Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å ødelegge høyre overarm/skulder og er sykemeldt som følge av dette. Jeg er også en relativt rastløs person som trives med å ha mange baller i luften. Nå om dagen går jeg med en gilchrist og har derfor ingen funksjon ut av høyre armen og jeg er høyrehendt selvfølgelig.

Siden jeg blir sykemeldt en periode til, er det noen som har forslag til hva jeg kan finne på for å ikke gå på veggen? Jeg kan jo legge til at jeg heller ikke får kjøre bil hvis det skulle være noen tvil om det, og det å bruke bussen er så si uaktuelt da jeg har noen kilometer til nærmeste busstopp på relativt ulent terreng noe som er lettere ubehagelig mtp armen.

Jeg har sikkert sett nærmere 100 filmer de siste ukene, og tror ikke jeg orker en til, har lest ut det jeg har av bøker og lydbøkene jeg hadde har jeg hørt på minst en gang, jeg kan ikke strikke eller hekle pga armen, kan knapt nok kle på meg på egenhånd. Den siste uka har jeg luka blomsterbedet med venstrearmen, rydda det jeg klarer og vaska hver krik og krok i hele huset. Er det noen kreative sjeler der ute som har noen gode ideer til hva jeg kan finne på? Utenom det å holde skulderleddet og armen i ro har jeg forsåvidt ingen restriksjoner på hva jeg kan gjøre, men det begrenser jo en hel del i seg selv=/

Jeg setter stor pris på alt av ideer. På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 4e84d...ad4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, litt vanskelig når du ikke kommer deg noen vei.. Men hva med å gå tur da? Eller inviter noen på besøk hvis det er noen du kjenner som har fri? =)

AnonymBruker
Skrevet

Det er det jeg synes også. Gå tur kunne vært aktuelt hvis det ikke var for at det er så ulent terreng i nærheten og det å lene seg fremover i motbakke er styggvondt og noe jeg ikke skal pga skaden, og tror jeg har hatt kaffe og filmbesøk av den ene venninna mi som ikke jobber hver dag 3 ganger forrige uke alene=/

Ingen med noen gode venstrehåndshobbyer? Har vurdert venstrehånds løkkeskrift her, kanskje det går bedre enn med høyre med litt trening:P

Anonymous poster hash: 4e84d...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...