Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2014 #601 Del Skrevet 20. januar 2014 Det hørtes ut som du har hatt en veldig fin helg! Lykke til med samtale med legen og endring av billett! Det må være deilig å vite at det ikke er så mange dagene igjen før du er hjemme hos mannen og M igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #602 Del Skrevet 20. januar 2014 Will do! Skal ringe NAV i morgen, og så satser vi på å få ordnet et møte med dem en gang i nærmeste framtid Også får vi bare satse på at de har peiling Veldig godt å høre at du har hatt en fin helg! Og så deilig en følelse det må være å tenke på at du snart er sammen med familien din igjen Får håpe dere får en dyktig saksbehandler som kan tingene sine ja! En fantastisk følelse å vite at jeg snart skal få se dem igjen. Er jo nesten så jeg får dårlig tid med de siste tingene jeg skal gjøre her oppe Neste helg allerede? Har visst gått glipp av noe her. Skrev ikke du litt tidligere at du måtte jobbe t.o.m. 31. januar for å unngå rest-tjeneste e.l.? Har jeg skrevet 31. januar et sted?? Orker ikke å lete tilbake... Jeg må jobbe t.o.m. 24. januar, og etter det har jeg lov til å ha sykefravær. Så det betyr at siste arbeidsdag blir fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 20. januar 2014 Det hørtes ut som du har hatt en veldig fin helg! Lykke til med samtale med legen og endring av billett! Det må være deilig å vite at det ikke er så mange dagene igjen før du er hjemme hos mannen og M igjen! Samtalen med legen gikk bare bra, så da er sykemelding i boks . Endring av billett gikk ikke fullt så bra, økonomisk sett hvertfall..., men det prøver jeg å glemme Men snakk om gravidhormoner oppi det hele her. Greide jo å lire av meg en haug med tårer over den saken også, der jeg satt alene på kontoret mitt Fikk booket meg inn på flybilletter sent fredag kveld, så da reiser jeg rett etter jobb fredag! Blir kjempestas å stå opp med lillemor på lørdag Dagene telles ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2014 #604 Del Skrevet 21. januar 2014 Det må være deilig å vite at du har hjemreisen i boks, noen ting kan ikke måles i penger! Lykke til med de siste gjøremålene, det er jo faktisk bare fire dager igjen til du skal hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. januar 2014 #605 Del Skrevet 21. januar 2014 Vil tro det blir fantastisk godt å komme hjem til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2014 #606 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er mulig 31.januar bare var tatt ut av det blå altså! Uansett - nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. januar 2014 #607 Del Skrevet 21. januar 2014 Så deilig at det snart er hjemreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 21. januar 2014 Så glad for at dere hopper sammen med meg!! Nesten så jeg har liten tid på å gjøre meg ferdig her oppe... eller... ikke I dag pakket jeg tørrvarene på kjøkkenet. Det tok meg under 5 minutter. I morgen blir det restemat og på torsdag blir det avslutningsmiddag utenfor leiligheten, så da var resten av måltidene planlagt! Tok til og med og ventet med pakkingen av klærne mine i dag. Rett og slett fordi det også kommer til å bli gjort på no time. Snaue 3 dager igjen nå!! Veldig spent på hvordan M vil reagere... om hun blir veldig glad når jeg er der når hun våkner eller om det kommer en "straff"-reaksjon fra henne Ellers tror jeg lillesøster begynner å få liten plass inni magen. Innimellom kjennes det som hun setter seg i spenn inni magen så det gjør skikkelig vondt. Må kjenne på magen om jeg har rie eller ikke, så vondt er det. Begynner å få litt flashbacks fra riene Heldigvis bygde de seg opp sist, så tror ikke de starter rett på de som var helt forferdelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. januar 2014 #609 Del Skrevet 21. januar 2014 Så godt å høre at du får komme hjem til mann og barn Litt værre med det økonomiske rundt billetten, og "riene" du kjenner på da.. Men alt ordner seg heldigvis, og forhåpentligvis er det en god stund til babyen skal ut enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 22. januar 2014 #610 Del Skrevet 22. januar 2014 Hurra for tidligere hjemreise Skjønner godt at du gleder deg enormt til å komme hjem til mannen og M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. januar 2014 #611 Del Skrevet 22. januar 2014 Greit å kunne pakke ned alt såpass kjapt, en ting mindre å tenke på Hørtes ikke noe særlig godt ut med de smertene akkurat :\ Begynner nok å bli litt trangt om plassen nå, men får håpe det ikke blir til en vane at det skal være mye vondt. Håper og tror at M blir kjempeglad for å se mammaen sin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #612 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Så godt å høre at du får komme hjem til mann og barn Litt værre med det økonomiske rundt billetten, og "riene" du kjenner på da.. Men alt ordner seg heldigvis, og forhåpentligvis er det en god stund til babyen skal ut enda Ja, humøret har lysnet betraktelig etter at ny returdato var spikret Er helt horribelt hvor mye penger den flybilletten har kostet egentlig. Kunne kommet meg ned til Australia for samme prisen! Eller kjøpt meg en skikkelig fin lenestol fra ønskelisten! Må bare glemme det... Nei, jeg håper nå på at babyen holder seg inne til sånn nærmere 39 denne gangen Hurra for tidligere hjemreise Skjønner godt at du gleder deg enormt til å komme hjem til mannen og M Ja! Blir både på mannen og med lillemor. Greit å kunne pakke ned alt såpass kjapt, en ting mindre å tenke på Hørtes ikke noe særlig godt ut med de smertene akkurat :\ Begynner nok å bli litt trangt om plassen nå, men får håpe det ikke blir til en vane at det skal være mye vondt. Håper og tror at M blir kjempeglad for å se mammaen sin igjen Nei, det har heldigvis ikke vært så altfor mange ganger at det har vært sånn. Får håpe lillesøster roer seg når rugekassa blir litt mindre sprekkferdig med tårer når vi blir omringet av familie og venner igjen Ja, jeg håper selvfølgelig hun blir veldig glad. Men er ikke så lett å skjønne hva disse 2åringene tenker alltid, og det er jo mulig hun kommer til å ha en eller annen straffereaksjon til meg Gleder meg uansett enormt! Vi har planlagt å stå opp sammen alle 3, så jeg får masse tid til kos i tillegg til at kjære kan hjelpe til med småplukket som jeg ikke vet ennå om kroppen min er helt i stand til... -------------------- Må forresten si at jeg er veldig fornøyd med Ahus så langt. Jeg har bare hatt kontakt med de per mail og de har hittil vært så greie og enkle i kontakten. I dag tok jeg kontakt for å høre om de kunne sette meg opp til kontroll ultralyd direkte uten henvisning, i.o.m. at morkaka lå litt foran livmorhalsåpningen på OUL. Det skulle de gjøre. De måtte bare få vite når jeg kunne for det var ganske stort press på sånne undersøkelser. Kjekt å slippe å bry fastlegen med en sånn henvisning! *edit: manglet en "med" Endret 22. januar 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 #613 Del Skrevet 22. januar 2014 Så greit med en ekstra ul for å sjekke ståa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #614 Del Skrevet 22. januar 2014 Så greit med en ekstra ul for å sjekke ståa! Ja, det kan jo være farlig hvis den fortsatt ligger foran åpningen og jeg går i fødsel! Håper at jeg får tatt ultralyden i løpet av de neste 2 ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 #615 Del Skrevet 22. januar 2014 Krysser fingrene for at den har flyttet seg dit den skal, og ikke minst for at frøkna holder seg inne i en del uker til! Selv om jeg er ganske sikker på at du kommer til å føde før meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. januar 2014 #616 Del Skrevet 22. januar 2014 Så kjekt å få ordnet sånne avtaler uten å måtte dra innom fastlegen Krysser fingrene for at den har flyttet litt på seg i riktig retning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 22. januar 2014 Krysser fingrene for at den har flyttet seg dit den skal, og ikke minst for at frøkna holder seg inne i en del uker til! Selv om jeg er ganske sikker på at du kommer til å føde før meg! Ja, hun må holde seg inne en 6 ukers tid til syns jeg. Selv om det virker som en evighet akkurat nå Jeg tror vel også jeg kommer til å føde før deg Så kjekt å få ordnet sånne avtaler uten å måtte dra innom fastlegen Krysser fingrene for at den har flyttet litt på seg i riktig retning! I de aller fleste tilfeller gjør den jo det, så satser på det i mitt tilfelle også --------------- Da var jeg tilnærmet pakket ferdig og veilederen min har vært innom og støvsugd leiligheten for meg. Er så superkleint å stå å se på at andre jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2014 #618 Del Skrevet 22. januar 2014 Skal vi kappføde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #619 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, hadde man enda kunnet påvirke et sånt kappløp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2014 #620 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal vi kappføde?? God idé, så kan vi andre her inne begynne med ulovlig gambling på hvem av dere som føder først! Hurra for at du skal hjem i morgen TuttaV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå