panic-attack Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Endelig etter godt over 12 års samboerskap så er vi endelig mann og kone Dagen var helt perfekt fra start til slutt, vi gjorde også vårt bidrag til å øke statistikken om sex på bryllupsnatta, perfekt slutt på en fantastisk dag. Dagen startet kl 10 med frisør og sminke, så bar det til fotografering ca kl 14 å jeg tror vi får mange utrolig bra bilder, vi hadde fotograf som fulgte oss hele dagen. Merket aldri at han var tilstede. min far plukket opp meg og forloveren etter fotograferingen å bringte oss til kirken Han var nokså nervøs ned kirkegulvet, var selv helt rolig. heldigvis var det nesten bare gjester i kirken så da var det ikke vanskelig å slappe av! (hadde annonsert vielsen i avisen så nesten utrolig at vi slapp unna så mange av kikkerne) presten surra noe voldsomt med talen sin så den vaar egentlig bare noe rør Men gift ble vi nå Så bar turen videre i en flott veteranbil, kan ANBEFALES! vi tok noen bilder med bilen før vi satte kursen mot festen og en fortreffelig 3-retters. kjøkkenet fikk enormt med skryd av maten fra gjestene. praten rundt bordene gikk ufattelig bra og det var god stemning hele veien vi satt til bords rett rundt 2,5 time. Det inkluderte 3 taler. kl 21.00 kom kaffegjestene og kaffeavec ble servert festen var uformell og trivsel for gjestene var i fokus. noe som gjenspeilet seg i stemningen i rommet. Mye latter og samtalene gikk lett. stort smil hos samtlige gjester og brudepar vi hadde nesten ikke hatt behov for live musikk. siden alle stor koste seg uansett vi hadde canapè som ble servert rundt midnatt dette kan jeg anbefale kommende brudepar det var veldig populært! vi hadde også nøtter og chips tilgjenglig etter kake og kaffe noe som også ble satt pris på. Kl 02.45 tok vi kvelden og avsluttet men en liten "feiring" bare meg og brudgommen Dere har virkelig mye å se fram til dere som skal gifte dere sett pris på dagen og ikke over planlegg, sett heller ikke forventningen så høyt. Dagen blir fantastisk om dere kan slappe av og nyte den! Morgengaven mannen fikk ble han utrolig gla for, han var utrolig imponert over at jeg hadde turt å ta boudoir bilder til han. han ville vi skulle fremkalle et par å henge over senga noe jeg tenker å gjøre han fikk også en natt på hotel som vi tenker å dele med et vennepar å ta en middag sammen med de:) selv fikk jeg et flott armbånd som han å barna våre hadde plukket ut, JEG ER HELDIG! Tenk jeg har tre flotte barn og en fantastisk mann som jeg ønsker å håper på å få dele resten av livet sammen med Nå skal vi kose oss med en bedre middag for første gang hjemme som mann og kone 1
Testosteron Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Nå angrer jeg på at jeg takket nei til invitasjonen din
Kalbakk85 Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer så masse! Bra at dagen ble perfekt. Tror nok alles dag blir perfekt.. Det gjelder bare å ikke tenke på alle detaljene på hva som kunne vært. Det viktigste er jo at man før hverandre og at alle koser seg
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer så masse! Bra at dagen ble perfekt. Tror nok alles dag blir perfekt.. Det gjelder bare å ikke tenke på alle detaljene på hva som kunne vært. Det viktigste er jo at man før hverandre og at alle koser seg Jo alles dag kan bli perfekte, men i bryllupet jeg var i Igår bikket det for bruden å tårene sto da musikeren måtte melde avbud, takket være brudeparet i etg under som lånte henne deres musiker i 1,5 time så ble kvelden delvis reddet. Det andre brudeparet skulle ha fått en oppmerksomhet for generøse handlingen!Anonymous poster hash: dea68...1d8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 ...men var det noen som kom i bunad? Anonymous poster hash: dd591...88f
panic-attack Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2013 ...men var det noen som kom i bunad?Anonymous poster hash: dd591...88f Ingen faktisk, men det hadde ikke gjort noe, folk må få kle seg slik de er komfortable med
panic-attack Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2013 ååå så koselig å lese!!!1 Gratulerer! Takk
pusla Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Gratulerer og takk for rapporten Det er så herlige å lese hvordan det har gått, og det skinner jo sååå igjennom at det har vært en fantastisk dag - akkurat sånn som det skal være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå