AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Vi flørtet lenge igår, og det lå vel ganske tidlig i kortene at vi kom til å ende opp sammen etter festen. Vi var ikke spesielt fulle noen av oss og vi (iallefall jeg) husker alt som skjedde og var fullt klar over hva vi gjorde. Vi gikk fra festen og hjem til meg, han kysset meg i soloppgangen, var kjempelett å snakke med, pratet og alt og ingenting egentlig. Da vi kom hjem ble det mer kosing og vi hadde sex mange ganger. Etterpå lå vi og holdt rundt hverandre lenge og pratet. Men det var så behagelig å være rundt han, trengte ikke snakke hele tiden, og stillhet var ikke pinlig. Dette er noe jeg skjelden føler, og da blir jeg fryktelig frustrert når han bor så langt unna. (Han var på besøk hos en venn av meg i helga og må ta fly for å komme hjem). Han dro i 10 tiden idag og da ga han meg en stor klem og et kyss på kinnet. Kjenner jeg smiler bare ved å tenke på han. Er ikke normalt av meg å bare pule på en tilfeldig på byen men det var noe spesielt med han som gjorde at jeg tok steget og bare dreit i hva evt andre måtte si. Nå vet jeg ikke hva han tenker selv da jeg ikke har spurt, men han sa flere ganger at jeg var veldig pen, hadde fin kropp, og vi lo mye sammen, veldig god kjemi hadde vi. Mens vi lå i senga la han meg til på Facebook. Tror dere han ønsker mer kontakt? Han sa han bare måtte legge meg til og om det var ok. Hva tror dere.....? Jeg er bærende glad. Og litt trist fordi han måtte reise hjem idag....Anonymous poster hash: a5aa8...a36
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 man legger gjerne ikke til folk på face man har knulla en gang å ikke vil snakke med igjen. så ja det er et godt tegn. Anonymous poster hash: 0861a...e58
Gjest Vena Cava Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Jeg var med en i natt som jeg hadde noe spesielt med. En følelse jeg skjelden, om ikke aldri, har følt på før. Ingen av mine ekser, heller ikke faren til barnet mitt som jeg var forlovet med ga meg denne følelsen noen gang. Sitter her nå og føler meg kanskje litt skremt av meg selv, men samtidig veldig glad. For for meg er dette unikt. Og skulle gjerne ønske vi kunne sett hverandre igjen. Smiler bredt for meg selv når jeg tenker på igår:) Aner ikke hva han tenker. Heller ikke om jeg noen gang kommer til å se denne vakre skapningen igjen...... Endret 14. juli 2013 av Cr'eme
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 TS her.: Nå skrev han en melding til meg faktisk, og Gud for en sommerfugl følelse jeg fikk i magen:) føler meg halvgal som føler sånt som dette etter å ha snakket to ganger før, og etter bare en natt sammen. Han skrev noe ala: hei pena:) ville bare takke for igår, hadde det veldig deilig sammen med deg. Håper formen din er fin" eller noe i den duren. Det må vel også være et godt tegn, eller...? Jeg selv hadde ikke giddet å skrevet noe sånt til noen jeg ikke orker å ha noe med å gjøre etterpå liksom. Men det er jo meg da. Håper jeg ikke overanalyserer nå, og tenk for mye. Men greier ikke la være, nettop pga at dette var så spesielt for meg. Denne følelsen som jeg aldri har kjent på før. Anonymous poster hash: a5aa8...a36
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Nei, det er ikke et godt tegn. Det betyr at han ønsker mer kontakt med deg. Han ser ikke på deg som et ONS, som et engangsopplegg. Irriterende med slike. Anonymous poster hash: 9d88d...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Håper jeg ikke overanalyserer nå, og tenk for mye. Anonymous poster hash: a5aa8...a36 Det gjør du. Hvorfor skulle han legge deg til på FB og sende melding om han ikke var interessert i noe mer? Hva noe mer er derimot, det finner dere vel ut av etter hvert. Anonymous poster hash: caca4...084
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Tihi! Dette føler jeg at jeg har opplevd! ..bare sånn rent bortsett fra at han jeg havnet i en sånn situasjon med bor i samme by. Vi treftes mange mange ganger etterpå, både på mitt og hans initiativ, men det ble utelukkende til et langvarig flørte- og sexforhold, og aldri noe mer enn det.... Det synes jeg igrunnen er litt trist, for jeg har virkelig aldri kjent på sånne sommerfugler og fysisk dragning som jeg hadde (har. litt. ennå) mot den mannen!! Vi hadde det også veldig fint når vi var sammen, men det funket desverre dårlig når vi skulle gå fra hverandre, fordi vi ville ulike ting i tiden imellom...... Det behøver ikke bli sånn for dere. Jeg har hatt et ons som utviklet seg til et laaaaangt samboerskap før også så...alt er mulig!!! Fortsett kontakten, så får du se hva som skjer mellom dere! Lykke til!! Anonymous poster hash: 305e4...787
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Nei, det er ikke et godt tegn. Det betyr at han ønsker mer kontakt med deg. Han ser ikke på deg som et ONS, som et engangsopplegg. Irriterende med slike.Anonymous poster hash: 9d88d...8b2 Ikke for ts om hun vil noe mer hun også vel:)Anonymous poster hash: a5aa8...a36 2
Gjest Vena Cava Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Vi flørtet lenge igår, og det lå vel ganske tidlig i kortene at vi kom til å ende opp sammen etter festen. Vi var ikke spesielt fulle noen av oss og vi (iallefall jeg) husker alt som skjedde og var fullt klar over hva vi gjorde. Vi gikk fra festen og hjem til meg, han kysset meg i soloppgangen, var kjempelett å snakke med, pratet og alt og ingenting egentlig. Da vi kom hjem ble det mer kosing og vi hadde sex mange ganger. Etterpå lå vi og holdt rundt hverandre lenge og pratet. Men det var så behagelig å være rundt han, trengte ikke snakke hele tiden, og stillhet var ikke pinlig. Dette er noe jeg skjelden føler, og da blir jeg fryktelig frustrert når han bor så langt unna. (Han var på besøk hos en venn av meg i helga og må ta fly for å komme hjem). Han dro i 10 tiden idag og da ga han meg en stor klem og et kyss på kinnet. Kjenner jeg smiler bare ved å tenke på han. Er ikke normalt av meg å bare pule på en tilfeldig på byen men det var noe spesielt med han som gjorde at jeg tok steget og bare dreit i hva evt andre måtte si. Nå vet jeg ikke hva han tenker selv da jeg ikke har spurt, men han sa flere ganger at jeg var veldig pen, hadde fin kropp, og vi lo mye sammen, veldig god kjemi hadde vi. Mens vi lå i senga la han meg til på Facebook. Tror dere han ønsker mer kontakt? Han sa han bare måtte legge meg til og om det var ok. Hva tror dere.....? Jeg er bærende glad. Og litt trist fordi han måtte reise hjem idag....Anonymous poster hash: a5aa8...a36 Jeg tror ikke det er ofte man treffer slike mennesker som gir en "den" følelsen som du så fint beskriver her, Ts. Og da bør man etter min mening, prøve å ta vare på dem. Men skjønner det er vanskelig når det er såpass avstand mellom dere :-/ Men at han skrev en melding er ho kjempepositivt, er det ikke? jeg tror nok han ønsker mer kontakt ja, selv om dere bor langt fra hverandre. Hvis ikke hadde han verket skrevet sen meldingen eller lagt seg til på fb i det hele tatt. Tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Ts her. Har ikke hørt noe fra han siden søndag. Ikke at det er fryktelig lenge siden er jo bare to dager. Men han tok kontakt da, bør jeg sende han en melding? Vil ikke utlevere meg selv alt for mye, og fortelle alt jeg tenker og føler. Men vil fortsette å ha kontakt, siden han ga meg noe så spesielt :-) Hva bør jeg si og ikke si? Forslag til åpningsmelding?Anonymous poster hash: a5aa8...a36
Gjest Vena Cava Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Ts, send meg en melding om du vil. Tror vi er i så og si samme situasjon :-)
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Nei, det er ikke et godt tegn. Det betyr at han ønsker mer kontakt med deg. Han ser ikke på deg som et ONS, som et engangsopplegg. Irriterende med slike. Anonymous poster hash: 9d88d...8b2 Sikker på det og at han ikke bare prøvde å være snill....?Anonymous poster hash: a5aa8...a36
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Ts her. Sendte en melding igår og spurte hva han gjorde, fikk svar ganske fort og ble sittende og snakke litt frem og tilbake en liten times tid. Han spurte når jeg hadde tenkt meg nedover til sør-Norge(han bor der). Også sa han at han kanskje kunne ta seg en langhelg her oppe hos meg en gang. Vet ikke hva jeg skal tro. Om han gjør det bare for å være snill eller om han mener det han sier. Jeg greide også å få lirt ut sv meg at jeg kunne tenkt meg å se han igjen. Så sa han at det hadde han også lyst til. Men jeg syntes det luktet litt mindre entusiasme fra hans side enn min altså. Jeg vet ikke. Har bare så vanskelig for å tro at en så bra og kjekk mann har interesse for meg:) Hva tror dere?Anonymous poster hash: a5aa8...a36 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Han syns du var god i sengen, han la deg til på face for å ha tilgang til mer Anonymous poster hash: 5ba36...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå