AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Noen som vet hva som kan være galt, når telefonen har lyd men skjermen kun er svart? Skjedde mens den lå på et bord over natten, så den har ikke falt ned eller noe. Event. noe jeg kan prøve å fikse selv, før jeg leverer den inn? Anonymous poster hash: 9c16b...c15
Lakenskrekk Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Hender innimellom at min Samsung klikker og blir sånn. Da fikser jeg problemet med å ta ut batteriet og sette inn igjen....
Tine_L Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Prøvd det flere ganger, men ser ikke ut til å funke. Men takk for tips!
orgus Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Mest sannsynligvis kontakten mellom skjermen og hovedkortet som har løsnet vil jeg tro
johans1 Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Skjer meg hele tiden. Men jeg tror jeg har fuktskader på min. Skal kjøpe ny snart, og gleder meg sinnsykt til å bli kvitt småproblemene som irriterer meg grenseløst
Gjest Audiot Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Søstra mi sin Galaxy S3 er sånn hele tiden. Om den du prater med legger på først løser det seg.
Thorn Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Søstra mi sin Galaxy S3 er sånn hele tiden. Om den du prater med legger på først løser det seg. Tror ikke ts har samme problem som søstra di, hvis jeg forstår deg riktig. Hennes skjerm er svart etter samtaler, slik at hun ikke får lagt på? Men skjermen kommer på igjen hvis den andre personen legger på? I så fall er det nok lyssensoren på mobilen hennes som er dårlig eller defekt. Men da vil det funke å ta ut batteriet, og det har visst ts gjort uten hell. Mitt eneste tips til ts er å koble den til en ekstern skjerm hvis du har mulighet til det, slik at du får kommet inn i menyen og gjenopprettet til fabrikkinnstillinger. Små sjanser for at det funker, men er verdt et forsøk!
Gjest Vix1 Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Lever den til service du, du har 2 år garanti med Samsung så hvis den ikke er eldre enn det ordner det seg uten kostnad for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå