AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #21 Skrevet 15. juli 2013 Aha! Jeg kom over en "milepæl" da jeg oppdaget eyeliner. Etter mange forsøk fant jeg endelig "min stil". Jeg legger bare eyeliner innerst i øyekroken med en antydning til en bitteliten trekant. Så legger jeg ytterligere en strek fra midten av øyet og utover, også i en slags trekantform ytterst. I tillegg tightliner jeg. Ettersom jeg har store, litt runde øyne blir en rett strek over øyet feil. "Prikken" over i`en var da jeg lærte meg dette, bla. ved prøving og feiling og youtube-videoer. Anonymous poster hash: dc3d7...76a Finner du en video som viser trekant i innerste øyekrok? Klarer bare ikke å se for meg at det kan være fint.. Anonymous poster hash: fb7e2...fa5
Gjest Tirkes Skrevet 15. juli 2013 #22 Skrevet 15. juli 2013 Haha den var fin Anonymous poster hash: fb7e2...fa5 Er ikke mye "smokey" når man kliner med fingrene opp i der!
super-s Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #23 Skrevet 15. juli 2013 Finner du en video som viser trekant i innerste øyekrok? Klarer bare ikke å se for meg at det kan være fint.. Anonymous poster hash: fb7e2...fa5 Jeg vil også gjerne se
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #24 Skrevet 16. juli 2013 Her kommer den. En trekant i innerste øyekrok ble kanskje ikke helt riktig måte å beskrive det på, men altså en strek som går nedover mot øyekroken og litt tilbake inn mot øyet, på nederste øyevippekant. Vanskelig å beskrive. Denne dama legger eyelineren fint syns jeg, dog jeg kjører en mer beskjeden variant til hverdags og bruker ikke eyeliner under øyet: Anonymous poster hash: dc3d7...76a
Wonders Skrevet 17. juli 2013 #25 Skrevet 17. juli 2013 (endret) legge foundation plettfritt og form øyenbrynene til perfeksjon. De er rammen i ansiktet ditt. Ta vare på dine ekte og ikke strek opp for mye. Endret 17. juli 2013 av Wonders
Gjest Tigress Skrevet 17. juli 2013 #26 Skrevet 17. juli 2013 Det beste sminketipset mitt er eigentleg at all hudsminke ikkje skal vere synleg, og det gjeld augebryn også. Slike firkanta "brynfronter" er lite stilig, for då ser ein at bryna er teikna opp. Og flytande eyeliner som er perfekt lagt er hurtigvegen til chic.
fresia Skrevet 18. juli 2013 #27 Skrevet 18. juli 2013 - velstelte øyenbryn. altså nappe bort småhår som vokser utenfor selve øyenbrynet, fylle inn der hvor det er tynt med hår osv. - glød i kinnene - bruk litt solpudder eller en ferskenfarget blush! - myke lepper - bruk en fuktighetsgivende lepomade
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #28 Skrevet 19. juli 2013 Å lese elle i mens kinnene har rouge på. Anonymous poster hash: 45423...ffa
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #29 Skrevet 19. juli 2013 legge foundation plettfritt og form øyenbrynene til perfeksjon. De er rammen i ansiktet ditt. Ta vare på dine ekte og ikke strek opp for mye. hvor gjør du det? Anonymous poster hash: 45423...ffa
Wonders Skrevet 19. juli 2013 #30 Skrevet 19. juli 2013 hvor gjør du det? Anonymous poster hash: 45423...ffa Dette er fra internet. Jeg gjør mitt selv med trå. http://www.youtube.com/watch?v=iVmbHB2p4WM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå