AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 3 dager til IKM, men jeg kunne ikke vente, så jeg testet med en av de billigste billigtestene(ikke CB). Denne var negativ, etter kanskje 5-10 flere min gikk jeg opp og sjekket den igjen og da var det kommet en svak svak tynn rosa strek... Tok også en EL-test, og denne kom ut som kjempe positiv(har aldri sett en så mørk rød(nesten svart) strek før. Synes det var veldig rart. Har aldri hatt EL så forsinket før, den kommer alltid 12-16 dager etter mensen begynner. Hvis jeg har EL nå betyr det at den er 10-12 dager forsinket. Noen som aner hva dette betyr? Kan EL tester bli positive ved graviditet? Anonymous poster hash: 5339a...442
Thinkerbelle Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Ja:) ved graviditet blir EL tester positiv:) var sånn jeg forsto jeg var gravid sist:)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Så bra å høre! Da er det jo faktisk håp ennå... Får ta en ny test om noen dager å se da=) Anonymous poster hash: 5339a...442
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Mine EL tester ble også, og er fremdeles positive Anonymous poster hash: 490cb...b06
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg var nok ikke så heldig... EL testen var negativ i dag, og jeg kjente EL"smerter" i går som er borte nå. Så da har jeg bare hatt en veeeldig sein eggløsning... Det har aldri skjedd før, synes det var merkelig! Anonymous poster hash: 5339a...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå