Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva som kan være galt, når telefonen har lyd men skjermen kun er svart? Skjedde mens den lå på et bord over natten, så den har ikke falt ned eller noe. Event. noe jeg kan prøve å fikse selv, før jeg leverer den inn? :)

Anonymous poster hash: 9c16b...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender innimellom at min Samsung klikker og blir sånn. Da fikser jeg problemet med å ta ut batteriet og sette inn igjen....

Skrevet

Prøvd det flere ganger, men ser ikke ut til å funke. Men takk for tips!

Skrevet

Mest sannsynligvis kontakten mellom skjermen og hovedkortet som har løsnet vil jeg tro :)

Skrevet

Skjer meg hele tiden. Men jeg tror jeg har fuktskader på min. Skal kjøpe ny snart, og gleder meg sinnsykt til å bli kvitt småproblemene som irriterer meg grenseløst :)

Gjest Audiot
Skrevet

Søstra mi sin Galaxy S3 er sånn hele tiden. Om den du prater med legger på først løser det seg.

Skrevet

Søstra mi sin Galaxy S3 er sånn hele tiden. Om den du prater med legger på først løser det seg.

Tror ikke ts har samme problem som søstra di, hvis jeg forstår deg riktig. Hennes skjerm er svart etter samtaler, slik at hun ikke får lagt på? Men skjermen kommer på igjen hvis den andre personen legger på? I så fall er det nok lyssensoren på mobilen hennes som er dårlig eller defekt. Men da vil det funke å ta ut batteriet, og det har visst ts gjort uten hell.

Mitt eneste tips til ts er å koble den til en ekstern skjerm hvis du har mulighet til det, slik at du får kommet inn i menyen og gjenopprettet til fabrikkinnstillinger. Små sjanser for at det funker, men er verdt et forsøk!

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for alle svar. Blir nok reparasjon.

Skrevet

Lever den til service du, du har 2 år garanti med Samsung så hvis den ikke er eldre enn det ordner det seg uten kostnad for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...