AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Hjemmefarge er jo en sånn stor pakke med hårfarge hvor man blander hele saken på en gang, men er det en grunn til at man ikke kan blande feks halvparten og bruke resten senere? Har halvannen cm relativt tydelig ettervekst jeg gjerne skulle blitt kvitt, men har ingen behov for å farge hele håret av den grunn.... Og hårfarge er jo ikke akkurat billig når man bruker det mest for etterveksten. Så ja, hva tror dere? Anonymous poster hash: 0aa57...fdb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Jeg ville ikke gjort det, for det virker som om hjemmefarger reagerer ikke bare med blanding, men også med oksygen. Jeg har åpnet deler av hjemmefarge, blitt forstyrret av telefonen og sett væsken/kremen endre farge til tross for at jeg ikke har begynt å blande de forskjellige kremene ennå. Så jeg tror ikke jeg ville sjanset det på mitt hår (veldig langt), men mulig jeg hadde turt å teste om jeg hadde kortere hår. Frisører vil nok fraråde dette, og hårfargeprodusentene vil også fraråde dette (de vil jo råde folk å følge pakningsvedlegget). Hjemmefarger koster stort sett ikke mer enn 100lappen, og jeg risikerer ikke feil farge eller skade på håret for å spare 50kr... Anonymous poster hash: 6a578...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 jeg har fått beskjed på vita at det går helt ok å blande halve hårfargen den ene gangen og spare resten, du ser jo på pakningen angående blandingsforholdet, og det har gått helt fint for min del. De hårfargene jeg kjøper koster opp imot 200 kr Anonymous poster hash: 51259...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå