Gå til innhold

Frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere avtalt pris med frisøren deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg avtalte ikke pris på forhånd. Har en fast frisør som jeg har gått til i alle år, var en selvfølge å gå dit på denne dagen også.

Skrevet

Vanskelig å få de til å si en pris. Det virker som det kommer an på så mye...

Skrevet

Jeg fikk pris. 1750 for oppsett og prøvetime.

Skrevet

Jepp. Timepris for bryllupsdagen som inkluderer prøvetimen også.

Kommer på ca 1500 som jeg betaler på prøvetimen, så slipper jeg stresse med penger og betaling bryllupsdagen.

M

Skrevet

Hva er timeprisen hos deres frisører, forresten?

Skrevet

Jeg skal bruke min faste frisør, og jeg avtalte ikke pris på brudefriseringen. Har i tillegg bestilt time for min mor, min brudepike og min forlover.........

Skrevet

Jeg byttet frisoersalong for brudepynting eter aa ha sjekket litt priser. den naermeste frisoeren er faktisk den billigste, og har allerede hatt proevetime. Hun tar kr. 1000 for oppsett og sminke (inkludert proevetimen).

Skrevet

300,- for prøvetime og 750,-/time for sminke og oppsett...

Regner med å bruke 2 timer

Skrevet

Takker for svar,skjønner at det kan være ganske stort sprik mellom prisene.Hørte rykter om at det kan koste oppi 5000,-*gulp*

Skrevet
Takker for svar' date='skjønner at det kan være ganske stort sprik mellom prisene.Hørte rykter om at det kan koste oppi 5000,-*gulp*[/quote']

Ohhha!!! Såpass??! Hvor da? Adam og Eva salongen i Oslo (har bare hørt det er svindyrt der!!)

Vel, jeg betaler kun 1000,- for farging/striping/oppsett av hår til min forlover.

Håret mitt; oppsett på selve dagen og prøvetime (faktisk neste fredag), ordning av hår til brudepike (vår datter) og en liten stuss av gemalen min får vi gratis :) ....som brylllupsgave fra venninna mi (som har egen salong) og hennes mann da. Usedvanlig glad for DEN gaven!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos den frisøren jeg sannsynligvis skal til er prisen 650 per time. Pluss 350 for sminke. Hun regnet med at totalprisen ble omtrent 1.600 kroner. Synes ikke det var så galt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...