Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har følelser for en som ha dame, jeg og han har en fortid, men det ble ikke mer mellom oss da. Nå har jeg funnet ut at jeg liker han, men det er jo forsent...Vis han er full kan han si ting til meg, som om han liker meg. Og han sa stygge ting om dama si til meg. Noen venninner av meg sier at det virker som han liker meg. Det jeg lurer på er om jeg bør fortelle han hva jeg føler? Han gjør jo det av og til med meg...Men han har et barn sammen med denne dama og jeg ville ikke ødelegge ting mellom dem. Men er jo vanskelig for meg når han sier fine ting til meg når jeg liker han, og jeg ikke kan gjøre noe med det! :(

Men jeg vet ikke om han sier ting fordi han er gla i meg, eller om han mener noe annet....

Anonymous poster hash: 0ec66...543
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du virkelig være sammen med en mann som baksnakker moren til ungene sine til andre jenter?

• Liker 13
Skrevet

Han er opptatt (og tydeligvis en kødd)

Kom deg videre..

• Liker 1
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Hold deg unna, det er hauer av single menn der ute.

Skrevet

Jeg har dessverre ingen råd, men jeg ville bare gi deg denne; :klem:

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde ville satset på en som snakker stygt om kjæresten sin til andre jenter og i tilegg sier han liker de. Hadde ikke stolt på en sånn kødd.

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes..

?

• Liker 1
Skrevet

Har vært i en lignende situasjon selv. Med en som jeg var av og på med lenge. Det har alltid vært noe med han. Han prøvde seg til og med da han hadde dame, men jeg trakk meg unna. Vet det er vansklig når man er forelsket/har følelser for denne personen, men det beste er å komme seg videre. Det var det jeg valgte. Det er vansklig her og nå, men er absolutt det beste (hvertfall for meg) på lang sikt:) Ønsker deg lykke til uansett hva du velger å gjøre.

Skrevet

Hva lurer du på??

Jeg lurer bare på hva du mener med "hjelpes" ?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer bare på hva du mener med "hjelpes" ?

Hvorfor skal du vite det? Er du TS?

Skrevet

Hvorfor skal du vite det? Er du TS?

Nei, men jeg skjønte ikke helt poenget.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men jeg skjønte ikke helt poenget.

Vel, jeg kan jo gi deg det inne med teskje.

Jeg skrev hjelpes fordi det er gitt i seg selv at den her fyren som snakker skit om dama si er dårlig papir, som man må holde seg unna.

• Liker 1
Skrevet

tja ønsker du dramatikk i livet ditt så er det bare å kjøre på!

Gjest Gjest
Skrevet

tja ønsker du dramatikk i livet ditt så er det bare å kjøre på!

Jeg ble så glad da jeg såg avataren din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig snakker han dritt om dama for å få seg mus et annet sted. At kvinnfolk faen i meg aldri lærer.

Anonymous poster hash: abb6a...826

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble så glad da jeg såg avataren din.

hvorfor det da?

Skrevet

Men er det ingen som tenker at han kanskje liker begge to på en gang og rett og slett ikke klarer å bestemme seg? I og med at han har barn med dama, gjør det jo situasjonen vanskelig for han også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...