Gå til innhold

Hvordan kan jeg kle meg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, jeg har det ganske fortvila, aner ikke hva jeg skal kle på meg i finværet, så jeg sitter mest inne.. Vil så gjerne ut og gå, bade etc, men jeg er altfor tykk for å kle på meg badetøy. Det samme med shortser, tshirts etc,..

Er 24 år, er 158 høy og jeg veier nok hele 64 kg.

Hvordan skal jeg kle meg for å se litt OK, sånn at ikke andre synes jeg ser rar ut. Vet at jeg nok overdriver, men jeg har det så vondt med dette.

Vil gjerne dra til syden en tur til vinteren, men jeg tror at det aldri blir noe av fordi jeg er så tykk..

Hjelp meg med råd? Hvilke sommerklær passer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange jenter har lett for å se på seg selv som tykk, men jeg tror ikke at du er så tykk som du kamskje innbiller deg. Tror du er "normal", jeg. Men nok om det.

Du kan bruke sarong i syden. Det er luftig og dekker det som du ikke vil vise.

Piratbukse er et greit plagg å bruke.

Du finner sikkert mye fint som passer akkurat til deg hvis du tar deg en dags shopperunde icon_smile.gif Lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163,5 cm og veier 60 kg. Kroppen min er helt nydelig.

Og som du ser er ikke du mer enn et par kilo unna mitt forhold høyde/vekt.

Du er IKKE for tykk.

Gå ut og sol deg og bade! Nå!

Det er en ordre!

Kos deg!

Mange, mange klemmer fra

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok enig med de andre her - du har nok et problem - men det er inni hodet ditt når det gjelder din egen oppfatning av deg selv. Du må være særdeles usymmetrisk bygget dersom noe av din kropp skal kunne kalles tykk.

Det du kan gjøre, er å begynne med å jobb med deg selv. Trene, bevege deg, stramme opp etc. Og så vil livsgleden komme etterhvert.

Og med livsgleden kommer trassen om å ikke la noe få ødelegge en fin sommerdag.

Hvilken størrelse bruker du i klær forresten? 38-40?

Vennen min, jeg er myye større enn deg, men jeg er i knallgod form, glad i meg selv og det er ingenting som stopper meg fra å nyte livet! Ingenting burde stoppe deg heller.

God sommer!

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-08 17:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...