AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Til deg i kjæresteforhold. Her har vi lov å legge ut våre tanker om kjærestens fortid uten å dømme. Det er lov å syntes at noe er vondt å tenke på, selv om vi kanskje aksepterer den. Sannsynligvis har alle en fortid, men noen verre enn andre. Har din kjæresten noen i fortiden sin som du synes er vanskelig eller ekkelt å tenke på? Eksempel: Bryr du deg dersom kjæresten din har pult en annen som er i ett forhold? Bryr du deg dersom kjæresten din har ligget med noen av dine venner/venninner? Bryr du deg dersom kjæresten din tidligere har kjøpt oralsex? Bryr du deg dersom kjæresten din har ligget med den største playboyen/tøset i byen? Er noe av kjæresten din sin fortid vanskelig for deg? Hvilken da? Jeg kan begynne. Jeg synes det er ekkelt å tenke på at kjæresten min har hatt trekant med ett gift ektepar når han var 23 år. Jeg synes også det er ekkelt å tenke på at han har ligget med en utenlandsk kvinne på 38 år, når han selv var 24. Mona Anonymous poster hash: 0bbed...94b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Jeg syns det er ekkelt/ubehagelig å tenke på at han har hatt flere pulevenninner. Anonymous poster hash: 5103c...d1d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes fortid er fortid. Don't ask, don't tell. Anonymous poster hash: 4cdd4...a2e 3
Strikkesokken Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Av slike ting hadde jeg hatt vanskelig for å takle at han hadde kjøpt noen som helst form for sex, vært utro over lenger perioder før (annet enn engangstilfelle på fylla f.eks), eller ligget med noen som var i et forhold. Mishandling av andre eller om han hadde voldtatt hadde vært kroken på døra. Endret 25. mars 2014 av Flyndrefanten 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Alt er egentlig ubehagelig å tenke på. Dessverre var vi begge veldig åpne om fortiden når vi ble sammen så jeg vet det meste om han. Han hadde absolutt mer fortid enn jeg hadde trodd, og jeg skulle egentlig ønsket at jeg aldri fikk vite noe. (Men jeg er så nysgjerrig at jeg hadde vel spurt uansett). Det verste tilfellet hos han er vel at han hadde kjønnsvorter når han møtte meg, og han har ingen anelse om hvem han fikk det fra. Tullingen har tydeligvis slurvet med kondombruk. Anonymous poster hash: 0bbed...94b
Gjest Heldig Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Det var litt ekkelt å tenke på at hun jeg var sammen med hadde hatt mange sexpartnere. Prøvde å overse det, men etterhvert følte jeg meg lite spesiell, særlig i forhold til hva jeg gjør med henne jeg er sammen med i dag. Hun er fantastisk og har hatt få sexpartnere. Jeg er verdens heldigste mann :-) Aldri mer ei dame med mange sexpartnere.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg syns det er fælt å tenke på at samboeren min innledet forholdet til sin forrige kjæreste mens han fortsatt var i et forhold med kjæresten før det. Også syns jeg det er skikkelig kjipt at han var forlovet og hadde planlagt bryllup med den forrige kjæresten.. Klarer ikke la være å tenke at det blir mindre spesielt hvis han noen gang frir til meg, han har jo tross alt gjort alt det der før.. Anonymous poster hash: 12596...930 3
Enyya Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes det er vanskelig å tenke på at min kjæreste har vært sammen med en narkoman før som han valgte og få barn med. Det er vondt å se på virkningen dette har på hans sønn som i dag er 6 år og har en mamma som er ut av inn av rusavenninger og nesten aldri er istand til å se sønnen sin. Men jeg elsker han over alt på jord og tror vi alle har gjort feil her i livet. Bare så vondt at et lite barn må slite med voksenes gale valg :-(
