Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste ukene kommet i kontakt med en gutt som jeg var bekjent med for noen år siden. (han har flyttet, og bor ganske langt unna, så om vi skal treffes krever det både fly og overnatting)

Vi har prata masse i telefonen og masse snapchats med hverandre. Jeg kan helt ærlig si at jeg har følelser for han. Han sier så utrolig mye fint til meg, han er snill, morsom, en god lytter, han er fantastisk kjekk og han har alt jeg vil ha! Vi har dratt samtalene til det punktet der vi sier ting som "kom og sov med meg da" "Har så lyst å kysse deg før du sovner" osv.. er som regel på natten/ før sovetid vi prater med hverandre.

Men de to-tre siste dagene har han ikke svart på så mange snapchats, svarer på noen, og sender ikke så mange på eget intiativ. Jeg maser ikke på han med å skrive sms/ ringe, men sender noen snapchat som ikke er spesifikt ment til han noen ganger om dagen fordi han ligger på toppen av lista, pluss at jeg selvfølgelig ønsker at han skal svare. (Han pleier alltid å svare, men de to-tre siste dagene har han ikke svart på alle) men i natt så ringte han meg etter at jeg hadde sovna, og sa beklager for at han hadde vært så stille, men han hadde vært ute med kompiser hele dagen/kvelden og spilt fotball og grilla. Ble ganske beroliget av at han sa det slik.

Men i dag er det likt som i går, han har sendt meg noen på eget intiativ, men så svarer han ikke så mye mer. Er jo mulig at han er opptatt i dag/kveld også, men hadde vært så utrolig mye bedre om han bare hadde sagt at han var ute/ hadde besøk osv..

Jeg er så redd for at han har mistet interessen for meg. Når jeg leser her så skjønner jeg at det hørtes dumt ut, og jeg skjønner jo at han ikke har tid/ orker å snappe hele tiden.. men det er det han har gjort de siste ukene, så blir liksom så brått "slutt" på det. :(

Nå skal jeg ikke kontakte han igjen før han kontakter meg har jeg bestemt meg for. Han er så utrolig herlig at jeg for alt i verden ikke vil være for pågående/masete. Har så veldig lyst å møte han, være med han og kysse han slik som vi har prata om... :)

Vi har ikke så veldig mye kontakt på sms/ facebook. Det er på telefon og snapchat vi har hatt kontakt for det meste.

Jeg er egentlig en veldig sjenert person, og veldig usikker på ting generelt. Overtenker mye, og blir fort trist. Men blir også fort veldig glad. Det er alltid han som ringer meg, jeg "tørr" ikke å ringe han fordi jeg er redd for å bli oppfattet som masete. Vil iallefall ikke ringe/ sende han sms nå som han ikke har svart meg på to snapchatter i løpet av de siste timene. (han har åpna de) Men er også redd for at han tenker at det alltid er han som ringer, og jeg ikke er så interessert.

Er som regel han som er mest "på" eller som tar intiativ til å prate om å besøke, kose, sove sammen, kyssing og slike ting. Før vi ble godt kjent og prata på tlf (snakka en uke på facebook før vi prata første gang på tlf) så prata han om sex på en tullete måte. Men når vi begynte å prate på telefonen så er han mer "romantisk" og prater ikke om sex. Det viser vel at han er mer interessert i forhold enn kun sex? Han har også sagt ting som "Når jeg får holde rundt deg skal jeg aldri slippe deg" og slike ting. Og han prater om å gjøre andre ting sammen også, ikke bare kjærestegreier. Ting som at vi kan gå på stranda, kino, gå i byen og slike ting. :)

Han er så sinnsykt bra, og hjertet mitt dunker hardt nesten hele dagen. Er så lei meg nå, for jeg føler kontakten minker. :( Men han har jo fri fra jobb, og vil vel nyte sommeren sammen med venner.. vet ikke. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan sende en snap om at han er ute osv slik at jeg ikke går rundt og er usikker. :( Om jeg er ute med venner, så sender jeg bare et bilde av det, slik at han skjønner at jeg er opptatt..

Eller kanskje han ikke vil mer, og unngår å svare litt siden han ikke vil avvise meg så brått? Men rart han ringte meg i natt da..

Anonymous poster hash: 76811...7ad
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Han ringte deg i natt? Hva sa han til godt da?

Og det høres jo ut som dere har fått en god kontakt da, så det er jo veldig rart at han plutselig slutter å sende deg snapshots sånn uten videre. Det er jo forsåvidt forståelig at du reagerer litt da. Men akkurat hvorfor han sluttet å svare deg dog, er det jo vanskelig å si noe særlig på.

Og jeg tror ikke en person i hans situasjon (ut i fra hva du forteller) ikke er interessert heller.

Kanskje du bare kan sende han en melding eller noe da, så merker du jo fort om interessen er der fortsatt?

Anonymous poster hash: e21ae...6e2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

.

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Så fort som mulig.

Anonymous poster hash: e21ae...6e2
AnonymBruker
Skrevet

Har enda ikke hørt noe fra han.. sett han har vært pålogga på facebook og alt. Er vel bare å gi opp ja.. :(

AnonymBruker
Skrevet

Man kan da være interessert selv om man ikke tar kontakt i ett sett.

Anonymous poster hash: 5e827...84b
  • Liker 1
Skrevet

Dette er sånn typisk hendelsesforløp når vi liker noen. Blir det litt stille så blir vi usikre og så må de "bevise" at de liker oss ved å ta kontakt når ikke vi gjør det. Da blir det ett spill med en gang og det skaper bare mer usikkerhet.

Send han en melding om høre hvordan dagen hans har vært og at du har tenkt masse på han og skulle ønske det var hos han du kunne lagt deg i kveld..

Det kan fint hende at han bare trenger litt initiativ fra deg også. Gutter er like følsomme som oss jenter skal jeg si deg!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. :)

Han skrev igjen til meg i dag, han hadde visst vært på en spontan sverigetur med noen venner, og i dag har vi prata masse igjen.. hehe :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...