Siam Skrevet 18. mai 2004 #21 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei og hopp! Legger bare igjen en hilsen i bryllupsdagboka di! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 19. mai 2004 Åhh som jeg venter på svar fra mammografien Har skikkelig dårlig magefølelse,men det er sikkert bare nerver....men det hadde vært så godt å fått svar uansett,positivt eller negativt.Blir rar av å gå å gruble.Får ikke sove skikkelig om natta heller.Tenk om.....tenk hvis....hva skjer da?? Nei,jeg må stramme meg opp.Sikkert ikke lenge nå til jeg får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjære pappa. Æ veit du kan se mæ fra dær du e nu Æ veit du e stolt av mæ Æ veit du synes kjolen min e nydelig Oppi all gleden og iveren tell bryllupet mett kjenne æ savnet ætter dæ. Det blir så stærkt nu. Du ville ha likt han æ har valgt å dele livet mett med. Du skulle ha fulgt mæ opp midtgangen. Ha støtta mæ,og sagt at æ e fin. Du e hos mæ i tankan mine å i drømman mine. Å når dagen kommer, skal æ lægge brudebuketten min på grava di. Lillepia di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 26. juni 2004 Endelig,endelig,endelig er kjolen min kommet i hus!Har ventet og ventet,hatt is i magen,men da den kom på jobb til meg i dag,da var 3 timer uendelig lenge å vente før jeg kunne dra hjem og prøve... Nå er jeg lykkelig!*sukk* Nå er det bare 48 dager igjen.Gud,som tiden flyr.Har fått gjort en del,men en god del ting gjenstår enda.Men mye kan jo ikke gjøres før tett innpå bryllupsdagen. Brudepikekjolen til datteren min var også helt perfekt!!Må bare justere inn stroppene på skuldrene,så sitter den som støpt til henne.Og den nydelige dressen til minstemann...vi blir så lekre,atte Er spent på om jeg klarer å holde talen jeg har skrevet.Tror jeg må kjenne etter der og da.Hvis jeg backer ut,gir jeg toastmaster et hint,og det bare glir forbi i det stille.Ingen vil vel egentlig forvente en tale fra bruden,heller. Bordkortene blir lekre.Har lagd bare 20 stk foreløpig,men vi skal ha jentekveld og gjøre dem ferdige.Jeg har jo gjort alt forarbeidet selv,så nå er det mest bare liming som gjenstår. Men nå er det pizza,nam nam. Jeg elsker kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå har jeg vært i Bergen og levert kjolen inn hos Brudekjoleformidlingen,hvor jeg kjøpte den.Den er noe for stor,og jeg hadde 2 syersker til å se på den her hjemme,men ingen av dem turde å sy på den.Så heldigvis at jeg skulle i bryllup i Bergen,så fikk jeg fikset kjolen!Gleder meg til å få den tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 7. juli 2004 #26 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei på deg Lissemor! Gratulerer med kjole i hus! Må være en deilig følelse!! Kjenner vel virkelig at dagen nærmer seg nå?!! Jeg skal på prøvetime den 19. og gleeeder meg. Regner med at det må syes litt på den også, så jeg får den nok ikke med hjem....... Men tiden går fort nå. Ønsker deg lykke til med de siste forberedelsene og God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå