Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

God idé, så kan vi andre her inne begynne med ulovlig gambling på hvem av dere som føder først! :jepp::skratte:

Hurra for at du skal hjem i morgen TuttaV!!! :strix::klemmer:

For en idé! :hoho:

Jaaaa!! jeg skal hjem i morgen!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk roseduft og DiscoBiscuit! :klem: Tror jeg kommer til å være rimelig utålmodig på jobb i morgen :bond:

I kveld var det avslutning, ble kjempekoselig :) Trivelige samtaler, god mat og bare godt humør. Gave til mor og lillesøster ble det også. Lillesøster fikk en fin heldress i bomull/ull og en genser med glidelås i samme materiale. Fikk det i str 80, så nesten litt synd å ikke kunne kle det på henne med en gang.

I går ble jeg ferdig med "Mykeste myke genser", så i kveld - siste kvelden :hoppe: - hiver jeg meg over denne fra Drops design.

post-21589-0-21329700-1390509608_thumb.j

Jeg har strikket den før til M, så tenkte jeg skulle strikke en versjon i større størrelse så store- og lillesøster kan matche hverandre :sjenert: Er ikke glad i at det matcher alt for mye, så de får hver sin gråtone :Nikke:

*edit: dobbeltposting av bilde

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig avslutning! Vil tro arbeidsdagen i morgen vil gå treeegt, men tenk så godt når du endelig er på vei hjem :hoppendeglad:

Så fin jakke :) Blir nok fine med litt matchende tøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink! :hoppe:

Skjønner hva du mener med matching uten å matche.. ;) S bestemte jo plutselig selv at hun og lillesøster måtte ha noe likt, men vi endte i det minste med selekjole og body, så det blir jo uansett ikke helt det samme.

Lykke til med siste arbeidsdag i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så koselig med avslutning, det høres ut som du har hatt gode kollegaer der oppe! :jepp: Håper den siste arbeidsdagen går fort, og at tiden flyr til du er hjemme hos dine kjære igjen! :strix:

Og jeg er stadig imponert over dine strikkeferdigheter, og gleder meg til du skal lære meg også! :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hjemreisen har gått fint :klemmer:

Gleder meg til å høre om ankomsten og motakelsen/reaksjonen fra M :)

Flink du er til å strikke :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig avslutning! Vil tro arbeidsdagen i morgen vil gå treeegt, men tenk så godt når du endelig er på vei hjem :hoppendeglad:

Så fin jakke :) Blir nok fine med litt matchende tøy!

Arbeidsdagen gikk faktisk overraskende fort. Pga kurs måtte jeg være alene på kontoret og med min kropp så gikk jo ikke ting i hyperspeed akkurat :rolleyes: Men jeg kom meg nå gjennom den og fikk ryddet meg helt ut. Noe stresset på slutten av dagen for om jeg hadde husket på alt, men kan ikke komme på at jeg har glemt noe ennå :)

Flyturen hjem kjentes uendelig mye deiligere ut en flyturen opp :jepp:

Du er så flink!

Skjønner hva du mener med matching uten å matche.. ;) S bestemte jo plutselig selv at hun og lillesøster måtte ha noe likt, men vi endte i det minste med selekjole og body, så det blir jo uansett ikke helt det samme.

Lykke til med siste arbeidsdag i morgen! :klemmer:

Høres ut som sånn type matching jeg også syns er greit :Nikke: Blir fine søstre :rodmer:

Hørtes ut som en koselig avsluttning :)

Nyyydelig strikke jakke! Du er så flink :jepp:

Takk :blush:

Blir så imponert over dere som klarer å strikke! Utrolig koselig å ha noe hjemmelaget til babyen :)

Om noen timer drar du hjem :strix:

Veldig koselig å ha litt hjemmestrikket ja :jepp: Pluss at jeg da er helt sikker på at det er ordentlig ull og jeg får det snittet på tøyet som jeg vil ha :)

Så koselig med avslutning, det høres ut som du har hatt gode kollegaer der oppe! Håper den siste arbeidsdagen går fort, og at tiden flyr til du er hjemme hos dine kjære igjen! :strix:

Og jeg er stadig imponert over dine strikkeferdigheter, og gleder meg til du skal lære meg også! :fnise:

Kollegaene mine i nord har vært fantastiske, så er sånn sett veldig fornøyd med å ha vært der jeg har vært. Tiden fløy virkelig, så vips, så var jeg hjemme :nigo:

Vi får bare sette opp strikketimer så fort det er klart at du har noe å strikke til :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hjemreisen har gått fint :klemmer:

Gleder meg til å høre om ankomsten og motakelsen/reaksjonen fra M :)

Flink du er til å strikke :tommelopp:

Hjemreisen gikk veldig bra. Kort tid mellom avgangene, så gikk egentlig bare fra gate til gate. Helt fantastisk å møte kjære på flyplassen og kjøre hjem mot kjente trakter.

I morges valgte vi at V-mannen skulle stå opp med M og at de så ropte på meg fordi jeg var kommet hjem (så hun ikke skulle bli skremt over at jeg plutselig var ved sengen hennes). Det fungerte veldig fint og hun ropte overrasket og gledelig til meg da hun så meg :hjerte: Vi hadde en kjempefin dag med masse leking på morgenen og utover ettermiddagen, og deretter ble det en tur i butikken for å handle inn helgens nødvendige matvarer (kjære har jo spist tilnærmet alle måltider hos sine foreldre i underetasjen :rolleyes:). Gjennom hele dagen var det imidlertid tydelig at hun var litt engstelig for at mamma ikke skulle være med. Aldri noe grining, men hun ropte raskt etter mamma. Vi prøvde å gjøre som normalt med at kjære bærte henne og jeg kom (vaggende) etter, sånn at det ikke ble opprettet noen nye uvaner. Fungerte godt og hun var absolutt ikke klengete.

Leggingen om kvelden var imidlertid helt annerledes enn før. Det var helt tydelig at hun var redd for at mamma ikke skulle være der videre, og det stakk skikkelig i mammahjertet :grine: Vi har vanligvis bare kunnet legge henne, nusse god natt og så tatt kvelden, men det var umulig i kveld. Engsteligheten skinte tydelig :tristbla: Det ble kosing og litt sang, men ville samtidig ikke at hun skal bli avhengig av å ha oss i samme rom for å sovne. Etter et par prater om at "jeg skjønner du er redd for at mamma skal dra, men mamma skal ikke dra noen steder nå" og at "mamma og pappa passer på deg og vi er rett utenfor døra di", så var hun enig i at hun måtte sove og har hittil ikke ropt på nytt. Krysser fingrene for at siste tur inn er gjort for kvelden :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det gjorde litt vondt i mammahjertet da hun skulle legge seg, men det virker jo som om det tross alt har gått veldig bra! :hjerte: Litt må en vel regne med, og det er jo ikke egentlig så rart at hun var redd for at du skulle bli borte igjen.. Det går seg nok til! :jepp: Når det er sagt er det sikkert bra at det er et par måneder igjen til neste store omveltning :sjenert:;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det gjorde litt vondt i mammahjertet da hun skulle legge seg, men det virker jo som om det tross alt har gått veldig bra! :hjerte: Litt må en vel regne med, og det er jo ikke egentlig så rart at hun var redd for at du skulle bli borte igjen.. Det går seg nok til! :jepp: Når det er sagt er det sikkert bra at det er et par måneder igjen til neste store omveltning :sjenert:;)

:klemmer:

Ja, det gjorde jo egentlig det. Og er, som du sier, veldig greit at vi får noen uker på oss til å komme tilbake til hverdagen før det er nye forhold :jepp: men i det tempoet det egentlig har gått på disse to dagene, så tror jeg det skal gå bra :Nikke:

Det ble ingen flere turer inn før like etter midnatt, og da greide jeg å snike meg tilbake til egen seng ved at jeg skulle hente drikke til henne, også sovnet hun før jeg kom tilbake :lol: Noe (drømme?)rop etter mamma i 5tiden også, men hun la seg til å sove igjen...

Nå har jeg lagt henne og det var uten grining i kveld :hoppe: ikke hørt noe ennå, så krysser fingrene for at det ikke blir flere turer!

Kjære står på kjøkkenet og lager sushi nå, mens jeg får slappe av på sofaen. Me like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det går såpass fort for M å venne seg til å ha deg tilbake :) Kan godt skjønne at det var vondt å se at hun var så redd for at du skulle bli borte igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
Vi får bare sette opp strikketimer så fort det er klart at du har noe å strikke til :lur:

Høres bra ut! :nigo:

Velkommen hjem! :hoppe: Er du rett i nabolaget nå liksom..?? :klo::sjenert: Håper det fortsetter å gå seg til fint med M også! :jepp: Ha en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det går såpass fort for M å venne seg til å ha deg tilbake :) Kan godt skjønne at det var vondt å se at hun var så redd for at du skulle bli borte igjen :klem:

Ja, det har jo egentlig gått veldig bra! På en måte forundrer det meg ikke, for hun har også tidligere vist at hun er veldig tilpasningsdyktig. Kjennes uansett veldig bra ut.

Nå håper jeg bare vi snart kan slippe nattlige oppvåkninger. Ikke bare mor og far, men også lillemor blir jo sliten av det... :rolleyes:

Høres bra ut! :nigo:

Velkommen hjem! :hoppe: Er du rett i nabolaget nå liksom..?? :klo::sjenert: Håper det fortsetter å gå seg til fint med M også! :jepp: Ha en strålende dag! :klemmer:

Takker :klem: Nå er jeg rett borti nabolaget :jepp: Bor nederst på den åsen som ligger rett ved "ditt område".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Takker :klem:Nå er jeg rett borti nabolaget :jepp: Bor nederst på den åsen som ligger rett ved "ditt område".

Så stas! :hoppe:

Hvordan går det med hjemmetilværelsen? Har M vent seg til at du er tilbake eller er det fortsatt litt nattevåk? Skulle du jobbe fra nå og fram til permisjonen?

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...