AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei! Jeg og sambo planlegger tur til Alanya i slutten av august og sliter litt med å velge hotell. Jeg har vært i Alanya i 2009, og bodde på Ark Suite hotel, og var ganske fornøyd. Så vi har jo såklart vurdert å bo der, men etter å ha lest erfaringer på tripadvisor er vi ganske usikre. Mange skriver mye dårlig om hotellet, så jeg er redd det kan ha blitt dårligere siden jeg var der i 2009. Derfor ønsker jeg litt tips på hoteller. Vi skal kun spise frokost på hotellet, og vil helst ha et med gjerne litt stort basseng, da jeg ikke er så stor fan av å bade i havet. Vil også at det skal være nogenlunde sentralt, og ikke et godt stykke unna sentrum og strand. Noen som har erfaringer å dele? Tips til reisebyrå mottas også med stor takk, da jeg syns det er litt vanskelig å velge. Anonymous poster hash: 77c19...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 15. juli 2013 #2 Del Skrevet 15. juli 2013 http://www.startour.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/alanya/pascha-bay/?gclid=CMu4-LaesbgCFcF6cAodN1UArQ Om du tåler å ta bussen i 10 minutter og at det eventuellt er noen barn der så er dette hotellet kjempebra å bo på. Det er bussholdeplass rett utenfor hotellt og ellers mange drosjer man kan ta. Kjempegod mat og flere restauranter deilige rom med alt man trenger, stort flott basseng, egen privat strand, liten supermarkedbutikk, handlegate, frisør, fotograf ,fantastisk underholdning om kvelden og utmerkede utfluktsmuligheter med selskapet om man ønsker det. Bodde der selv i14 dager i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 15. juli 2013 #3 Del Skrevet 15. juli 2013 Sunprime Ocean på Kleopatrastranden er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. juli 2013 #4 Del Skrevet 17. juli 2013 Flower garden, gjennom startour. Nærme strand, nærme sentrum, men ikke midt i alt mas heller. Men, det er en moske rett ved siden av. Fint og lyst hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 18. juli 2013 #5 Del Skrevet 18. juli 2013 Sunprime Ocean på Kleopatrastranden er bra. støttes, et av de beste utenlandsoppholdene vi har hatt tilbrakte vi der. fikk til og med blomster i doskåla ved ankomst (ja, jeg måtte dobbeltsjekke når det fløt en ubestemmelig mørk sak i skåla i halvmørket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå