa :hoppe:

Siden dere ber så fint så skal dere få... Skal gå å få tatt et nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer 38 ukers magen!

(Litt stort bilde kanskje, men lastet opp fra tlf... Beste jeg fikk til i farta)

post-21589-36595_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå fine 38 ukersmagen :strix::rodmer: Seriøst.. Utrolig perfekt form på den magen din!! Misunnelig!!! :P

Nei jeg flesker til og tipper nøyaktig 1 uke på overtid! Hvilken dato blir det?? Må jo gamble litt vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Favole, roseduft og Mazilla :hug:

Åååååå fine 38 ukersmagen :strix::rodmer: Seriøst.. Utrolig perfekt form på den magen din!! Misunnelig!!! :P

Nei jeg flesker til og tipper nøyaktig 1 uke på overtid! Hvilken dato blir det?? Må jo gamble litt vettu :P

Det var en første gang med et sånt kompliment, men takk! :klem::hjerte:

1 uke på overtid skulle (hvis jeg følger (den sene) ultralydterminen) bli 2. April :sjokkert: jeg vil ha mars barn jeg :Nikke:

-----------

Ingen fødsel i dag heller ser det ut til. På vei til ettårsbursdag i byen i øyeblikket. Bruker en trillevogn som M fikk til ettårsdagen. Og den er skikkelig crappy :angry: tenker at jeg har gjort godt i å investere litt penger i de andre vognene!

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...