Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aha!

Jeg kom over en "milepæl" da jeg oppdaget eyeliner. Etter mange forsøk fant jeg endelig "min stil". Jeg legger bare eyeliner innerst i øyekroken med en antydning til en bitteliten trekant. Så legger jeg ytterligere en strek fra midten av øyet og utover, også i en slags trekantform ytterst. I tillegg tightliner jeg. Ettersom jeg har store, litt runde øyne blir en rett strek over øyet feil. "Prikken" over i`en var da jeg lærte meg dette, bla. ved prøving og feiling og youtube-videoer.

Anonymous poster hash: dc3d7...76a

Finner du en video som viser trekant i innerste øyekrok? Klarer bare ikke å se for meg at det kan være fint.. :klo:

Anonymous poster hash: fb7e2...fa5

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Haha den var fin :fnise:

Er ikke mye "smokey" når man kliner med fingrene opp i der! :fnise:

Skrevet

Finner du en video som viser trekant i innerste øyekrok? Klarer bare ikke å se for meg at det kan være fint.. :klo:

Jeg vil også gjerne se :)

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer den. En trekant i innerste øyekrok ble kanskje ikke helt riktig måte å beskrive det på, men altså en strek som går nedover mot øyekroken og litt tilbake inn mot øyet, på nederste øyevippekant. Vanskelig å beskrive.

Denne dama legger eyelineren fint syns jeg, dog jeg kjører en mer beskjeden variant til hverdags og bruker ikke eyeliner under øyet:

Anonymous poster hash: dc3d7...76a
Skrevet (endret)

legge foundation plettfritt

og form øyenbrynene til perfeksjon. De er rammen i ansiktet ditt. Ta vare på dine ekte og ikke strek opp for mye.

cbb522d71bf074a99d7661a9db9c128c.jpg

bf4291b19721c733b733208e2fce788e.jpg

Endret av Wonders
Gjest Tigress
Skrevet

Det beste sminketipset mitt er eigentleg at all hudsminke ikkje skal vere synleg, og det gjeld augebryn også. Slike firkanta "brynfronter" er lite stilig, for då ser ein at bryna er teikna opp.

Og flytande eyeliner som er perfekt lagt er hurtigvegen til chic.

Skrevet

- velstelte øyenbryn. altså nappe bort småhår som vokser utenfor selve øyenbrynet, fylle inn der hvor det er tynt med hår osv.

- glød i kinnene - bruk litt solpudder eller en ferskenfarget blush!

- myke lepper - bruk en fuktighetsgivende lepomade :)

AnonymBruker
Skrevet

Å lese elle i mens kinnene har rouge på. :)

Anonymous poster hash: 45423...ffa

AnonymBruker
Skrevet

legge foundation plettfritt

og form øyenbrynene til perfeksjon. De er rammen i ansiktet ditt. Ta vare på dine ekte og ikke strek opp for mye.

cbb522d71bf074a99d7661a9db9c128c.jpg

bf4291b19721c733b733208e2fce788e.jpg

hvor gjør du det? :)

Anonymous poster hash: 45423...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...