Hattifnatten Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Vi har nærmest bestemt oss for Brio Go. Lillejenta kommer i november, og er derfor litt usikker på om dypdelen til Brio er stor nok for en vinterbaby som trenger tykk dyne og slikt? Ikke minst om den er lun og god?
TrickyCicci Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Vi har kjøpt samme vogna men brukt av en venninne av meg. Hun hadde desemberbarn, og var strålende fornøyd med vogna, så vil tro det er nok plass til å holde barnet varmt ja. Bagdelen ser for meg ikke ut til å være spesielt liten, så vil tro det går helt fint.
Gjest Marmot Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg hadde Voksi Classic oppi bagen til Brio Go, og det er vel omtrent den største vognposen som finnes. Det gikk helt fint det, selv om vognposen stakk over kanten på bagen. Hadde pledd over. Hadde desember-barn. Brio Go er den beste vogna, og enda bedre som sportsvogn enn som bagvogn. Endret 14. juli 2013 av Marmot
Hattifnatten Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg hadde Voksi Classic oppi bagen til Brio Go, og det er vel omtrent den største vognposen som finnes. Det gikk helt fint det, selv om vognposen stakk over kanten på bagen. Hadde pledd over. Hadde desember-barn. Brio Go er den beste vogna, og enda bedre som sportsvogn enn som bagvogn. Åh, det er godt å høre! Syntes også det var så fint at man kunne bytte ut de små hjulene foran med større, mer robuste hjul med tanke på snø. Den ser iallefall veldig god ut, og nå ble jeg enda mer overbevist
Gjest Marmot Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg hadde Go før de store hjulene kom, og selv om jeg bor på et veldig snørikt sted, var det egentlig ikke noe problem. Men med vinterhjulene er Go blitt vogna som oppfyller alle mine behov. Synd jeg sikkert ikke skal ha flere barn.
Hattifnatten Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg hadde Go før de store hjulene kom, og selv om jeg bor på et veldig snørikt sted, var det egentlig ikke noe problem. Men med vinterhjulene er Go blitt vogna som oppfyller alle mine behov. Synd jeg sikkert ikke skal ha flere barn. ja, en jeg kjenner som er i midten av førtiårene bestemte seg nesten for å få et barn til da jeg viste henne vogna, bare for å kunne kjøpe den. Haha Endret 14. juli 2013 av Hattifnatten
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Men hvordan ernliggestilling på denne vogna? Tidligere modeller har hatt en ganske batt liggestilling som mange ikke foretrekker å bruke om vogna er sovevogn.Anonymous poster hash: 9c22f...07d
Hattifnatten Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2013 Men hvordan ernliggestilling på denne vogna? Tidligere modeller har hatt en ganske batt liggestilling som mange ikke foretrekker å bruke om vogna er sovevogn.Anonymous poster hash: 9c22f...07d Det har jeg også hørt. Ryggen kan ikke legges helt ned på sportsvognen. Men har hatt inntrykk av at barna har sovet godt likevel! Vil gjerne høre flere erfaringer om det
Gjest Gaby Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 2013-modellen har heller ikke full liggestilling på sportsdelen. Men fothvileren kan vippes litt oppover, slik at det blir "hengekøyestilling" for barnet. Ser veldig behagelig ut! Her er vår erfaring: Vi byttet til sportsdelen rett før mini fylte 5 mnd, for å se om hun ville like den. Hun har nemlig aldri likt seg noe særlig i vogna, og om hun sovnet var det ikke langvarig. Første tur i sportsdelen satt hun (veldig tilbakelent da) med store øyne og tittet, og så sovnet hun etter hundre meter. Der sov hun - kjempelenge! Og siden har det gjentatt seg hver eneste dag. Ofte er vi ikke kommet ned innkjørselen før hun sover Hun er ikke av det enkle sovebabyslaget.
Gjest Marmot Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Sønnen min sov ikke et sekund i vogn som var i bevegelse, før han fikk sitte i sportsdelen på Go'en. Han sov ordentlig godt i den når den sto i ro også. Jeg ser ikke på det at den ikke har full liggestilling som noen ulempe, så lenge den er flat nok til at de ikke får press på hofte/rumpe når de sover. Go ble godkjent av manuellterapauten vår.
Hattifnatten Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 15. juli 2013 Sønnen min sov ikke et sekund i vogn som var i bevegelse, før han fikk sitte i sportsdelen på Go'en. Han sov ordentlig godt i den når den sto i ro også. Jeg ser ikke på det at den ikke har full liggestilling som noen ulempe, så lenge den er flat nok til at de ikke får press på hofte/rumpe når de sover. Go ble godkjent av manuellterapauten vår. Høres bra ut! De skal jo ikke akkurat sove der hele natta heller.
Mohair Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er ikke overbegeistret for vogna. Synes kalesjen på liggedelen er litt for åpen, synes den fungerer dårlig på snø og synes det er litt dårlig demping. (Har ikke testa de nye hjula som er kommet, men de passer kanskje heller ikke til gamle modeller?) Synes det var vanskelig å få lagt ned ungen i sportsdelen da han var liten fordi kalesjen var i veien, men synes ikke det gjør noe at vogna ikke har full liggestilling. Gutten ligger veldig godt i vogna. En positiv ting er lav vekt og veldig god bagasjeplass under vogna!
Hattifnatten Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er ikke overbegeistret for vogna. Synes kalesjen på liggedelen er litt for åpen, synes den fungerer dårlig på snø og synes det er litt dårlig demping. (Har ikke testa de nye hjula som er kommet, men de passer kanskje heller ikke til gamle modeller?) Synes det var vanskelig å få lagt ned ungen i sportsdelen da han var liten fordi kalesjen var i veien, men synes ikke det gjør noe at vogna ikke har full liggestilling. Gutten ligger veldig godt i vogna. En positiv ting er lav vekt og veldig god bagasjeplass under vogna! Kalesjen på de nye vognene kan man dra ganske langt ned, om jeg ikke tar helt feil?
Hattifnatten Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2013 Jaha? Det har isåfall gått meg hus forbi. Skal ikke si det for sikkert, men mente bare jeg hadde sett det et sted.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er veldig fornøyd med min Go :-) Har kun brukt den som sportsvogn da jeg hadde annen vogn i starten, så tok den i bruk da baby var ca. 5 måneder. Hun har sovet veldig godt i den hele tida, så det plager meg ikke at det ikke er full liggestilling. Jeg syns kalesjen er stor og god jeg da, sjeldent hun får sola i øya for eksempel når jeg har trukket den helt frem. Og trillekomforten er suveren, det har andre som har trillet den og bemerket. I forhold til størrelse på bagdelen så tror jeg ikke dere vil få problemer med det. Nå brukte jeg som sagt ikke denne vogna med bag, men hadde mountanbuggy og mener å huske at baggen til Brio Go er litt større enn den til mountainbuggy og vi kunne bruke den med Voksi urban fra baby ble født i november til utti mai en gang :-) Anonymous poster hash: 59c7d...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå