Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gårdagen hørtes ikke noe særlig ut, avslutningen på den that is.. Håper formen er stigende!

Huff nei, dagen ellers var jo helt topp! Så var bare den avslutningen :P Men formen er absolutt stigende nå!

Usj.. høres ikke godt ut med omgangsyka. Håper dere er bedre i dag :klemmer:

Og 13 år er jo kjempebra :hoppendeglad: Her i huset feirer vi 10 år til høsten. Hvor gammel var du da dere ble sammen? :)

Jeg var 14 år da vi ble kjærester :hjerter_rundt:

God bedring til deg :klem:

Takk :hug:

Håper formen er bedre! Har M sluppet unna?

:klemmer:

Formen er definitivt bedre i dag. Morsdagen ble ikke så himla stas. Både V-mannen og jeg var ganske utslått, og da vi reiste til min mor for å spise middag og ha morsdagskaffe, så sloknet vi begge på sofaen mens "mommo" var barnevakt. Uvurderlig hjelp for oss! :pls:

M er sannsynligvis smittekilden oppi det hele. (Obs mye detaljer videre...) Jeg hentet henne nemlig litt tidlig fra barnehagen på fredag grunnet feber, og hun hadde da absolutt ingen matlyst. Ikke direkte oppkast, men hadde utover dagen et par episoder med "oppgulp". Vi trodde det bare var at den lille kroppen hennes hadde vært plaget med så himla mye snørr i det siste :rolleyes: Ingen direkte diaré heller, men hadde løs avføring.

Hun var heldigvis i tipp topp form i går :)

God bedring! Håper natta har gått greit for dere!! :kose:

Fikk heldigvis en uforstyrret natts søvn i natt! :tommelsmil:

-----------------

Iom at vi var ganske utslått begge to også i går, så er vi hjemme begge to i dag. Formen er mye mye bedre, så satser på at vi er tilbake til normalt i morgen :) I dag skal vi prøve å rydde og shine litt etter hvilen/utmattelsen i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre :Nikke: Slitsomt med magetrøbbel!

Det er så koselig å høre om andre som har vært sammen siden ungdomsskolealder :rodmer: Ble sammen med med mannen når jeg var 15, og omtrent alle som spør hvor lenge vi har vært sammen reagerer veldig på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre :Nikke: Slitsomt med magetrøbbel!

Det er så koselig å høre om andre som har vært sammen siden ungdomsskolealder :rodmer: Ble sammen med med mannen når jeg var 15, og omtrent alle som spør hvor lenge vi har vært sammen reagerer veldig på det :P

Ja, det er vel ikke helt vanlig å finne hverandre i så ung alder! Men veldig koselig for vår del å ha så mange minner sammen :hjerte: På mannen sin side er det uvanlig mange i gjengen som har vært sammen veldig lenge! Litt snodig egentlig... Mens av mine venninner er det ingen. Er dere jevngamle? V-mannen er noen år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vel ikke helt vanlig å finne hverandre i så ung alder! Men veldig koselig for vår del å ha så mange minner sammen :hjerte: På mannen sin side er det uvanlig mange i gjengen som har vært sammen veldig lenge! Litt snodig egentlig... Mens av mine venninner er det ingen. Er dere jevngamle? V-mannen er noen år eldre enn meg.

Nei det er nok ikke så alt for vanlig, men virkelig herlig å ha delt så mye sammen. Og ikke minst det å ha vokst sammen, fremfor å vokse fra hverandre i ulike retninger. Kjenner noen få som har vært sammen siden 14-15 årsalderen, men virker ikke som det er så mange av "oss". Han er fire år eldre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke så alt for vanlig, men virkelig herlig å ha delt så mye sammen. Og ikke minst det å ha vokst sammen, fremfor å vokse fra hverandre i ulike retninger. Kjenner noen få som har vært sammen siden 14-15 årsalderen, men virker ikke som det er så mange av "oss". Han er fire år eldre enn meg :)

Nettopp det er vel det fineste syns jeg. Man har utviklet seg sammen og i samme retning. Koselig :)

Det var kanskje ikke så populært hos deg heller da dere ble kjærester eller? Var ikke det hos mine foreldre :rolleyes: Men nå er det selvsagt ikke noe problem lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det er vel det fineste syns jeg. Man har utviklet seg sammen og i samme retning. Koselig :)

Det var kanskje ikke så populært hos deg heller da dere ble kjærester eller? Var ikke det hos mine foreldre :rolleyes: Men nå er det selvsagt ikke noe problem lenger ;)

Det er kjempefint å ha det sånn, selv om vi er veldig forskjellige på mange måter. Utfyller vel hverandre på en god måte, tror jeg :P

Det var særdeles lite populært :fnise: Spesielt siden han bodde noen timer unna, og jeg heller dro dit i helgene enn å få han hjem til meg :P Vi ble sammen i midten av oktober, og i november ga pappa meg klar beskjed om at hvis jeg ville se fyren igjen på den siden av året fikk han troppe opp og gjøre seg til kjenne. Neste helg kom han til meg, og foreldrene mine ble omtrent like forelska som det jeg var :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempefint å ha det sånn, selv om vi er veldig forskjellige på mange måter. Utfyller vel hverandre på en god måte, tror jeg :P

Det var særdeles lite populært :fnise: Spesielt siden han bodde noen timer unna, og jeg heller dro dit i helgene enn å få han hjem til meg :P Vi ble sammen i midten av oktober, og i november ga pappa meg klar beskjed om at hvis jeg ville se fyren igjen på den siden av året fikk han troppe opp og gjøre seg til kjenne. Neste helg kom han til meg, og foreldrene mine ble omtrent like forelska som det jeg var :fnise:

Hehe... Forstår foreldrene mine veldig godt i ettertid. Og vil nok reagere på samme måte om M eller J finner seg noen med en sånn aldersforskjell! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Forstår foreldrene mine veldig godt i ettertid. Og vil nok reagere på samme måte om M eller J finner seg noen med en sånn aldersforskjell! :fnise:

Ikke sant! Jeg får instruere mini her til å finne seg ei på sin egen alder når den tid kommer. Men han skal jo være bittelille gullgutten min til eeeevig tid, tør ikke tenke på kjæresterier før om mangemange år :riste::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av de som "alltid" har vært sammen med kjæresten sin! :jepp: Ble sammen da jeg var 15 og han var 19. 9 år sammen nå :rodmer: Vi har grodd sammen, vi også :ler: Det rare er at ingen i vennegjengen vår har eller har hatt lange forhold, vi er visst utskuddene :fnise: Foreldrene mine er nesten mer glad i mannen enn de er i meg, de :ler:

Plana mi er å oppdra sønnen til å bli lik mannen, for da er jeg i alle fall ikke redd for at han skal behandle damene feil når den tid kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av de som "alltid" har vært sammen med kjæresten sin! :jepp: Ble sammen da jeg var 15 og han var 19. 9 år sammen nå :rodmer: Vi har grodd sammen, vi også :ler: Det rare er at ingen i vennegjengen vår har eller har hatt lange forhold, vi er visst utskuddene :fnise: Foreldrene mine er nesten mer glad i mannen enn de er i meg, de :ler:

Plana mi er å oppdra sønnen til å bli lik mannen, for da er jeg i alle fall ikke redd for at han skal behandle damene feil når den tid kommer :P

Jeg er også utskuddet på "min" side, for ingen av mine venninner har eller har hatt lange forhold. Men jeg er absolutt ikke i tvil om å beholde min status som "kjerring" :fnise:

Viktig å lære gutta hvordan de skal behandle damene ja :jepp: Med fare for at gutten din plutselig støter på lillejenta mi, så sier jeg Stå På! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har diverse modningstegn om dagen. Kjenner nedpress og kynnerne begynner å bli ganske ubehagelige. Kan komme både når jeg sitter i ro og når jeg er i aktivitet. Er fortsatt supertett i nesa og har en surklete hoste, men slappheten fra helgen har gitt seg.

Ingen store planer for de neste 3 ukene frem til permisjonsstart...

Har fått funnet frem gamle flasker, sterilisator, bæresele, brystpumpe, bilstol, og har lagt det på plass, men har ikke vasket noe særlig ennå. Den gamle sovekurven skal hentes i løpet av uken og gjøres klar med nytt sengetøy. Føles litt surrealistisk at vi kanskje om 1 måneds tid er blitt en til i vår lille familie :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehagelige kynnere og supertett nese her også. Noen tips mot sistnevnte?

Jeg satte akkurat vugga på plass i stua (henta den hos svigers i helga, gidder ikke "rydde den bort" nå..). Skjønner hva du mener med at det føles surrealistisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Når har du planer om å ha alt på plass? Evnt dersom du ønsker det før fødsel..

Jeg er så i tvil når jeg skal starte med klesvask og reie opp seng til mini osv.. :ler:

Stellebord må monteres og bilstol påplass i bilen osv.....

Kjedelig med ubehagelige kynnere da :(

Jeg får en del i løpet av natta for tiden.. modnes nokk her også.

Sliter heldigvis ikke så mye med tett nese men, det hjelper vel å kanskje drikke en peppermint tea? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med modningstegn! Og kos å gjøre ting klar til babyen :hjerte:

Jeg er også plaget med tett nese, må være graviditeten for det er sånn konstant!

Håper det bedrer seg hos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å gjøre klart til babyen hjemme :hjerte: Spennende med modningstegn, men selvfølgelig ikke noe særlig med ubehagelige kynnere da :\

Snart er dere fire, tenk det da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å gjøre klart. Tror jeg også begynte å gjøre klart når jeg var like langt på vei som du er nå :)

Litt digg med modningstegn da :Nikke: Og kjenner følelsen med at det kommer en til. Husker jeg lå i senga dagen før igangsettelsen og tenkte: I morgen skal jeg føde… Det er egentlig ganske rart å tenke på :P

Får vi se et magebilde snart eller?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...