AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Ville du vært sammen med en mentalt tilbakestående person? F. eks en person med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD osv. Hva ville du ha gjort hvis du forelsket deg i en sånn person? Anonymous poster hash: 7e91b...51b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Tja. Det spørs jo gjerne i hvilken stor grad. Og hvilke tilfelle av alternativene du nevner. Anonymous poster hash: efb7f...2b4
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Å ha en psykisk lidelse eller cp har da ingenting med å være mentalt tilbakestående å gjøre..
Sign Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Å ha ADHD er ikke å være mentalt tilbakestående. Ærlig talt, tåpelig spørsmålsformulering. 16
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Ville du vært sammen med en mentalt tilbakestående person? F. eks en person med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD osv. Hva ville du ha gjort hvis du forelsket deg i en sånn person? Anonymous poster hash: 7e91b...51b Er du klar over at mange med asperger har svært høy IQ? Eller at manisk-depressive ofte er intelligente og kreative? Eller at schizofreni, ADHD og borderline ikke har noe som helst med lav IQ å gjøre? Jeg har ingen av disse tilstandene/sykdommene, men kunne sannsynligvis ikke vært sammen med en som tror at alle disse er mentalt tilbakestående. Mange med disse sykdommene er sannsynligvis mer oppegående enn du med din uvitenhet og dine fordommer. Les og lær litt mer. Anonymous poster hash: 69f4d...ebd 31
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Ville du vært sammen med en mentalt tilbakestående person? F. eks en person med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD osv. Hva ville du ha gjort hvis du forelsket deg i en sånn person? Anonymous poster hash: 7e91b...51b Hvor har du funnet at "mentalt tilbakestående" gjelder for de diagnosene du har listet opp? Hva innebærer det å være mentalt tilbakestående for deg?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Enkelte av de diagnosene du ramser opp innebærer ikke å være mentalt tilbakestående. Jeg kunne bare vært sammen med en med adhd eller svak cp. Kunne ikke vært sammen med en psykisk utviklingshemmet/mentalt tilbakestående eller en med psykiske lidelser. Anonymous poster hash: c4e8f...973 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Hvis du tror at alle de psykiske lidelsene du nevner medfører nedsatt intelligens, er det du som er mentalt tilbakestående.Anonymous poster hash: 219b8...4d7 17
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Er du klar over at mange med asperger har svært høy IQ? Eller at manisk-depressive ofte er intelligente og kreative? Eller at schizofreni, ADHD og borderline ikke har noe som helst med lav IQ å gjøre? Jeg har ingen av disse tilstandene/sykdommene, men kunne sannsynligvis ikke vært sammen med en som tror at alle disse er mentalt tilbakestående. Mange med disse sykdommene er sannsynligvis mer oppegående enn du med din uvitenhet og dine fordommer. Les og lær litt mer. Anonymous poster hash: 69f4d...ebd Skal jeg tolke dette som at du mener at folk med "lav IQ" er mentalt tilbakestående? Kanskje jeg er MT selv, siden jeg ikke har fått med meg at personer "med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD" alle som en er å regne som MT...
Tomaten Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Jeg blir rett og slett provosert over din uvitenhet. 10
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Skal jeg tolke dette som at du mener at folk med "lav IQ" er mentalt tilbakestående? Kanskje jeg er MT selv, siden jeg ikke har fått med meg at personer "med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD" alle som en er å regne som MT... Ja, kanskje det? Anonymous poster hash: 69f4d...ebd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Når jeg leste overskriften, tenkte jeg automatisk nei. Mentalt tilbakestående er mennesker med en psykisk utviklingshemming, per min definisjon. Når jeg så din definisjon, derimot... Jeg er selv borderline og min beste venn har aspergers. Ingen av oss er tilbakestående på noen måte. Vi ligger begge over gjennomsnittet intellektuelt, vi er reflekterende og observante, og vi er svært nysgjerrige på hva verden har å by på. Og oss er du frekk nok til å kalle mentalt tilbakestående? Nei, vet du hva. Kom deg ned fra din høye hest og ta et grep rundt din egen dumskap. Anonymous poster hash: 9d4ea...954 12
parmanoia Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 http://www.mamut.net/nettguiden/newsdet390.htm
Tomaten Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 http://www.mamut.net/nettguiden/newsdet390.htm Lurer på hvor TS ligger på denne skalaen jeg... 2
Black March Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Ville du vært sammen med en mentalt tilbakestående person? F. eks en person med autisme, aspergers, downs syndrom, schizofreni, borderline, psykisk utviklingshemmet, hjerneskade, manisk-depressiv, CP, ADHD osv. Hva ville du ha gjort hvis du forelsket deg i en sånn person? Anonymous poster hash: 7e91b...51b Uff, vet faen ikke hva jeg skal si om dette innlegget. Du grupperer sammen så mange ulike diagnoser og lidelser at det er faen ikke gøy en gang. Men for å svare: Høyt intelligent autist / aspergers kan fungere veldig godt i ett forhold. ADHD trenger ikke å være noe problem heller, manisk depressiv spørs på hvor ille det er. Men kan gå helt fint det og. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Uff, vet faen ikke hva jeg skal si om dette innlegget. Du grupperer sammen så mange ulike diagnoser og lidelser at det er faen ikke gøy en gang. Men for å svare: Høyt intelligent autist / aspergers kan fungere veldig godt i ett forhold. ADHD trenger ikke å være noe problem heller, manisk depressiv spørs på hvor ille det er. Men kan gå helt fint det og. Ja, og det er noe helt annet enn å være mentalt tilbakestående. Men TS har visst ikke forstått dette. Mulig det krever enn viss IQ å forstå dette. Anonymous poster hash: 69f4d...ebd 4
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Ja, kanskje det? Anonymous poster hash: 69f4d...ebd Søtt Legger merke til at du ikke svarte på spørsmålet
Gjest Ischariot Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 downs syndromAnonymous poster hash: 7e91b...51b Min eneste mulighet i kjærlighetslivet, ser det ut som, men desverre ville det vært å anse som misbruk. Synd, for damer med Downs digger meg.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Jeg er ikke mentalt tilbakestående, men jeg er dess mer uberegnelig når det kommer til bullshit. TS skal prise seg lykkelig for at han/hun ikke er i nærheten av meg nå, for da hadde han/hun fått erfare borderline personlighetsforstyrrelse på sitt verste... Håper for TS' skyld at det er trolling. Uansett fortjener vedkommende et hardt slag i trynet med en gloheit stekepanne. Makan! Anonymous poster hash: 9d4ea...954 5
Stueloff Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Så jeg er mentalt tilbakestående, altså! Man lærer noe nytt hver dag 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå