k1kk1 Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg husker at min mor lærte meg å lage forskjellige ting med tau fra gamledager, og i dag satt jeg med noe tau og prøvde å lage noe som hun kalte Englestien, der jeg bruker fingrene for å gjøre forskjellige ting med tauet slik at det blir et bilde. Jeg fant raskt ut at det eneste jeg husket av det, var Kråkefoten. Derfor lurte jeg på å finne ut noe på nettet om hvordan jeg lagde det, og jeg fikk et problem. Jeg vet ikke i det hele tatt hva slik lek heter, jeg vet bare at det var en lek man lekte i gamledager. Det er også mulig å være to stk og ta tak i kryssene i bildene for å lage noe nytt og komme videre i det.. Så mitt spr er om noen vet hva dette heter, eller enda bedre om noen vet om noen som har lagt ut lenker til ulike figurer man kan lage?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Åh, sånn ja. Sånn gjorde man som barn. Jeg lærte meg med sånn strikk-bånd. Men husker ikke noe av det. Sånn er det å bli voksen. Man blir kjedelig og glemmer alt som var morsomt. :-/ Anonymous poster hash: da229...5dd
Millimani Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=757783
k1kk1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2013 Tusen takk, dette ble jeg veldig glad for da=D
Lemming Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg fikk bare opp feilmelding.. "sorry, we couldn't find that"
Lemming Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Husker vi gjorde det der når jeg var barn, gjerne to og to. Skulle likt å lært det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå