Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk La Traviata, Yesterday, Leopanter og Kakaoen! :klem: Heiingen hjalp tydeligvis :jepp::fnise:

Fin helg :) I går var vi på storsenteret og fikk kjøpt inn to 30-årsgaver + litt ull på salg til neste sesong til M, samt en ullbody til lillesøster. I tillegg har jeg fått lagt inn en nettbestilling på en nydelig vårjakke til M (så den på Barnas Hus og ble bare helt forelsket, måtte bare ha den :bond:) og en nusselig bamse som M skal få gi til lillesøster i sykehusgave.

På kvelden var det bursdagsmiddag og jentekveld for en av mine gamle studievenninner. Kjempekoselig å se den gjengen igjen, og skikkelig deilig å kunne møtes uten andre "utenforstående" venninner og innimellom snakke fag uten at det blir for kjipt :sjenert:

Min tur til å sove lenge i dag :nigo: og utpå ettermiddag dro vi til et vennepar med barn og drakk kaffe og lekte litt der. Kvelden har forløpt rolig og M la seg til å sove uten et knyst (hvertfall ikke hørt noe ennå ;) ). En krokanrull er allerede fortært :blush: og videre blir det bare sofaen og meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at morkaka hadde flytta seg. Skjønner at du gjerne vil føde vanlig :)

Høres ut som en koselig helg da! Og så så deilig å få sove lenge, det er sikkert ekstra deilig nå som du er gravid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mye fint tøy til gutter også jeg da :Nikke: Er uansett ikke så fan av duse farger i guttetøy :)

Høres ut som en deilig helg :) Og de Jellycat bamsene er så herlige. Mini har to stykker. Den siste fikk han fordi jeg viste den til han når vi var på Babyshop og han ble helt i hundre.. Smilte, strakk ut armene og lo. Så da klarte jeg ikke la være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så fin elefant!! :hjerte:

Høres ut som en deilig helt, håper mandagen har fulgt i samme spor! :jepp: Og forresten, hurra for flink morkake! :hoppe::ler: Da fikk du ihvertfall den bekymringen ut av verden! En ting til som er klar før lillesøster finner det for godt å melde sin ankomst! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at morkaka hadde flytta seg. Skjønner at du gjerne vil føde vanlig.

Høres ut som en koselig helg da! Og så så deilig å få sove lenge, det er sikkert ekstra deilig nå som du er gravid også :)

Er jo en helt unik opplevelse, så glad for at jeg skal få oppleve den på nytt :Nikke: Hvis det ikke blir noen komplikasjoner da... Men sånt kan man jo ikke regne med :P

Veldig veldig deilig å få sove litt lenge. Tror det er greit å bygge opp litt overskudd nå, iom at det sikkert blir veldig slitsomme dager om noen uker ;)

Kjempe fin jakke :) Syns det er så mye fint til jenter og kjedelig til gutter :(

Ikke sant :hjerte: Syns det er mye fint til gutter også, til tider mer enn til jenter. Tror det er ganske vanlig å bare se det man "ikke" kan kjøpe ;)

Synes det er mye fint tøy til gutter også jeg da :Nikke: Er uansett ikke så fan av duse farger i guttetøy.

Høres ut som en deilig helg! Og de Jellycat bamsene er så herlige. Mini har to stykker. Den siste fikk han fordi jeg viste den til han når vi var på Babyshop og han ble helt i hundre.. Smilte, strakk ut armene og lo. Så da klarte jeg ikke la være :fnise:

Nei, duse pasteller er vel ikke det fineste til gutta :P Men både til jenter og gutter så syns jeg det finnes mye fint i både fargespreke varianter og i mer dempede toner (grå/brunt/beige). Jeg klarer hvertfall aldri å bestemme meg for én stil :lol:

Jeg har ikke sett de bamsene live, men de så utrolig gode ut på nett. Så supert å høre at du har så god erfaring med de :jepp: M er superglad i sin favorittbamse, så håper lillesøster vil bli like glad i sin :)

Så fin elefant!!

Høres ut som en deilig helt, håper mandagen har fulgt i samme spor! Og forresten, hurra for flink morkake! Da fikk du ihvertfall den bekymringen ut av verden! En ting til som er klar før lillesøster finner det for godt å melde sin ankomst!

Ja, ikke sant :hjerte:

Mer som er klart til lillesøster ja. I dag fikk vi også handlet inn 1-er bleier, så nå er jeg ikke stresset hvis ting plutselig skulle skje ;)

Hatt en veldig fin dag så langt. Fikk sove litt lengre mens kjære kjørte M i barnehagen :nigo: Deretter bar det ned til huset for å prate med rørleggeren om nye løsninger. Vi går for noe enklere løsning i 2. etasje, sånn at vi faktisk kan sette inn voksenbadekaret i kjelleren for den samme pengesummen :hoppe: Kjempegøy å gå inni huset nå. De har begynt å isolere og det er kommet opp noe innvendige vegger, så det er mulig å begynne å se for seg hvordan rommene blir seende ut!

Ingen store planer for ettermiddagen/kvelden annet enn å strikke ferdig en babybukse til lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke er fan av de duse fargene jeg og, og fra størelse 50 til 80 er det meste i slike farger, til gutter iallefal og her jeg bor :( Når S blir større så blir det finere klær ;)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. mente jo seff i duse guttefarger. Som f.eks lyseblå. Lyseblå er gørr kjedelig igrunnen :P

Jeg klarer ikke helt bli enig med meg selv om hva jeg synes er fint eller ei til jenter. Hjernen er veldig innstilt på gutteklær, så bryr meg ikke det fnugg om jenteklæra :P

Jellycatbamsene er supermyke ihvertfall :tommel: Mini har gorillaen og pinnsvinet. Også har jeg kjøpt apekatten og frosken til nevøene mine :Nikke: Frosken er den siste jeg kjøpte. Ble sååå forelska i den :rodmer:

Er sååå missunnelig på dere som får helt nytt hus. Hvor stort blir det?

Edit: måtte legge til noen linker ;)

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke er fan av de duse fargene jeg og, og fra størelse 50 til 80 er det meste i slike farger, til gutter iallefal og her jeg bor :( Når S blir større så blir det finere klær ;)

Så kjedelig.. Hva slags klær liker du best da?

Hvilke butikker har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig.. Hva slags klær liker du best da?

Hvilke butikker har dere?

Fant noe litt fargesprakende strømpebukser i dag forresten ;) Hos H&M. Jeg liker farger, altså mørkere klare farger, men på en fin måte selvsagt. Noe roligere er fint og, som grått og brundt men ikke for mye av det. Polarn o pyret ble nedlagt her i fjor :( Vi har H&M, Cubus, Kapphal, Lindex (er der ca aldri pga parkering) og Nameit, av kjeder. Er 3 babybutikker og men de har stortsett de samme duse pastellfargene, bortsett fra den dyreste. Jeg betaler ikke 300-400kr for EN body.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Aaaw, deb er så nydelig den vårjakken!

Så på den når jeg var i København sisst, men må nokk vente noen år før snuppa her har bruk for en slik vårjakke ;)

Og jelly cat bamsene virker som om et veldig populære hos de fleste barn :)

Har kjøpt to kaniner selv til mini :jepp:

Har to venninner som begge har jelly cat bamser til barna sine, og etter 2-3 år er de like hele og totalt avhengige av bamsene sine :Nikke:

Kos deg på sofaen :ler: er like aktiv her..

Men smågodt i en skål :fnise: god start på uka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe litt fargesprakende strømpebukser i dag forresten ;) Hos H&M. Jeg liker farger, altså mørkere klare farger, men på en fin måte selvsagt. Noe roligere er fint og, som grått og brundt men ikke for mye av det. Polarn o pyret ble nedlagt her i fjor :( Vi har H&M, Cubus, Kapphal, Lindex (er der ca aldri pga parkering) og Nameit, av kjeder. Er 3 babybutikker og men de har stortsett de samme duse pastellfargene, bortsett fra den dyreste. Jeg betaler ikke 300-400kr for EN body.

Er igrunnen samme som vi har her. I tilegg har vi Barnashus og Babyshop. Pluss en del dyre barnebutikker som gjerrigknarken Kakaoen triller lett forbi. Vi har noe større avdelinger enn der dere har, f.eks på HM. Jeg synes Lindex har mye fint og god kvalitet til de små :)

Jeg betaler ALDRI mer enn 200 kr for en body. Det er absolutt max. :P Sånn som ungen min ser ut etter en dag i bhg burde ikke det være så vanskelig å forstå :hoho:

Har kjøpt mye brukte bhg klær til han. Genialt siden han er dekka av leverpostei uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så nydelig vårjakke til M :jepp: Og storesøster blir nok kjempestolt når hun får levere den nydelige bamsen til lillesøster :rodmer:

Bra at alt står fint til, og at morkaka er der den skal :jepp: Nå nærmer det seg jo med stormskritt - hvor blir tiden av egentlig ?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. mente jo seff i duse guttefarger. Som f.eks lyseblå. Lyseblå er gørr kjedelig igrunnen :P

Jeg klarer ikke helt bli enig med meg selv om hva jeg synes er fint eller ei til jenter. Hjernen er veldig innstilt på gutteklær, så bryr meg ikke det fnugg om jenteklæra.

Jellycatbamsene er supermyke ihvertfall :tommel: Mini har gorillaen og pinnsvinet. Også har jeg kjøpt apekatten og frosken til nevøene mine. Frosken er den siste jeg kjøpte. Ble sååå forelska i den :rodmer:

Er sååå missunnelig på dere som får helt nytt hus. Hvor stort blir det?

Edit: måtte legge til noen linker ;)

Nei lyseblå og lyserosa må vel være de kjedeligste fargene som fins :P Jeg handler litt rosa ting jeg altså, men er veldig sær på hvilken tone rosafargen skal være! Syns det fins så mange "stygge" rosafarger :tunge1:

Så mye fine bamser du har kjøpt! Hadde ikke så stort utvalg på babystore.no. De du linket til var jo bare nydelige :rodmer:

Huset har en grunnflate på snaue 90kvm, og vi får dette i 3 etasjer (kjeller, hovedplan og 2. etasje). Kommer ikke til å bli så mye bruksareal i kjelleren da. Blir hovedsakelig bod og oppbevaring :nigo: Love it! Ganske så fornøyd selv over få nytt hus :lol:

Da har du jo de vanligste kjedebutikkene hvertfall, men det gjelder å være tidlig ute for å finne de rette plaggene i de rette størrelsene :jepp:

300-400kr for en body er helt vilt :daane: Kan godt handle klær som opprinnelig har kostet den summen, men da handler jeg på salg ;)

Så nydelig vårjakke til M. Og storesøster blir nok kjempestolt når hun får levere den nydelige bamsen til lillesøster :rodmer:

Bra at alt står fint til, og at morkaka er der den skal :jepp: Nå nærmer det seg jo med stormskritt - hvor blir tiden av egentlig ?

:hug:

Nei, hvor ble tiden av?! I starten av svangerskapet føler man at det er en eeeeevighet til man når "mållinjen", mens nå er den bare få uker unna :omg: :lol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bare en gang i den dyre butikken og det var salg, bodyer til 400kr nedsatt til 300kr ol. Og veldig fine var de ikke, men sikkert noen som kjøper de. Annen salg er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...