AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg trenger tips til hva mannen min kan få i bursdagsgave. Han ønsker seg ingen verdens ting, men jeg har lyst til å gi ham noe. Han jobber med data og er veldig interessert i dette på fritiden også. Jeg har foreløpig kjøpt en haug morsomme nerdete T-skjorter fra Ebay (flere av typen Sheldon fra Big Bang Theory bruker) som jeg vet han vil like, men har lyst til å gi noe mer. Noen som har tips? Noe som passer for en morsom, kul, nerd? En spennende gadget eller noe annet? Veldig takknemlig for tips. Anonymous poster hash: b7c4b...db1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Jeg trenger tips til hva mannen min kan få i bursdagsgave. Han ønsker seg ingen verdens ting, men jeg har lyst til å gi ham noe. Han jobber med data og er veldig interessert i dette på fritiden også. Jeg har foreløpig kjøpt en haug morsomme nerdete T-skjorter fra Ebay (flere av typen Sheldon fra Big Bang Theory bruker) som jeg vet han vil like, men har lyst til å gi noe mer. Noen som har tips? Noe som passer for en morsom, kul, nerd? En spennende gadget eller noe annet? Veldig takknemlig for tips. Anonymous poster hash: b7c4b...db1 Ikke for å være frekk, men gud så glad jeg er for at kjæresten min ikke er nerd. Eksen min var det og jeg har fått alt av nerd opp i halsen. Satt på pcen konstant, quoted hele tiden sitat fra serier, filmer osv. og var generelt barnselig hele tiden. Heia friluftsmenn sier jeg bare! Gave til morsom nerd: Ikke noe spill eller filmer i vært fall for det laster de ned selv. Hva med noe for å få han ut av stolen? Fiske-sett? Telt? Treningsklær? Anonymous poster hash: 51e5c...a0d 1
globalagogo Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Hvordan kan svaret ditt ikke tolkes frekt, ab? Du kommer bare med et forslag om å endre kjæresten til ts sin personlighet. Du kan finne masse kule gadgets på dx.com, og på en norsk side jeg ikke kommer på i farta.. tskjortene var fin idé, ts. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå