Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min var på fest og vi var en hel gjeng som tok maxitaxi sammen da festen var over, oppdaget da at mannen min satt å fingra en annen dame i taxien, jeg så det med mine egne øyne at han strøk henne oppover låret å helt oppunder den lårkorte kjolen hennes. Jeg har pratet med dama og hun bekreftet at dette var sant. Jeg sa det til mannen min også men han benekter det. Han har vært mitt og stille i hele dag. Nå er jeg rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg blir så KVALM!!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du reiser bort, uten å si noen ting. Du svarer ikke på tlf eller noe som helst, og tenker deg veeeeldig godt om på hva du vil gjøre/hvordan du vil reagere. Ikke la det gå hus forbi, skrem i det minste vannet av ham først.. Å trekke seg unna vil føre til at han enten legger seg langflat eller at han ikke bryr seg, du får se.

Anonymous poster hash: bb58d...ede
  • Liker 10
Skrevet

Dette blir vanskelig, huff. Reiser på ferie imorgen med barnet vårt. Hvordan skal jeg "være" da?

Meg

AnonymBruker
Skrevet

For en ufyselig mann du har, jeg ble kvalm sjøl jeg. Ikke rart han er stille, han skjemmes sikkert langt inni ryggraden, og det har han godt av. Men så det er sagt, dette hadde jeg ikke på noen måte funnet meg i, fysj og æsj, så ekkelt!

Anonymous poster hash: 8f15c...fad
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På ferie til ulandet? Bare dere tre? Ihvertfall sexnekt! Hvis du går i fella med å bare "godta" det som har skjedd, så kommer du til å tenke på det i lang tid fremover.. Det blir litt sånn at du havner i den samme gamle banen og later somom det er glemt, selv om det gnager inni deg.. Selv om det enkleste er å krype inntil mannen om kvelden, så er det ikke det du må gjøre, ihvertfall ikke enda! Ingen mulighet for at han eller du drar alene med barnet? Jeg ville i allfall gitt han en saftig lekse om at det ikke er greit, at det er helt uakseptabelt, si til ham at du rett og slett er kvalm av oppførselen hans og veldig skuffet. Hold han på pinebenken, han fortjener intet mer etter å ha gjort noe sånnt.. Også rett forran øynene på deg, blandt andre venner og bekjente.. Utrolig hva noen menn får til altså! Tenker mye på deg ts, lykke til.

Anonymous poster hash: bb58d...ede
  • Liker 4
Skrevet

Ja, det er helt forferdelig å sitte inne med disse bildene, spesielt når det er jeg selv som så det i tillegg. Huff. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette nå. Vert sammen i 6år og snart to av disse gift, og et barn sammen.

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å sett på, jeg hadde eksplodert så hele taxien hadde visst hva han drev med!
Total mangel på respekt for deg, ikke bare ved å fingre ei dame, men attpå til lyve om det!

Hvor mange andre har han rørt tenker jeg da, når han så freidig kan gjøre noe slik mens du er der.

Pakk sakene og forsvinn stille som nevnt over, både for å få tid for deg selv og for å tenke klarere. Kommer han krypende kan det i det minste være tegn på at han bryr seg, om ikke så hadde jeg kasta han ut uten å nøle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du?

Ikke dra på noe ferie sammen med han, før eller siden dukker raseriet ditt opp med full kraft, og da vil du ikke ha barnet ditt der. Du kan dra med barnet, eller bare han kan dra. Han har oppført seg veldig primitivt, og det kan du sjøl også gjøre nå. Han har tråkka så veldig på deg, jeg har ikke hørt på maken! Få det ut! Få han ut om så, for slik gjør man bare ikke. Ikke la han slippe unna med denne for at du skal oppføre deg så pent. Still han kraftig til veggs. Og hva er det med hun damen da? Hvorfor satt du å så på dette? Jeg trur jeg hadde regelrett revet hode av dem begge, og bedt han om å hute seg milevis unna meg.

Jeg blir sint på dine vegner, og det bør du også bli. Kjempesint! Men finn barnevakt først.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde pakket full kofferten, billettene deres og tatt med meg barnet og sjekket inn på hotel. Så hadde jeg ringt rundt å spurt venninner eller familie om at du har en billett til overs, om de har lyst på en gratis tur. Så hadde jeg dratt på alene med barnet og ev den som blir med og kost meg på sydentur. Uten å snakke med han først, han kan sitte der hjemme alene i elendigheten sin.

Anonymous poster hash: e31fa...ba3

Skrevet

Jo jeg er sint. Verken jeg eller han kjenner henne, hun er venninne av venninna mi. Var under bryllupsfesten til venninna mi dette skjedde. Fikk meg ikke til å brøle ut da jeg ble helt målløs da jeg så d

AnonymBruker
Skrevet

Blir du klokere av svarene du får TS? Vil du virkelig ha en slik grisegubbe?

• Liker 1
Skrevet

Ehhh..... prøve livet som singel en periode kanskje :vetikke:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde pakket full kofferten, billettene deres og tatt med meg barnet og sjekket inn på hotel. Så hadde jeg ringt rundt å spurt venninner eller familie om at du har en billett til overs, om de har lyst på en gratis tur. Så hadde jeg dratt på alene med barnet og ev den som blir med og kost meg på sydentur. Uten å snakke med han først, han kan sitte der hjemme alene i elendigheten sin. Anonymous poster hash: e31fa...ba3

Om det er flybilletter er det sjeldent at du får bytta navn på billetteneuten å kjøpe ny billett desverre.

Skrevet

Er ikke ofte haka mi detter når jeg leser noe.. men nå gjorde den det gitt...

De flybillettene hadde jeg gitt en lange faen i..

Og han hadde blitt kasta på hue og rævva ut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt med et familiemedlem eller venninne, og gi klar beskjed om at du ikke vil se trynet hans eller høre fra han før dere kommer tilbake. Han må jo få ringe barnet sitt iløpet av ferien, men da får barnet ta telefonen slik at du slipper?

Når jeg kom hjem ville jeg bedt ham om å flytte ut fra deg og barnet en periode, slik at du fikk tenkt deg om. Om dere drar sammen på ferie kommer nok ferien din til å være ødelagt.. Ikke nok med at du går rundt og tenker på dette hele tiden, men du må jo være med han 24/7..

Anonymous poster hash: 4c25e...cdd
  • Liker 3
Skrevet

Huff:( hva skal jeg si til familien min? Nei det er innenlandsferie. Har booket oss inn på Hafjell. Alt ble plutselig vanskelig

AnonymBruker
Skrevet

Huff:( hva skal jeg si til familien min? Nei det er innenlandsferie. Har booket oss inn på Hafjell. Alt ble plutselig vanskelig

Du skal si det akkurat som det er. Du har ikke gjort noe galt, du skal ikke føle skyld, og er familien din normalt satt i sammen tar de vare på deg og støtter deg.

Du skal IKKE dra på ferie.

• Liker 2
Skrevet

Har du pratet med ha i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt med et familiemedlem eller venninne, og gi klar beskjed om at du ikke vil se trynet hans eller høre fra han før dere kommer tilbake. Han må jo få ringe barnet sitt iløpet av ferien, men da får barnet ta telefonen slik at du slipper?

Når jeg kom hjem ville jeg bedt ham om å flytte ut fra deg og barnet en periode, slik at du fikk tenkt deg om. Om dere drar sammen på ferie kommer nok ferien din til å være ødelagt.. Ikke nok med at du går rundt og tenker på dette hele tiden, men du må jo være med han 24/7..

Anonymous poster hash: 4c25e...cdd

Spørs litt hvem som eier huset og har mest rett på det.

Anonymous poster hash: 62d22...30b

Skrevet

Nei dette ble vanskelig:/ ja har pratet med han. Påstår at han ikke husker en ting fra det som skjedde. Men han har aldri vert slik på festligheter før med at han ikke husker noen ting. Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...