Yesterday Skrevet 21. februar 2014 #801 Del Skrevet 21. februar 2014 Kanskje hodet har festet seg? Det var fryktelig vondt for meg frem til vannet gikk, kunne knap gå. NAV brukte 12 uker på å behandle min søknad, selv om de sier maks 8 uker her. Måtte ringe flere ganger. Håper du slipper det! ååå bamsesjokoladekake! Det har jeg heller aldri fått Kommer du hit og baker når jeg har bursdag i mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. februar 2014 #802 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg har heller ikke mottatt svar på foreldrepengesøknaden. Men jeg får heldigvis foreldrepenger fra jobben, så det har ikke noen praktisk betydning for meg. Satser på at de får ut fingeren nå da sånn at du får pengene når du skal ha de. Nam, sjokoladekake! Mannen fikk med kake på jobb i dag, men det var litt igjen så da han kom hjem spiste jeg et stykke med iskald melk ved siden av. Namnam! Eh, jo og så har jeg bakt brownies nå da, så blir ennå mer kake på meg i dag… Og på søndag (skal til jordmor på mandag, kommer til å ha lagt på meg to kilo til da. Minst!) Har du sånn bamseform, eller er du så kunstnerisk av deg at du bygger bamsen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 21. februar 2014 #803 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg fikk engangsstønaden på konto i dag, og søknaden ble postet på tirsdagen! Ble litt sjokkert over hvor fort det gikk, NAVs rykte tatt i betraktning Men nå er nok engangsstønad mye enklere å løse ut enn foreldrepenger, mtp utregning og sånt, men likkavel er det teit at man skal bli nødt til å purre på! For en snill svigersøster du er, 'a! Man blir aldri for gammel for bamsekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #804 Del Skrevet 21. februar 2014 Hvordan vet du når fristen var? (Og hvorfor er jeg ikke overraska..? ) Sjokoladekake til morgenkaffen høres ut som en fortreffelig start på dagen! Etter å ha sendt inn søknaden fikk jeg et papir hvor det sto at de hadde mottatt søknaden min den og den datoen og at jeg skulle få svar innen 4 uker. Ikke noe annet hokus pokus enn det God start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #805 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Kanskje hodet har festet seg? Det var fryktelig vondt for meg frem til vannet gikk, kunne knap gå. NAV brukte 12 uker på å behandle min søknad, selv om de sier maks 8 uker her. Måtte ringe flere ganger. Håper du slipper det! ååå bamsesjokoladekake! Det har jeg heller aldri fått Kommer du hit og baker når jeg har bursdag i mai? hihi... det kan jeg jo håpe på! Men er ikke så vanlig at nummer 2 fester seg i det hele tatt lenge før fødsel Satser på at det er et fødselsforberedende tegn allikevel... At båndene i bekkenet har blitt enda slakkere eller noe sånt Grusomt lang tid de brukte på din søknad. Husker hvordan du styrte Håper inderlig jeg slipper å mase så mye! Ingen planlagte turer oppover i mai, men hvis jeg tilfeldigvis skulle være i området, så skal jeg bake bamsekake til deg og Jeg har heller ikke mottatt svar på foreldrepengesøknaden. Men jeg får heldigvis foreldrepenger fra jobben, så det har ikke noen praktisk betydning for meg. Satser på at de får ut fingeren nå da sånn at du får pengene når du skal ha de. Nam, sjokoladekake! Mannen fikk med kake på jobb i dag, men det var litt igjen så da han kom hjem spiste jeg et stykke med iskald melk ved siden av. Namnam! Eh, jo og så har jeg bakt brownies nå da, så blir ennå mer kake på meg i dag… Og på søndag (skal til jordmor på mandag, kommer til å ha lagt på meg to kilo til da. Minst!) Har du sånn bamseform, eller er du så kunstnerisk av deg at du bygger bamsen selv? Ja, tror jeg får mase ukentlig sånn at det helt sikkert er på plass til jeg skal ha utbetaling Sjokoladekake og iskald melk er beste kombinasjonen Jeg har sånn bamseform ja. Kjøpte flere noen år tilbake da jeg var i USA. Er jo under halv pris i forhold til Norge Jeg fikk engangsstønaden på konto i dag, og søknaden ble postet på tirsdagen! Ble litt sjokkert over hvor fort det gikk, NAVs rykte tatt i betraktning Men nå er nok engangsstønad mye enklere å løse ut enn foreldrepenger, mtp utregning og sånt, men likkavel er det teit at man skal bli nødt til å purre på! For en snill svigersøster du er, 'a! Man blir aldri for gammel for bamsekake Wow, det var fort! Men det er sikkert fordi det "bare" var engangsstønad som du sier... Du skal ha stønad fra Lånekassen i tillegg? Hehe, nei tydeligvis ikke Samboeren til kjæresten min* er en veldig hyggelig og snill kar, men jeg har litt vanskelig med å ha "de gode lange samtalene" med ham. Så var glad for å kunne vise ham at jeg bryr meg om han ved å legge litt arbeid i en kake *edit: Samboeren til søstern min Endret 21. februar 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. februar 2014 #806 Del Skrevet 21. februar 2014 Innom og ønsker god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. februar 2014 #807 Del Skrevet 21. februar 2014 Hehe, nei tydeligvis ikke Samboeren til kjæresten min er en veldig hyggelig og snill kar, men jeg har litt vanskelig med å ha "de gode lange samtalene" med ham. Så var glad for å kunne vise ham at jeg bryr meg om han ved å legge litt arbeid i en kake Hmm.. Har han flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2014 #808 Del Skrevet 21. februar 2014 Etter å ha sendt inn søknaden fikk jeg et papir hvor det sto at de hadde mottatt søknaden min den og den datoen og at jeg skulle få svar innen 4 uker. Ikke noe annet hokus pokus enn det God start Oi, det har ikke jeg fått! Men jeg leverte søknaden direkte, og så at de stemplet den med mottatt dato. Da må vel alt være greit? Nav altså, ikke lett å bli kloke på! God helg! PS: Synes også det er sporty av deg å være så åpen om at kjæresten din har en mannlig samboer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. februar 2014 #809 Del Skrevet 21. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #810 Del Skrevet 21. februar 2014 Hmm.. Har han flere? Sånn går det når man tenker en ting, skriver noe annet og så tenker en tredje Jeg mente selvfølgelig Samboeren til søstern min *må gå inn og rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. februar 2014 #811 Del Skrevet 21. februar 2014 36 uker i dag btw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. februar 2014 #812 Del Skrevet 21. februar 2014 Etter å ha sendt inn søknaden fikk jeg et papir hvor det sto at de hadde mottatt søknaden min den og den datoen og at jeg skulle få svar innen 4 uker. Ikke noe annet hokus pokus enn det God start Har ikke fått noen sånn bekreftelse jeg. Men jobben fikk jo skriv om at de måtte levere inntektsopplysninger, så jeg tok det som en bekreftelse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #813 Del Skrevet 21. februar 2014 36 uker i dag btw! Hvis fødselen blir på samme tidspunkt som sist, så føder jeg neste helg Har ikke fått noen sånn bekreftelse jeg. Men jobben fikk jo skriv om at de måtte levere inntektsopplysninger, så jeg tok det som en bekreftelse jeg De har nok mottatt papirene når de begynner å etterlyse inntektsopplysninger ja Fikk ikke noe bekreftelse sist, så tydeligvis litt svingende praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. februar 2014 #814 Del Skrevet 21. februar 2014 Ooooh da føder du neste helg Har du tippeliste? Jeg er ennå i ammetåka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. februar 2014 #815 Del Skrevet 21. februar 2014 Du fødte uke 37 med førstemann? Skal jeg heie på at det skjer nå også?? Utrolig spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2014 #816 Del Skrevet 21. februar 2014 Hun får ikke lov til å føde i uke 37 denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. februar 2014 #817 Del Skrevet 22. februar 2014 oioioi… skal si tia plutselig nærmer seg! Jeg tror ho kommer i uke 38. Vil gjerne tippe dato Skjønner M noe av at det kommer en baby snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 22. februar 2014 #818 Del Skrevet 22. februar 2014 Wow, det var fort! Men det er sikkert fordi det "bare" var engangsstønad som du sier... Du skal ha stønad fra Lånekassen i tillegg? Hehe, nei tydeligvis ikke Samboeren til kjæresten min* er en veldig hyggelig og snill kar, men jeg har litt vanskelig med å ha "de gode lange samtalene" med ham. Så var glad for å kunne vise ham at jeg bryr meg om han ved å legge litt arbeid i en kake *edit: Samboeren til søstern min Jepp, støtte fra Lånekassen i tillegg var plana, ja Veeeldig kult å plutselig ha 40 000,- på lønnskontoen, da, det er lenge siden, det! Heldigvis har jeg bare den jollyroombestillingen med barnevogna å betale igjen nå, så satser på å strekke ut de engangsstønadpengene lenge Og: Synes du er snill, jeg, som i tillegg til å gi ham en bamsekake prøver å oppgradere ham til samboer med V-mannen! Jeg også vil tippe dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #819 Del Skrevet 22. februar 2014 Nei, jeg har ikke tippeliste ennå, men kan godt lage en Bare å slenge ut datoer! Selv tipper jeg 12. mars UL termin er 26. mars, mens.termin 21. mars. Fødte tidlig i uke 37 sist, men håper å strekke det ut til uke 38 denne gangen Jeg får jo ikke lov av Mazzi å føde tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #820 Del Skrevet 22. februar 2014 Skjønner M noe av at det kommer en baby snart? Hun har skjønt at mamma har stor mage som gir henne vondt i ryggen (og derfor må pappa bære), men at det er en baby inni der - en lillesøster - det har hun nok ikke skjønt. Hun er imidlertid veldig omsorgsfull ovenfor andre babyer, skal kose og dulle, så tror og håper det skal gå veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå