Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel hatt vår første store diskusjon, som går på ulikheter. Temperaturen ble noe høy, og det ble vel sagt en del som i allefall jeg er litt såret over, og ikke helt forstår hvor kommer fra. Altså ting jeg ikke kjenner meg helt igjen i.

Jeg fikk sagt at jeg blir usikker på forholdet, og da kom det i retur at det blir han også.

Kanskje vi er for ulike.

Uansett har vi nå hatt et par dager fra hverandre, med litt, men lite kontakt.

Det er vel mest jeg som har tatt initiativ til kontakt, da jeg synes det er viktig å følge opp avtaler man allerede har. Disse har ikke blitt noe av, men det har kommet andre forslag. Tonen er nå helt grei.

Jeg har tenkt å sende en nattahilsen, bare for å formidle at jeg ikke er sur.

Saken er den at jeg synes det er så vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg når vi treffes igjen.

Når vi dro fra hverandre sist, var stemningen svært stille. Ingen visste helt hva vi skulle si, og jeg er jo bekymret for at vi har rotet oss inn i en pinlig stillhet vi sliter med å komme ut av. Jeg kunne gjerne tenkt meg å diskutere saken nærmere, men tiden er ikke inne til å gnage mer på ting som irriterer hverken den ene eller den andre nå.

Jeg vil vise han at jeg vil prøve å endre på ting som han har irritert seg over, uten at det blir veldig påtatt.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 66a08...8ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde vært helt ærlig når dere møtes neste gang og sagt at du synes ting er litt merkelig etter diskusjonen og ikke vet helt hvordan du skal være. Regner med det vil føre til en forhåpentligvis roligere prat om problemene. Si at du er glad i han og er glad for at ting kom opp i lyset og at du er villig til å jobbe med tingene han nevnte i diskusjonen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...