AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Har noen av dere erfaring med å klemming av komedoner hos hudpleier? Vurderer å gjøre dette ettersom jeg har fått masse hvite komedoner overalt i ansiktet. Hjelper dette? Anonymous poster hash: 98710...143
Gjest småhjerte Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Oi, første jeg leste var " å klemme ut kondomer hos hudpleier" Har ikke gjort det før, men hva er det?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Oi, første jeg leste var " å klemme ut kondomer hos hudpleier" Har ikke gjort det før, men hva er det? Hehe:) Det er å klemme ut komedoner, slike hvite nupper noen har i ansiktet. Anonymous poster hash: 98710...143
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg og leste også kondomer Er det det samme som blackheads på nesen? Jeg har aldri gjort det, men jeg tror jeg også har sånne hvite nupper i kinnene som aldri går vekk. Men får man ikke arr av å skvise det ut slikt? Anonymous poster hash: a52a9...0a2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 http://www.feelunique.com/p/Murad-Blemish-Complex-Kit Anonymous poster hash: ff38c...63f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Jeg og leste også kondomer Er det det samme som blackheads på nesen? Jeg har aldri gjort det, men jeg tror jeg også har sånne hvite nupper i kinnene som aldri går vekk. Men får man ikke arr av å skvise det ut slikt? Anonymous poster hash: a52a9...0a2 Ja, det er omtrent det samme, ja. "Blackhead" er en åpen komedon, mens en lukket komedon er et "hvitt hode." En får kviser av å klemme ut betente kviser, men på hudpleiesalongene gjør de dette på en veldig skånsom måte - og ettersom disse hvite nuppene blir kviser etterhvert (som gjør at jeg får røde arr), så tror jeg det er lurt å klemme de ut før de blir betente kviser. Anonymous poster hash: 98710...143
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 http://www.feelunique.com/p/Murad-Blemish-Complex-Kit Anonymous poster hash: ff38c...63f Jeg har prøvd ulike produkter, men det er ikke noe som har hjulpet og jeg er litt pessimistisk til slike produkter som skal fjerne alt. Anonymous poster hash: 98710...143
Surriball Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg fikk klemt ut svarte prikker hos en hudpleier en gang, og så ut som et verre kvisetryne i lang tid etterpå. Aldri mer skal noen få klemme og styre med huden min, det beste er å la den være helt, helt i fred! Endret 14. juli 2013 av Surriball
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Jeg fikk klemt ut svarte prikker hos en hudpleier en gang, og så ut som et berre kvisetryne i lang tid etterpå. Aldri mer skal noen få klemme og styre med huden min, det beste er å la den være helt, helt i fred! Uff, det hørtes ikke bra ut. Men jeg tenker at "blackheads" er komedoner som er åpne, noe som gjør at en ikke behøver å klemme de, men disse hvite nuppene er jo lukket og kommer ikke ut av seg selv - eller de gjør jo det, men først blir de store betente kviser som etterlater røde arr hos meg. Et lite dilemma dette her.. Anonymous poster hash: 98710...143
stripen Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Min hud ble ikke noe bedre av det. Hudpleieren klemte dem ut, jeg ble rød og irritert i ansiktet, og dagen etter kom det bare nye tilbake. Så for min del var det lite gunstig
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Min hud ble ikke noe bedre av det. Hudpleieren klemte dem ut, jeg ble rød og irritert i ansiktet, og dagen etter kom det bare nye tilbake. Så for min del var det lite gunstig Ja, nå ble jeg litt skeptisk må jeg innrømme. Jeg har en litt sensitiv hud, så hvis huden din reagerte med å bli rød og irritert, så vil i hvert fall min gjøre det. Jeg var innom hos en hudpleier for en tid tilbake og hun mente at det ikke var vits å kjøpe dyre kremer som skal redusere urenhetene - eller spesielt "white heads", at det beste ville vært å klemme de ut. Anonymous poster hash: 98710...143
stripen Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Jeg har faktisk nylig begynt på en serie som fungerer for meg. Jeg har også sensitiv hud, så jeg trenger tilpassede produkter. Jeg trodde heller ikke at slike produkter ville hjelpe, men da hadde jeg bare brukt feil produkter for min hud. Grunnen til at jeg fikk komedoner var at huden min var for tørr. Jeg ville heller funnet ut årsaken til hvorfor huden blir sånn, enn å "gjemme" bort problemet med å klemme dem ut. De vil jo bare komme tilbake. Jeg må si meg uenig med hudpleieren som sier at dyre kremer ikke har hensikt. Jeg hadde tvilsomt fått det samme resultatet med Maybelline (har prøvd faktisk). Du må bare finne det rette for deg
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg stikker hull på huden med en tynn synål. Og klemmer. Funker for meg, får aldri verken arr eller merker. Anonymous poster hash: 30d17...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå