AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 I en alder av førti år har jeg tenkt å ta solarium - for første gang i mitt liv. Har funnet en kjede rett i nærheten og skal tusle bort i morgen. Men, jeg aner ikke hvordan man gjør opp for seg på slike steder! De er ubetjente, stemmer ikke det? Kjøper man tid på en automat, betaler man med kort? Hvor lang tid bør man starte med? Jeg har en fin farge akkurat nå etter et par uker i syden, men vil altså vedlikeholde. Anonymous poster hash: 9b0de...249
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Det er en sånn ting man putter penger på utenfor hvert solarium. Du kan kjøpe kort, men det har jeg ikke gjort før og aner ikke hvordan jeg gjør. Jeg bare la en 20kr i automaten utenfor solariumet og trykket på den grønne knappen. Det var 4 minutter. Også starter solariumet 2 minutt etter du har lagt på pengene, eller du kan trykke på start-knappen inn i solariumet. Anonymous poster hash: adc3a...a36
Jade Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Du skal rekke å kle av deg og vaske solariet før den starter. Så hvis det tar mer enn 2 minutter, ville jeg vasket solariet først, og så tatt på penger. 15-20 minutter kanskje? Kommer an på hvor sterke de er. Pleier gjerne stå noen informasjonsplakater om hvor mye som er anbefalt. Du betaler med mynt om du ikke har solkort (Brun & Blid har det) som du kan fylle på i automat (den tar kort, tror jeg).
halo Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Start med 15min, selv om du sikkert også tåler 20-25 nå som du har farge fra før. 1
Gjest Galactica Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Ok, takk for svar. (Skjønner ikke hvorfor den kom som anonym i hovedinnlegget?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå