Gå til innhold

Kan man rense selve overmadrassen til sengen, eller er det kun trekkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er det noen som vet ca pris? Utrolig vanskelig å finne noe på nettet. Bor i Bergen forresten :)

Anonymous poster hash: 21c1b...d6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Det finnes skum til å gni inn i bilseter, så kanskje det finnes noe lignende til overmadrassen også!

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg vet ikke pris på rens. Vasker trekket til min overmadrass i maskinen og har vasket madrassen to ganger. En bøtter varmt vann, biotex, en dose pågangsmot og en ren terasse med tilgang til hageslange. :fnise:

Den bruker tid på å tørke, noen dager pent vær og mulighet til å sove i en annen seng i huset er en fordel.

Jeg har litt hetta for sengekryp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt hetta for sengekryp.

Midden dør ikke av vann og varme, men kulde. Legg heller madrassen i fryseren eller la den ligge ute en vinternatt.

Anonymous poster hash: 7786e...5b5

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Midden dør ikke av vann og varme, men kulde. Legg heller madrassen i fryseren eller la den ligge ute en vinternatt.

Anonymous poster hash: 7786e...5b5

Jeg pleier å legge den ut på de kaldeste nettene. Eneste tidspunktet hvor jeg er glad for å bo i et kuldehull på vestlandet, det er kaldt nok til å drepe midd. Men en vask i ny og ne skader ikke for svette og skitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å legge den ut på de kaldeste nettene. Eneste tidspunktet hvor jeg er glad for å bo i et kuldehull på vestlandet, det er kaldt nok til å drepe midd. Men en vask i ny og ne skader ikke for svette og skitt.

Oi, visste ikke at du var vestlending! Hadde du vært Bergenser skulle jeg ha spurt deg om vi kunne bli venner ;)

Gjest Tirkes
Skrevet

Wops! Tidenes typo. Kuldehull på ØSTLANDET.

Men jeg er vestlening opprinnelig, har bare bodd her østafor litt vel lenge. :P Og savner vintrene på vestlandet. Minus 30 i en uke i strekk er ikke menneskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...