Gå til innhold

Trenger anbefaling av gynekolog i Drammen/Asker/Bærum eller omegn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger hjelp av dere! Vi får god hjelp fra Rikshospitalet med assistert befruktning. Vi lyktes i vår, men opplevde desverre en MA etter kun få uker.

Etter å ha hatt 2 veldig tøffe og uheldige opplevelser på Gynekologklinikken i Drammen, har jeg lovet meg selv å aldri sette mine ben der igjen. Mulig jeg har vært uheldig med gynekologene jeg har møtt, men jeg tar ikke sjansen (gynekologen jeg møtte sist holdt tilbake informasjon for meg og sa at alt var ok selvom jeg hadde en MA).

Nå trenger jeg anbefalinger av gynekologer dere vet er ærlige, dyktige og flinke. Jeg trenger noen jeg kan stole på og som tar pasientene sine på alvor. Føler nok aller helst for å gå til en kvinnelig, men det er ikke noe krav.

Har dere noen dere kan anbefale i Drammen/Asker/Bærum eller området rundt der. Jeg ønsker aller helst noen som har refusjonsavtale, men tar også i mot anbefalinger av private.

Jeg vet det kan være en del ventetid hos de med refusjonsavtale, men jeg skal sjekke med de jeg får anbefalt av dere om de har kapasitet til meg en time. Dette omhandler en obligatorisk tidlig UL Riksen vil vi skal ha i forbindelse med assistert befruktnig (dersom vi lykkes igjen).

Håper dere kan hjelpe meg!

Anonymous poster hash: 5117e...a0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med askergynekologen. De holder til på Trekanten senter i Asker. Hyggelige damer som jobber der og fine lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med askergynekologen. De holder til på Trekanten senter i Asker. Hyggelige damer som jobber der og fine lokaler.

Har de refusjonsavtale, eller er det kun privat?

Anonymous poster hash: 5117e...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker. Man trenger i allefall ikke henvisning, så da er de kanskje kun privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...