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Alt er egentlig ubehagelig å tenke på. Dessverre var vi begge veldig åpne om fortiden når vi ble sammen så jeg vet det meste om han. Han hadde absolutt mer fortid enn jeg hadde trodd, og jeg skulle egentlig ønsket at jeg aldri fikk vite noe. (Men jeg er så nysgjerrig at jeg hadde vel spurt uansett). Det verste tilfellet hos han er vel at han hadde kjønnsvorter når han møtte meg, og han har ingen anelse om hvem han fikk det fra. Tullingen har tydeligvis slurvet med kondombruk. Anonymous poster hash: 0bbed...94b Kondom beskytter ikke mot kjønnsvorter, og dessuten er nesten alle seksuelt aktive mennesker bærere av HPV viruset, så her er det jo bare du som er lite opplyst. Anonymous poster hash: 577a7...4f8 2
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Kondom beskytter ikke mot kjønnsvorter, og dessuten er nesten alle seksuelt aktive mennesker bærere av HPV viruset, så her er det jo bare du som er lite opplyst. Anonymous poster hash: 577a7...4f8 Finnes en hel HAUUUUUG av forskjellige typer HPV, og kondom beskytter mot de kjipeste av dem! SÅ det SÅ
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Hva en har gjort i fortiden sin, sier jo noe om hvordan personen er eller var. Så ja, det er ekkelt å tenke på. Kan ikke lyve på meg at jeg aldri har tenkt "hva i huleste tente du på med hun der?!" 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 For meg er fortid fortid. Kjæresten har hatt mange sexpartnere, kjøpt sex, mottatt oralsex av en venninne av meg... ja, jeg kan fortsette. Alt var uansett før han traff meg og i det hele tatt visste hvem jeg var. Så hvorfor skal jeg bry meg om det så lenge jeg kjenner den personen han har vlutt?Anonymous poster hash: 28520...44d 1
Missy1 Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes fortid er fortid. Don't ask, don't tell. Anonymous poster hash: 4cdd4...a2e Signerer denne. Om jeg ikke tror jeg vil tåle å høre svaret så spør jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Alt er egentlig ubehagelig å tenke på. Dessverre var vi begge veldig åpne om fortiden når vi ble sammen så jeg vet det meste om han. Han hadde absolutt mer fortid enn jeg hadde trodd, og jeg skulle egentlig ønsket at jeg aldri fikk vite noe. (Men jeg er så nysgjerrig at jeg hadde vel spurt uansett). Det verste tilfellet hos han er vel at han hadde kjønnsvorter når han møtte meg, og han har ingen anelse om hvem han fikk det fra. Tullingen har tydeligvis slurvet med kondombruk. Anonymous poster hash: 0bbed...94b Man kan faktisk få kjønnsvorter til tross for kondombruk, bare så det er sagt. Jeg fikk det, fyren hadde da viruset på henda antar jeg. Anonymous poster hash: be830...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 At partner har inntatt store mengder narkotika og solgt videre til andre, samt kjøpt sex av en prostituert. Anonymous poster hash: 66a30...861
Gjest Kjekk Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Fortid er fortid sier noen? Men om en mann 35år eller mer er jomfru, da er ikke fortid fortid. Merkelig det der...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes fortid er fortid. Don't ask, don't tell. Anonymous poster hash: 4cdd4...a2e Nesten bare de som har en kritikkverdig fortid som mener det. Anonymous poster hash: cacac...841 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Synes det er ekkelt at typen hadde en fæl eks og at han har hatt sex med henne...Kunne ønske jeg var hans eneste, men det er bare fordi jeg er hans eneste og har ingen fortid .. Anonymous poster hash: eceb4...dda
Gjest Kjekk Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Nesten bare de som har en kritikkverdig fortid som mener det. Anonymous poster hash: cacac...841 Signerer den.
Black March Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Finnes en hel HAUUUUUG av forskjellige typer HPV, og kondom beskytter mot de kjipeste av dem! SÅ det SÅ Kjønnsykdommer, en av de få ting Zaphod Beeblebrox faktisk kan noe om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå